31 Ocak 2019 Perşembe

Davete İcabet Yazısı : Ne okuyorum? / Ne dinliyorum? / Ne izliyorum?/ Ne içiyorum?

Seeeeeeeeeelllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmm...

Alköl içmeden kafasını yaşayan kaptan pilot ÖZ mütüş bir cıvıklıkla geldi. Gamganın yazısını geçenlerde gördüm ve bir de baktım ki hepimizi bu yazıyı yazmaya davet etmiş. (Çünkü biliyor ki davet etmese kimse yazmayacak.)  Ben size şu an başka yazı hazırlıyorum diye yazmayacaktım ama o yazının hazırlığı da epeyce uzun sürdüğü için bunu da yazayım dedim. Zira artık hayatının üniversite levelinden kurtulmuş bir öğretmen olarak tatildeyim. (Buraya duygusal müzik girip ağlayabilirsiniz, çünkü bitmesine çok az kaldı.) Neyse yine upuzun ve hiçbir şey anlatmadığım bu girişi bitirip gev gev gev konuşmama geçeyim.

Ne okuyorum?
Bu aralar inanılmaz kitap geçişlerindeyim. Okul döneminde okuyamadığım ne varsa tatilde koşarak okumaya başladım. Şu anda da 4261782376 farklı kitabı aynı anda okuyorum. Ama size grup grup da olsa bahsedeyim. 
  • Harry Potter serisini baştan satın alıp okumaya başladım. İlk dördü bitti şu an Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nı okuyorum. 
  • Matematiğin Aydınlık Dünyası'nı yeni bitirdim. Matematikle ilgilenen, ilgilenmeyen, ön yargısı olan herkes okumalı bence. Okumayı sevmeyenler için belgeseli de var youtubedan ulaşabilirsiniz. Zaten kitap belgeselin kitaplaştırılmış hali. 
  • Sayılar İmparatorluğu'nu okuyorum. İlk Çağ'dan günümüze sayıların yolculuğunu anlatıyor. 
  • Bir de Papağan Teoremi'ni okuyorum. Matematikle dolu bir roman o da ama henüz başındayım net tavsiye ediyorum diyemem belki bitirince yazısını yazarım, kim bilir?
Ne Dinliyorum?
Bu aralar hayat yoğunluğundan mıdır bilinmez ama pek müzik dinlemiyorum. (HAYIR NETFLİX YÜZÜNDEN) Yalan yok artık müzik dinlediğim zamanlarda netflixten bir şeyler izliyorum. O yüzden baya düştü müzik dinleme sürem. Ama dinlediğim zaman da eskisi gibi çok hareketli müziklerden bunalmış olduğumu farkettim. Genelde hep sakin şarkılar seviyorum. Youtube da bir kanal var adını şu an hatırlamıyorum bakmaya da üşendim ama keşfedilmemiş şarkılar yayınlıyorlar. Oralara falan takılıyorum. Keşfedilmemiş şarkılar yazarsanız bulursunuz bu tarz kanalları. Genel bir şu şarkıyı dinliyorum durumum yok yani.

Ne İzliyorum?
Kısaca HER ŞEYİ. Tatilde olmanın da verdiği rahatlıkla çer çöp ne varsa izliyorum. Durun durun netflixime bakıp öyle yazıcam.
Son iki gündür A Korean Odyssey izliyorum.
Netflixin kore dizisi. Belki yorum yazarım(YAZMADI) o yüzden uzun uzun anlatmayayım ama Lee Seung Gi'yi asker sonrası hemen dizide görmek bana iyi geldi. Başrol kız da Come Back Mister'daki kız olunca hemen atladım tabii.  

3 bölüm Talihsiz Serüvenler Dizisi izlemişim. Aslında pek bana göre değil ama Neil Patrick Harris sağolsun izliyorum arada. 
Köpek gibi show programları izliyorum. Marie Kondo, Sıradışı Evler, Back with Ex( Why ya whyy?), Men on a Mission.

Komedi izliyordum batak gibi ama bittiler. Grace and Frankie(Kocaları manita olup iki yaşlı teyzeyi salıyolar başta çok eğlendim sonra sıkıldım), Marlon(Pek sevemedim bunu ya.), Santa Clarita Diet (Bunda çok güldüm ben, ama yeni bölümü yok şuan izledim bitti.)

Ne içiyorum?
10 gün önce sorsanız Misto derdim. Ama bu tatilde sürekli birileriyle buluşup kahve içmeye gitmekten bıktım. Son zamanlarda sürekli de Özsüt'te oturmak zorunda kaldığım için kendimi bitki çayına verdim. Hepsini içtim hepsini. Ama Adaçayını ve yeşilçayını beğendim. Bir de ıhlamur ve kuşburnu var onları sevmedim. Adaçayı candır can.


Evet Gamga'nın aksine yüzlerce maddeli bir liste oldu ama ne yapayım İKİZLER BURCUYUM BEN BUNU YAZDIĞIMA BİLE ŞÜKREDİN.

Neyse hadi yine iyisiniz seviyorum sizi.

Arivederçii^^ (Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder