15 Mayıs 2017 Pazartesi

Alışveriş Günlükleri :)

Herkese ıssız bir geceden selamlar...
Yine uzun zamandır yokuz değil mi?  Mazur görün efendim hayatın bizi ara ara tokatladığı, ara ara silkeleyip uğraşmak istemeden bir kenara attığı dönemdeyiz zira.
Ben kaptan pilot Öz.
Blogda Nisan ayında hiç yayın girmediğimizi yeni fark ettim ve kalbim hala bu üzüntü ile doluyken 'yazıcam ya ben bunu' diyip aylardır biriktirdiğim taslaklardan alışverişi seçip klavyenin başına oturdum. Peki neden alışveriş seçtim? Çünkü karmakarışık bilinmeyen bir okuyucu kitlemiz var ve bu kitle alışveriş yazılarına bayılıyor. Ama bir farklılık var. Bu defa ödevinin bilicinde olan Öz alışveriş fişlerini sakladı ve size net fiyatlar verebilecek :)
Neyse girizgah uzayıp gitmeden bakalım neler almışım...


İki ayrı alışverişten bahsedeceğim. Bu Rosmann'dan yaptığım alışveriş. Bir düğüne gidecektim ve alışveriş biraz bu düğüne odaklı oldu. Fotoğrafların özensizliği için özür dilerim. Bu fotoğrafları çektiğimde Samsun otobüsümün kalkmasına birkaç saat vardı ve ben duş alıp bavul hazırlayacaktım. O yüzden biraz acele etmek zorunda kaldım.

Urban Care Hıgh Volume saç köpüğü ve sabitleyici spreyi. İkisinin de fiyatı 24,99 imiş ama köpükte indirim varmış bana 18,79 TL'ye gelmiş. Sprey 24,99TL
Ben köpükten çok memnun kaldım. İşini hakkıyla yapıp vaadini yerine getirdi. Asla hacim veremediğim ince telli saçlarıma hacim verdi ve saçlarıma yük olmadı. Bir kimyasal sürdüğüm her seferinde oluşan o katılık ve yıpranmışlık da olmadı. Ama aynı yorumları sprey için yapamayacağım malesef. Orada çalışan bayan bana ikisi birlikte daha etkili olur dediği için spreyi de aldım ama sprey saçıma ağırlık yaptı saçlarım katılaştı, kaşıntı yaptı. Evet sabitledi ama bunun için saçımı çok yordu. Ucuz spreylerle aynı etkisi vardı kısacası.

Bu Rival de Loop'un Contour Palette'i. Fiyatı 14,99 TL
Tek kelimeyle bayıldım. Krem kontür denememiştim hiç, sadece toz bronzer kullanıyordum. Düğün için denemek istedim ve bayıldım. Kolay dağılıyor ve orta kalıcılıkta. Fiyatına göre çok iyi bir palet.

Bir süredir aradığım Essence transparan pudra. Fiyatı 11 TL.
Nedense bulamadığım bir pudra. Çok beğenildiği için denemek istiyordum uzun zamandır. Gerçekten de fiaytından beklenmeyecek bir performansı var. Hiç yüze bakınca pudra pudra gözüken bir görüntü oluşturmuyor bu yüzden çok sevdim.

Tatil için mini boyunu denediğim Isana şampuan. Fiyatı 4,99 TL.
Şampuan olduğu için kısa sürede çok etkisini gösteremeyecektir ama ekstra bir etkisini görmedim ben saçıma. Ne kötü yaptı ne iyi.

Pantene  köpük krem. Yeni bir ürün olduğu için deneme fiyatında 9,99 TL
Çok sevdiğim bir ürün daha. Hatta stoklama peşindeyim birkaç kere baktım ama bulamadım. Saçlarımı bebek saçı yaptı resmen ve kremlere göre çok daha kullanışlı bence. Saça full masaj yaparak uyguluyorsunuz. Hem besliyor hem yumuşatıyor.

Sesu ağda 5,99 TL.

Bu rujların sağdaki ikisini eklemiş ve unutmuşum. Fiyat 8 TL
Çok yorumladım ben Rival rujlarını o yüzden sadece numara vereyim. En soldaki yeni aldığım 25 numara. Diğerlerini önceki alışveriş yazısında yazmışım 18 ve 04 numara.

Bu iki ruju ise T-Shop'dan aldım.

Pastel likit mat rujlardan 30 numara. İndirimsiz fitayı 24,99 ama ben indirimden 14,99 TL'ye aldım. Sürülüşü, duruşu, kalıcılığı dört dörtlük. Kaçırmayın alın.

Essence matt matt matt serisinden 02 Perfect match. Fiyatı 8,90 TL
Fiyatı, rengi, sürülüşü, duruşu çok güzel. Sadece kalıcılığı pek yok. Aslında yine orta kalıcılığa sahip ama tazelemek gerekiyor gün içinde.

Evet millet, son zamanların alışverişleri böyle. Yine dönüp dolaşıp alışveriş yazdığıma kızıyorum ama seviyorsunuz biliyorum. Ben de sizi seviyorum. 
Artık ıssız geceme geri döneyim ben hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder