27 Mayıs 2016 Cuma

İyiki doğdum, gördün mü bak 23 oldum!

Evet bugün Öz doğdu...

Öncelikle doğum günüme nasıl başladığımı anlatayım. Cuma karganın bile kahvaltısını yapmadığı saate sınav koyan hoca yüzünden sıfır uykuyla sınava girdim. Telefonumu kaybettim. Telefonumu buldum. Ödev teslim ettim. Kütüphaneye kitap teslim ettim. Eve geldim. Evde hiç yemek yoktu bir paket çekirdekle karnımı doyurmaya çalıştım. Milyon tane kahve içtim. Liseden bir arkadaşımla 5756898 saat telefonda konuştum. Ve en sonunda uyudum. Uyanıp yatakta mızıklanırken bir telefon trafiği başladı. İlk başta korktum noluyo lan dedim. Sonra mesajlara bakınca anladım ki saat 12'yi geçmiş doğum günüm başlamış. Yani o kadar doğum günümmüş gibi hissetmiyorum ki bir garipsedim :D


Yazı doğum günümde neden doğum günümmüş gibi hissetmiyorum konulu olacak. Anlaşılmıştır umarım.

Aslında nedenini çok iyi biliyorum. Tamam doğum günümde havalar çok güzel oluyor avantajı var okey de üniversiteye başladığımdan beri bir çilem var ki doğum günüm hep ya finale bir iki gün kala yada final haftasında oluyor. Kutlayamıyorum dolayısıyla. Ama olay kutlayamamak değil. Beni düşürdüğü ikilem. Bugün doğum günüm, eğleniyim diyorum sonrasında beni alıyor bir vicdan azabı ki sormayın. Ya ders mi çalışsam? Finaller de geldi, ortalama yapmam lazım. Şimdi boş vereyim sonra zaten kutlarım...

Bir yanım ya bugün doğum günüm bugün de mi ders çalışıcam diye isyan ediyor, bir yanım ama FİNALLERRRRR diyor. Yani ne kutlayasım, mutlu olasım var ne de ders çalışasım. Böyle yapa yapa vicdan azabı çekmiyim diye bütün arkadaşlarımı satıp evde boş boş oturarak (Ders çalışamıyorum ama eğlenmiyorum da. Vicdan azabı 0 - Öz 1) doğum günü geçirmeye alıştırdım kendimi. Gerçi öyle desem de sürprizler falan girince işin içine her zaman tutmuyor bu taktik ama. Sonuçta bir yol bu.

Bu sene de öyle yapmayı planlıyordum açıkçası. Hatta çarşamba günü doğum günü kutlamalarına başladım böyle saatlere bölerek, çok vaktimi almayacak şekilde. Bir yandan çalışıyorum çünkü. Gamgayla da cuma diye sözleştim ki doğum günüm boş geçsin diye. Lakin gamganın gözü bir pokemon topuna dönüşünce ve benim en son 3 gün önce uyuduğumu falan göz önüne alınca cumartesi olsun dedik. Doğum günüme plan yapmış oldum yani.

Bakalım yılların taktiğini bozunca ne olacak. Merakla bekliyorum. Şimdiden kalktım ki buluşana kadar ders çalışayım ki vicdan azabı çekmeden biraz kafa dinleyebilirim belki.

Doğum günü kızından arivederçi^^ (Öz)
(Bu gif bana kariyer.net ten geldi :D Milyon tane siteden sürekli böyle mailler geliyor. Bir yandan ne hale geldik, teknoloji bizi ne hale getirdi diyorum, bir yandan da saçma bir şekilde hoşuma gidiyor :D )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder