25 Aralık 2018 Salı

Ne okuyorum? / Ne dinliyorum? / Ne izliyorum?/ Ne içiyorum?

Merrrhabalar dostlar,

Öncelikle bu tarz içerik girme fikri kesinnnnlikle bana ait değil, kim başlattı bilmiyorum ama ben uzun zamandır takip ettiğim sağlam blogger Serrose'nin blog yazılarından çarptım bu konsepti. ( Seviyoruz seni Sergül Reis)

Uzun zamandır yazı paylaşmadığımız için ateş püskürten canım ablam için bir süpriz yapayım hem de bu terk edilmiş ama çok sevilen topraklar olan cennet vatanımız blogumuzu bir canlandırayım istedim. Lafı uzatmadan konuya gireyim.

 Ne Okuyorum?

Dürüst olmak gerekirse ben Gamga'nız, yine fanfiction batağında. Çünkü yine 17 kitabı aynı anda okuduğum için kitaplarımın ucunu bucağını yitirdim. Ama ilk olarak bitirmeyi hedeflediğim kitabı yazıp bu işten sıyrılayım.

Jean-Paul Sartre - Bulantı

Ne Dinliyorum?


Bu aralar Spotify'ın 2018'de en çok dinlediğim parçalardan oluşturuğu listeyi repeatte dinliyorum ne yalan söylüyorum. Eeee boş adam değiliz güzel şarkılara takılıp kalmışız. Onun dışında güncel keşiflerim ise aşağıdaki gibi

SIAMES- Mr. Fear



SIAMES- The Wolf


(Bu gruba inanılmaz sardım, dinleyelim dinlettirelim efendimmm.)

Masego & FKJ - Tadow


(Jazz'ın ve Trap müziğin kölesiyim, dolayısıyla bu şarkıya yanık oluşum kaçınılmaz.)

Unlike Pluto - Everything Black


Amaan yoruldum bunlar yeter işte.



Ne İzliyorum?

Geçenlerde sevgili Öz'üm canım ciğerimin Netflix'ini patlattığım için hunharca netflix içeriği tüketiyorum. Genel olarak Stand-Up ve belgesel tarzı takılsam da bir adet çok sevdiğim bir adet de hali hazırda izlediğim diziyi yazayım dedim.

DISENCHANTMENT

Bayıldım bayıldım. Komik anlayışı benimkine aşırı uyan bir yazar tarafından ortaya çıkarılmaz inanılmaz çıtır bir sezonluk bir animasyon serisi. Gelecek sezonların da müjdesi de verildi çok şükür.
Her açıdan bana 10/10 hissettirdi.



Örnek olarak birinci bölümün özetini yazıyorum:
"Prensen Bean düğün nedeniyle hüzünlüyken karşısına onun kişisel iblisi olduğunu söyleyen gizemli bir suret çıkar. Elfo ise mutlu memleketinden nefret eder."

PEAKY BLINDERS

Zaten duymayan yoktur efsane bir dizi. Bu aralar hiçbir şeye kafamı veremediğim halde bunu ikinci sezonuna kadar izleyebildim. Gerçi bir sezon 6 bölüm ama olsun siz de azıcık idare edin beni :)

"WE ARE FOOKIN PEAYKEYY BLINDERSS!"



Ne İçiyorum?

Yeni bir keşfim veya ısrarla içtiğim özel bir şey yok ancak her zaman içtiğim tall misto (evet evet herkesin faforisi) yerine bu aralar baristasına güvendiğim Starbuckslarda LATTE içiyorum. Benim için inanılmaz çünkü bir ay öncesine kadar latteden nefret eder ve içenlere de saygı duymazdım. Çünkü duygularını uç noktalarda yaşayan nağğlet olası bir değişiğim.

Evet şimdilik bu kadar. Gençler yazması çok eğlenceliymiş bu tarz bir listesi. Görmeyecek olsa da Serrose'ciğime teşekkür ediyor; N, Öz ve fahri yazarımız Büyükava'yı da bu tarz bir liste yayınlamaya davet ediyorum.

Her nerde yaşıyor ya da yaşatılıyorsanız, (AY BUNUN DA NASIL MANALARA GELDİĞİNİ YENİ ANLADIM)

Aideu!!!!!

Gamga



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder