8 Mayıs 2016 Pazar

Beğenmediğim Kozmetik Ürünleri

Herkese merhabaaaa...
Yazacak o kadar çok şey birikmiş ki ne yazsam diye düşünmem bayaaa uzun sürdü. Seçmem zor oldu olmasına da en son beni rahatlatacağını, içimdeki nefreti bir nebze olsun boşaltacağını düşünerek beğenmediklerim yazısı yazmaya karar verdim. Beğenmediğim ürünlerin hepsi testerına bakılmadan alınmıştır. Genelde o an tester bulamazsam veya internetten aldıysam mecburen denemeden alıyorum. Memnun kaldıklarım kadar kalmadıklarım da oluyor. İşte bu yazı memnun kalmadıklarımı içeriyor.

-Wet n Wild CoverAll Concealer paleti (16 TL)
-Wet n Wild coloricon göz kalemi E657 Deep Blue (İndirimden 3 TL)
-Flormar Satin Matte oje GS08 Skyblue (İndirimden 1 TL)
-Wet n Wild ruj E519A Hot Red (İndirimden 5 TL)
-Wet n Wild ruj E547B Breeze (İndirimden 5 TL)
-Rimmel London Lasting Finish by Kate Lipstick serisi 45 (İndirimden 10 TL)
-Flormar Color Liplacques 10 Pop into my mind (İndirimden 5 TL)
-Flormar BB Spray Mousse Foundation 06 Rose (İndirimden 5 TL)


Wet n Wild far paletlerine bayılıyorum. Bir süredir de kendime bir concealer paleti almak istiyordum. Biraz acelecilik edip tester yokken alayım da kurtulayım dercesine satın almıştım. Tamamen boşa verilmiş bir para. Wet n Wild ürünlerini seviyorum diye çok umutlanmıştım ama bu ürün beni yarı yolda bıraktı. Kesinlikle kullanılmıyor aşırı yoğun ve sert bir yapısı var. Fırçayla, süngerle, nemli süngerle, parmaklarımla kullanmayı denedim ama YOK. Hiçbir şekilde bu yapıyı yumuşatamadım. Tamamen çöp bir ürün benim için.

Göz kaleminin de resmini çekmiştim ama resimde benim şikayetim belli olmadığı için direk yazayım dedim. Bu kalem bayaaa uzun bir kalem. Kullanılsa ömürlük gider yani. Ama hani çizince kesik kesik bir görüntü oluşur ya aynı öyle bir durum var. Yani dümdüz bir renk oluşmuyor asla.Göze uygulandığında da biraz topak topak bir görüntü oluşuyor. Bendeki mavisi belki diğer renklerinde sorun yoktur bilemiyorum.

Bu oje de başta çok tok bir görüntü verir sanmıştım ama çok saydam çıktı. Bir renk oluşturmak için en az 3-4 kat atmak gerekiyor. O rengi de pek sevdiğim söylenemez. Hediye edeceğim için bekletiyorum.


Kırmızı olanın rengini sevip aldım ama çok ıslak çıktı. Katı ruj olmasına rağmen sürünce likit sürmüş gibi oluyor ve likit rujlar gibi de kurumuyor. Sürekli de yayılıyor hiç kalıcılığı yok. Diğer renk ise çok tatlı bir ten rengi ama simli. Simli olmasında sıkıntı yok ama simi nasıl yapmışlarsa sürünce uzaylı dudağı gibi pasparlak bir şey oluyor. Asla göründüğü renk gibi değil.

Bu rujun da yapısını çok sevmeme rağmen rengini hiç beğenmedim. Aralarında testerını deneyip aldığım bir tek bu var. Testerı elime sürüp rengine bayılıp almıştım ama eldeki renk ile dudaktaki tutmadı. Bu tatlış rengin elimde patlaması beni çok üzdü :(  Mecbur hediye edeceğim :(

Yine renkten sevilmeyenlerden. Rengini elde görmek için buradaki flormar alışverişi yazısına göz gezdirebilirsiniz. Bu da hediye edileceklerden.

Bu fondöten köpük formda. Flormarın yeni ürünlerinden. Bunu sevmememin nedeni renginin çok çabuk kızarıp saçma sapan renklere bürünmesi. Elime sıktığımda dahi kızarması 5 saniye sürüyor.  Bir dezavantajı da bir saniye sıksanız da avuç dolusu çıkıyor. Hiç ayarı yok. Kısacası bu ürün de sınıfta kalanlardan.

*** Bir kozmetik yazısının daha sonuna geldik. Bundan sonraki yazı kozmetik olmayacak. Bana da bir değişiklik olması için farklı bir konu yazacağım. İnceleme yazısı olsa dahi kozmetik olmayacak şimdilik buna karar verdim :) Ne kozmetik yazasım varmış gerçekten iyi ki bu blogu açmışız :)

Beğenmediklerim bu kadardı. Beğenmediğim, memnun kalmadığım başka ürünler olursa yine biriktireceğim (umarım olmaz). Bu yazının seri olmaması dileğiyle... Arivederçi^^ (Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder