16 Ekim 2016 Pazar

Rossman'dan Alınabilecek 5 Ürün!

Merhabalar efenim merhabalar...
Fark ettiyseniz başlık bas bas 'beni Öz yazıyor herkes anladı herhalde' diye bağrınıyor.

Bugün sizler için Rossman'dan aldığım uygun fiyatlı, kaliteli, verdiğiniz her kuruşa değen, benim bittikçe aldığım/alacağım 5 ürünü derledim. Rossman çok fazla şehirde olmadığından Watsons ve Gratis kadar bilinmeyen bir kozmetik market. Yani kozmetik market dediysek bir yandan da onlardan ayrılan bir yanı var ki Rossman hemen hemen her şeyi satıyor. Yani mutfak eşyasından giyeceğe, takıdan dekoratif eşyalara, kırtasiye ürünlerinden yiyeceğe kadar bayağı geniş bir ürün yelpazesine sahip.

Hem bu yönüyle hem de uygun fiyatlı olmasıyla benim gözümde diğer kozmetik marketlerden bir tık öndedir Rossman. Ayrıca Rossman'ın kendi markaları da var. Alterra, Isana, Rival de Loop, Catrice gibi markaların ürünlerini bulabileceğiniz tek yer Rossman.

Evet ''Rossman'ı daha fazla övmeyeceksen yazıya geç artık Öz, sıkıldık'' dediğinizi duyar gibiyim. Bakalım bu 5 ürün nelermiş.


Şimdi gördüğünüz üzere burada 5ten fazla ürün var. Ama aynı kategori sonuçta değişen birşey yok. Aynı ürünün birkaç farklı rengi. O yüzden onları saymıyoruz.

 

İlk olarak Wellnes&Beauty'den bu vücut peelingi ile başlıyoruz. Yanlış hatırlamıyorsam 15TL gibi bir fiyatı vardı. Bugün yazdığım ürünlerin fiyatını hatırımda kaldığı kadarı ile yazıyorum ama yanlış çıkacağını sanmıyorum. Bu peelingi uzun süredir kullanıyorum ve kendisine ba-yıl-dım! İnanılmaz rahatlatıyor insanı. Islak cilde nazikçe masaj yaparak uyguluyorum ben ardından da güzelce duruluyorum. Açıkçası ilk başta kavanozu için almıştım (bu benim 2. kavanozum, ilkinin başına kötü olaylar geldi ve kırıldı. Peeling bitmişti gerçi.). Ama sonra kullanınca inanılmaz sevdim. Cildimde öyle çok yağlı histen hoşlanmam ama bu öyle değil. Kuruduktan sonra hem cildinizin nemlendiğini hissedebiliyorsunuz hem de yağlı bir his kalmıyor. Bir de en sevdiğim yanı kokusu. Shea yağı ve badem yağı ile kokulandırılmış ve kokusu gerçekten kalıcı. Kullandıktan sonra 2 gün kadar gitmiyor koku cildinizden.


İkinci ürünümüz Rival de Loop Young'dan. XXL Far Paleti serisinden Rose. İçerisinde 12 renk var.
Soldan sağa doğru (koyudan açığa) 1. 2.6.7.8. ve 10. farlar mat, diğerleri simli renkler. Renkleri çok güzel uygulaması çok kolay, birazcık tozutuyor ve kalıcılığı orta. Bu arada bir farın kırık olması paletten kaynaklı değil makyaj yapıcam deyip bütün makyaj malzemelerimi mıncıklayan kuzenimden kaynaklı. Fiyatı 13TL idi sanırım. Fiyatına göre dört dörtlük bir palet.



Üçüncü olarak bahsediceğim ürün ise Rival de Loop rujları. Bu rujlardan size Alışverişşş!!! (Alışveriş #1) yazımda bahsetmiştim. Orada swacthlarını da bulabilirsiniz. Bende 36, 57 ve 59 umarası  var. Bu rujlara aşığım diyebilirim. Rengi, sürümü, dokusu herşeyi dört dörtlük. Tek sıkıntıları çok kalıcı olmamaları. Yemek yediğiniz anda tamamıyla yok oluyorlar. Ama 8TL oldukları için bu benim gözümde çok da göze batmayacak bir kusur.


Gelelim hastası olduğum kapatıcılara. Kapatıcı söz konusu olduğunda hem inanılmaz yeniliklere açığım hem de bir o kadar tek eşliyim. Şimdi sizi eşimle tanıştırıyorum. Rival de Loop kapatıcısı. Üç rengi var. Ortanın biraz üstü kapatıcılığa sahip. Fırça aplikatörü ile sürümü kolay. Likit yapısıyla dağıtması da kolay. Ben bronzlaşıp açılmama göre iki rengi arasında gidip geliyorum ve yaklaşık 2buçuk senedir düzenli olarak kullandığım kapatıcım olduğundan şu ana kadar  bir 10-15 tüp bitirmişimdir herhalde diye düşünüyorum.Fiyatı Normalde 9TL ama indirimlerde 6TL'ye kadar düşüyor. Bu nedenle benim hep stokta bir kapatıcım daha oluyor.


Beşinci ve son ürünümüz ise Babyream markasının 50+ güneş kremi. ilk defa bu yaz denedim bu ürünü. Aslında ersağ'nın güneş kremi de var bende ama onu unuttum sanıyordum bu nedenle bunu kullanmak zorunda kaldım. İyi ki de bunu kullanmışım. Tüm gün güneşin altında denizin içinde sonra tekrar güneşi altında geçirmeme rağmen hiçbir şekilde acı çekmedim sonrasında ki bu benim güneş kreminde önceliğimdi. Çok tatlı ve hafif bir şekilde bronzlaştım elbette. Benim için amacını yerine getiren ve bundan sonra kullanmaya devam edeceğim bir ürün haline geldi. Fiyatını hatırlamıyorum ama çok uygundu diye hatırımda kalmış. Belki 10TL civarında.

Evet benim Rossman'dan devamlı aldığım favori 5 ürünüm böyle. Buraya zilyon yıldır yazmıyorum gibi geliyor bazen :D Neyse efenim Öz kaçar...

Ay Lab Yu Guys!

Arivederçii^^(Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder