13 Mayıs 2016 Cuma

hiç merak ettiniz mi N nerelerde?? yoookk nerde!!

Merhabaaa merhabaa sen eşek ben araba şeklinde bir giriş yapsam çok mu şey olur... Ruh halimi de zerre yansıtmaz zira..

N teslime hazırlanamıyor. N'in başarısızlıktan YİNE nefes kesiliyor. Evde tek başına 2348265'i çekerken ek iş olarak yaptığım diyeti bi' kenara bırakıp ne bulduysam çılgınlar gibi yedim arkadaşlar. Gamgayla başlattığımız danalığa son operasyonunda 200 gr verebilmenin mutluluğuyla 3457865 gr'ı tekrar almış bulunuyorum. Yak bi' sigara dostum.

Nedir bu teslim?

İç mimarların, mimarların korkulu rüyası.
Uykusuz gecelerin laneti.
Kararsız bir ikizler burcunun başına gelebilecek en sancılı süreç: tasarım çıkmazı
Akabinde jüriyi getiren bittiğinde de asla bir rahatlamaya kavuşturmayan mimarlık itemi.

Bu dönem hocamdan mütevellit çok bir arsızım. Pişmanlık kapımda, direniyorum! Canım hocam "eöuff ofis miiiğ çok sıkıcı yeaaağğğ" "ben bi kere bi hangover olmuşum off efsane" şeklinde bi' insan olduğu için ben de bir anda "bi' uyumuşum oooohh" moduna girdim tabi..
Ta ki bu haftaya kadar.
Hocacığım her ne kadar kritik vermese de gerçekler ortadaydı. Ben de aldım elime bilgisayarımı açtım 3d max'imi buraya bi' box çizelimle başladım serüvenime. Henüz medineye varamasam da bu yolda ölmeyi yeğlerim.


Peki bu yaşananlar ve yaşayacaklarım benden neler götürdü?


Arkadaşlar, öncelikle Öz'ü kaybettim. Kendisi beni hayatından çıkardığını yazılı olarak iletti bana. üstelik şimdiye kadarki tüm reddetmelerinden farklı olarak sırnaşmalarıma yenik düşmedi. Tabi benim de pek mecalim yoktu. Gönlünü alacağım günlere az kaldı!

Daha sonra yarım yamalak, şöyle böyle, yuvarlanıp giden spor hayatım sekteye uğradı. Macfit'in de çok umrundaydım! Tecrübelerimden bir başka yazımda bahsetmek isterim- kim bilir kaç yıl sonra-

Yazı demişken; günlük bile yazamaz haldeyim.( evet blogda sessizliğimi korurken arada eski usul defterimle kalemimle vakit geçiririm.)

Yine bi' şekilde projemden hem bahsetmemiş hem de bahsetmiş olduysam çilelerime geri dönmek isterim.

ps: arka planda surrvivor açıkken hardcore çizim yapılıyor. Acun ATAKAN ATAMADIIĞĞĞ diye bağırırken Nagihan KORKSAK SÖRVAYVIRA GELMEZDİK diye racon keserken kendii nefesini tutmuş modelleme yaparken buluyorsun. Tavsiyemdir.


xoxo N


itiraf: Öz'e özenip alışveriş deneyim vs. yazısı yazmak istedim biraz önce. Sonra neyi yazıcam ulan h&m' den 10 tl'ye tişört aldım onu mu yazayım dedim kendimi biraz ezdim müsadenizle. Ha tuzlu su spreyi de aldım h&m'den ama henüz deneyimlerimi aktaracak kadar kullanmadım belki bir gün ben de yazabilirim hı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder