8 Ekim 2016 Cumartesi

Büyük lokma ye, büyük laf etme!

Selam millet. Yine ben :(

Ay nov siz de benden sıkıldınız ama yapacak bir şey yok. Burdayım. Gamga'ya günler evvel 'ben artık sizden bir blog yazısı bekliyorum. Siz yazana kadar yazmayacağım' gibi bir laf ettim. İşte büyük lokma ye büyük laf etme diye bu zamanlar için demişler. Bakınız, tilki kürkçü tükkanına döndü.

Ay asıl konuya geçmeden önce sizle bir derdimi paylaşayım dostlar. Bizim evimizin altında bir dükkanımız var ne zamandır da boştu. Babam en sonunda kiraya vermiş ve eve gelip temiz yüzlü insanlar, kasap açacaklarmış diye bahsetmişti. İyi güzel buraya kadar bir sıkıntı yok. Kasap dükkanı temizlemiş hazırlamış döşemiş. Dünden beri de açılışı var. Peki açılış ne?
Bir yığın balon?  yeapp
Bir yığın insan?  yeapp
VE EN ÖNEMLİSİ EN SON SESTE İLAHİ !

Yanlış anlaşılmasın ilahiye karşı yazılan bir yazı değil bu. Ama evin altında iki gündür asla susmayan sabahın köründen akşama kadar son seste verilen ilahi düşünün. Uyuyorum, uyuduğum uyku değil. Muhabbet ediyoruz bağıra bağıra. E be adam ya kıs şunun sesini ya kapat. Baş ağrım önceden ağrı kesici araları verirdi ama ara vermeden devam ediyor artık.

Neyse efendim ben evde bu tarz saçma salak sıkıntılar içerisindeyken dedim üç beş bir şey yapayım kafa dağıtayım. Önce ne yapsam diye evi kurcalayınca şöyle bir plastik kutu buldum.
Bunu ne yapsam ne yapsam diye düşünüp boyayıp hobi malzemeleri kutusu yaptım. Sonra sığmayınca sadece kesici aletler ve yapıştırıcıları koydum.




*** Resimleri evde sadece tost makinesi olduğu için onunla çektim. Şaka bir yana hadi gün ışığını kaçırdım anladım da neden köşede iki duvar arasında resim çekmişim şuan bende bilmiyorum. Başım çok ağrıyordu düşünemedim tahminen.
Sonra başladım pinterest araştırmasına. Pinterestin internet sitesi kapalıydı bir süredir, açıldığını görünce kudurmuş bir şekilde saldırdım. Veee bunu gördüm.
Fotoğraf askısı diye aratırsanız siz de bulabilirsiniz. Bende hemen işe koyuldum. Önce hemen evdeki tahta bir askıyı ( Ben öyle tercih ettim, plastik de olur. Hatta resimdeki plastikten sanırım.) altın rengine boyadım.
Daha sonra askının metal tutacak gibi yerini ( ne denir onlara bilemedim) beyaz simli kurdele ile kapladım.
İplerini de takınca fotoğraf askımız hazır.
Ben fotoğraflı halini paylaşamayacağım malesef ama çok şık durdu duvarımda. Bu arada fotoğrafları ben çift taraflı bant ile iplere yapıştırdım ama mandal da kullanabilirsiniz bunun için. Bende yeterli mandal yoktu.

Pinterest de gördüğüm bir diğer şey Harry Potter asaları idi. Gamga ve ben potterhead olduğumuzu ayrı ayrı fanfiction yazılarında duyurmuştuk. 
Benim yazım---> İçimdeki iflah olmaz fangirl ^^
Direk başladım doğal olarak denemeye. Şuan sadece bir tane yaptım ama çok değişik fikirler var. Chopstick ziyan etmek istemediğim için bir diğer yöntem olan kalemle yaptım. 
Malzemeler
Kalem çok eskimiş ucu içten kırılmış desenleri gitmiş bir kalem. Hiç kullanmadığım arada kaynayarak yıllardır benle kalmış bir kalemi aldım sonra fail olursa kalem için yas tutmayayım diye :D

Kalemin ucunu bir yarım kağıt ile hafif külahımsı ama çok sıkı bir şekilde doladım. ( Anlatıma gel yalnız inşallah anlamışsınızdır :D)
Açılmasın diye kağıdın kenarını yapıştırıcıyla geçip kapadım.

Daha sonra ucunun düz olması için ucunu kestim.

Sonra kalemin ucundaki kağıdın içi boş kaldığından orayı silikon ile doldurdum.

En son silikonla çıkıntılar, tutma yeri vs. yaptım.

Silikon kuruyunca kahverengiye boyadım ve bazı yerlerine siyahla geçişler yaptım.

En sonunda altın rengiyle tutma yerini boyadım ve çıkıntılardan geçtim.

İlk denemeye göre beğendim açıkçası ama milyon tane çeşidi olunca doymadım biraz araştırıp eklemelerle yenilerini yapmayı planlıyorum. Kitaplığımda çok tatlış duruyor :D

Şimdilik benden bu kadar dostlar. Yarın Gamga ve N ile birlikteyiz. Ama sizde biliyorsunuz ki onlar bu blogda parazit oldukları için asla yazmazlar.

Hepinize Arivederçii^^ (Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder