9 Mayıs 2016 Pazartesi

High End Crush - Mini Dizi

Neşeli bir sabahtan merhaba hepinize :)

Dün gece eğleneyim diye başlayıp hemencecik bitirdiğim diziyi yazacağım için çok mutluyum. Her ne kadar mini dizi olsa da beni çok uğraştırdı. Gerçi burada yazacağım ilk dizi yazısı olduğundan bende biraz özendim onun da etkisi var. Dizi çok mini çünkü kendisi yaklaşık 13 dakika süren 20 bölümden oluşuyor. Bu da (bir matematikçi gözüyle bakarsak) 2 film izlemeye tekabül ettiğinden çok çabuk bitti anlayacağınız.

Baş rolde Jung Il Woo olduğu için başlamıştım tamamen. Jung Il Woo bir eğlence şirketi başkanı olarak çıkıyor karşımıza. Bir gün ormanda teknolojiden ve 21. yüzyıldan uzak bir kızla yolları kesişiyor ve kızı şirkete almak için uğraşmaya başlıyor. Diziye romantik komedi denmiş ama komedi yanı çok daha ağır basıyor :D

Jung Il Woo sırf mimikleri için bile izlenir. Hele ki aşık olunca ohh miss. Ben daha önce Flower Boy Ramyun Shop dizisinde izleyip çok beğenmiştim. 20 (aslında 2) bölüm boyunca bu mimikleriyle ödüllendiriyor bizi. 


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DİKKAT!!!!REPLİK!!!SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

İlk olarak beni gülmekten kırıp geçiren Bölüm Şefi Heo'dan bahsedelim. Gerçek adı da bölüm şefi olan talihsiz adamın başına bir de bu başkan düşünce hayatı zindan olmuş :)


Bunlarda diğer çalışanlar. Başkanın başına her kötü bir şey geldiğini düşündüklerinde acayip eğleniyorlar. Şu kafa büyütme olayı da olaya daha komiklik katıyor.  :D






Bir diğer başkan mağduru da psikoloğu oldu. Öyle ki psikolog bizim başkan yüzünden başka bir psikologta tedavi bile gördü :D
Nedense psikologtan başka resim almamışım :(

Onun dışında resim alamadığım koşma sahneleri vardı. Video yükleyecektim ama sonra telife takılıyor diye vazgeçtim.

Ayrıca çok tatlı bir boy bandimiz vardı. Monsta X. Oyunculukları tatlıydı.

Bundan sonrası Jung Il Woo Special Part :)












 Evet ufak bir fan servisi dedikleri sahneden de eklemişler. (Korede dizilerde bu tarz şeyler çok yaygın.)



Depresyonu bile çok tatlı değil mi??? :)




Evet kısaca izlenesi bir mini dizi. Jung Il Woo severler mutlaka izlesin. Özel bir ilgim yok diyenlerde az vakitte filmden daha uzun bir şey izlemek ve eğlenmek isterlerse izlesinler. Tatlı bir etki bırakan bir mini dizi oldu benim için. 

Daha çok dizi yazılarında görüşmek üzere. Arivederçi^^ (Öz)

*** Gamga ve N çok sık yazamadığı için blog tek benimmiş gibi sabah akşam yazıyorum :) Ama sadece yazmasalar hadi neyse en son görüşmemizin üstünden de asırlar geçti. Bu tribi buraya bırakıyorum beğenen gelip alsın -_-



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder