24 Mart 2019 Pazar

Merhabaaaaaa Kızlar ve Erkekler Volume #2 (Misafir Yazarımız BüyükAvaaa)



Hemen söyleyeyim ben de kaptan pilot Öz gibi davete icabetten geleyim dedim. Ancak yazdıklarımdan da anlayacaksınız ki hiç doğru zaman değil benim için böyle bir içerikte yazı yazmak için. Fakat bir göl kadar kıpırtısız şu blog canıma yetti bir hareket görelim diye buradayım.(kendi yazımızı kendimiz yazar olduk.........)

Başlamadan şöyle eski yazılara bir göz attım.. N göreyim! Bu Gamga hep hayattan nefret ediyor... Ben bu yanını biliyorum zaten ablası olarak da, burada sanki daha farklı içerikler üretiyordu diye aklımda kalmış. Bu çocuk şöyle; bir yazı yazmaya başlıyor ama aynı anda o kadar çok şeyin peşindeki asla bitiremiyor ve yazamıyor. Fakat konu hayattan nefret etmekse başka. Ben size söyleyeyim, yaşıyor bu hayatı ama canı sıkılınca geliyor sizin de içinizi darlıyor :D 

(Gamga'nın yazıları temsili bkz. alttaki gif)


N’ ye gelelim; o kadar uzun ki yazılarııııığğğğ……. Ama çok da eğlenceli. Bu uzun yazılar N’ yi düşündüğünüzde normal, çünkü soluksuz olarak anlatacağı o kadar çok şey var ki.. Bu yazıları okurken onu adeta anlatırken görebiliyorum. Yine de onu daha sık yazılar yazmaya davet ediyorum.

(Temsili N bkz. aşağıdaki gif)



Ve baş yazar Öz… Sen bir kralsın… bu bloğun kralısın….

(Temsili Öz bkz. aşağıdaki gif)



Konuya dönersek

Ne okuyorum?

Bir yandan kurumsal hayatın kölesiyken bir yandan da yüksek lisans tezi yazmaya çalıştığım için ve 2 aya kadar tezi teslim etmem gerektiği için pek bir şey okuyamıyorum. Ne dinliyorum’ a geçmedik ama buraya bir “ Queen - Under Pressure” yakışır. Bol bol makale okuyorum sayılırsa. Zaten makale okuma işini de abarttım, bu hayata dersi kaynatmaya gelmiş biri olarak ve bir inşaat mühendisi olarak son okuduğum makale “çift taraflı defter tutmanın zihniyet kökenleri” adında bir eserdi :D Neyse, haftada bir-iki kitap bitiren birisi iken son 2 sene bu anlamda çok boş geçti. Bunun eksikliğini o kadar çok hissediyorum ki. Konuşarak hipnoz etme özelliğimi bu konu besliyor çünkü. Şimdilerde ise en kısa sürede eski performansıma dönmeyi amaçlıyorum…
Tavsiye etmek istediğim kitaplardan bir kaçını yazayım yine de..


KOKU – Patrick SUSKIND


PRENS - Niccolo MACHIAVELLI





PUSLU KITALAR ATLASI – İhsan Oktay ANAR





Ne dinliyorum?

İşte bu liste içeriğindeki çeşitlilikle benim nasıl bir kültür armonisi ve değişik bir insan olduğumu gösterecek. İşler çirkin bir hal alacak………….
Eğer zaman çabuk geçsin istiyorsam ya da yaşadığım ve ya yaşamakta olduğum, sonu istediğim gibi olmayan ya da olmayacak gibi görünen durumların senaryosunu kafamda değiştirmek istediğimde müzik dinlerim. Sözü veya müziği ile ben de güzel ve ya derin duygular çağrıştıran parçalar seçerim. Bunlar benim için klasiklerdir. Aklıma gelen birkaç tanesi şöyle..

Bir numerom:  

  
Ve diğerleri..





Mesai şarkıları - ya da düşünmek istemiyorsam..




Konsantrasyon için:
Orijinalini bulamadım – spotify da var 




Sözlü müzik dinliyorsam genelde erkek sesi severim ama bu aralar takıntım aşağıdaki ablalar ve derin şarkıları:





Ne içiyorum?


İlave şeker içermeyen her türlü içeceğin benim için gideri var. Tek başıma kahvaltı yapacakken dahi çay demleyecek kadar kendime saygım ve sevgim var, diyebilirim ki su ve çay en büyük aşkımdır. Fakat bu aralar filtre kahveme hindistan cevizi yağı ve tatlandırıcı amaçlı hurma ekleyerek içmeyi seviyorum.
Ne izliyorum?
Yerli ve yabancı TV kanallarında yayınlanmış dünya siyaseti – dünya tarihi vb belgeseller izliyorum. Birini tavsiye etsem ötekisinin hatırı kalır. Ne dinliyorum bölümündeki karmaşıklığın burada da olmasını istemiyorum şu an..

Geldik yazımızın sonuna.. Ben de buradan N’ yi göreve davet ediyorum çocuklar ve noktalıyorum.
Sevgiler,
Büyükava

1 yorum:

  1. Büyükavaaaa. Kralımızsın Weasley şarkısı benim için söylenmiş gibi hissettim yazıyı görünce. Seviyoruz seni. ♡♡♡ -Öz-

    YanıtlaSil