13 Ağustos 2017 Pazar

'HOMELESS' LIK KARİYERİMİZİN İLK GECESİ, hayatımda neler oluyor? üniversiteye yeni başlayacaklara bilmiş tavsiyeler! N aktif bir şekilde sahalara mı dönüyordu? SANMIYORUM....

Merhabalar mezun olup öğrenci evini kapatmak zorunda kalan duygudaşlarım ve merhaba bu yazımı yan odasında kankisinin yaşadığı güzel yataklarının olduğu güzel evlerinde okuyacak olan -şimdilik nefretime sahip- sevgili okurlarımız... ve size de merhaba Birleşik Krallık'tan bizi okuyan 2 okurumuz... Bizler sizinle varız....
------Söylemeden geçemiyciim kafalarcokkarisik ekibi 11bin okunmaya erişmiş bulunmakta------

Bir evsize göre fazla mutluyum ha? Bir daha içinde bulunduğum her saniye mutlulukla dolup taştığım, içindeyken yaşadığım hiçbir anı herhangi bir şeyle değiştirmeyeceğim evime artık sahip olmamama rağmen bu neyin kutlaması?

ÖLÜYORUM ANLASANA....


Evet... Gamgayla N'nin artık bir yuvası yok. Bugün güzel evimiz kan emici VANPİRLER tarafından hunharca boşaltıldı. Böyleymiş mezun olmak demek... Senden sevdiklerini alırmış.......... 

DRAMDRAMDRAM

Bir ikizler burcu olarak kafaları yedirteceğim..... Gelgitlerimden tüm insanoğlu nasibini alacak......

EVSİZLİK;
Nasıl bir his?
                      Mesela gülerek yemek yerken lokmanın bir anda boğazında düğümlenmesi gibi
                      Mesela Rain-Rainism dinlerken Bad Booyy kısmında gözlerinin dolması gibi
                      Mesela kardeşinin evinde duvara bakarken BENİM EVİMDE DE VARDI BU DUVARDAN diye düşünmek gibi
                      Mesela anahtarlığından evinin anahtarlarını çıkarıp ev sahibinin balkondan sarkıttığı sepete usulca bırakmak gibi
                      Mesela o kolilere bakarak uyumak gibi
                      Mesela işe girişini hüzünlü bir ehehe ile kutlamak gibi
                      Mesela bu yazıyı yazarken süzülen gözyaşlatına hakim olamamak gibi
Ne bileyim işte... Şuranda bi taş var nefes aldıkça batan (şuram: ciğerimin köşesiii kız bu neyin cakasııığğ) şaka şaka kalbimin orta yeri işte kan pompalayan kısmın biraz üstü...

Canım evim ne kadar da güzeldin.... Evi yuva yapan içindekilerdi aslında. Benim evim de yuvaysa Gamganın varlığı sayesindeydi. Kendisi bir insanın sahip olabileceği en mükemmel dost, yokluğunu tasavvur edemeyeceğim bir parçam(mesela burnum..(burnumu severim)). Evime koşa koşa gitme sebebim. Biraz abartıyor muyum? SANMIYORUM. Keşke duygularımı dile getirebilecek daha çok kelime bilsem, keşke onları güzelce bir araya getirebilsem.


Ayy! Ne kadar da duygusal bir yazı bu umarım bloğumuzun kurucu üyeleri bu hüzün kustuğum yazıyı görünce göz zevkimizi bozdu diyerek yayından kaldırmazlar.(KALDIRDILAR) Şaka şaka kaldırmadılar.... BURASI ÖZGÜR BİR ÜLKE(!)

Neyse biraz da realitylerden bahsedelim. Üniversiteye gittiğimde, bu evi ilk gördüğümde, koltuğumuza ilk oturduğumda da biliyordum bu günün geleceğini, her güzel şeyin bir sonu olduğunu. Ama yaşarken unutuyor insan. Dönüp baktığında "Keşke şu gün şöyle yapmasaydım da böyle olmasaydı" demekten kendini alıkoyamıyor. Kıymet bilmiyor. Ben son dört yılımı çok sevdim. Hayatının kalanı bu kadar güzel olmayacak deseler şimdi ölmeyi yeğlerim. Ama bilemiyorsun işte. Belki N ve Gamga yine aynı çatı altında buluşur ha? (Yazar burda 11bin kişiden amin bekliyor. Hadi bebeklerim!) Bizi birbirimize bağlayan elbette ki sadece evimiz değildi. Sadece aynı evde olmamanın Gamganın totosunda gezme mesleğimi sekteye uğratmasından endişe duyuyorum. Onun hayatındaki N'in azalmasından korkuyorum. Çünkü sapık kankilik bunu gerektirir.
biraz da ciğer sökelim....

Yeterince ağladıysak güzel şeylerden de bahsedelim. 
Biraz önce minik bir esinti perdeyi kıpırdattı.
Güzel şeyler bitti.

He bi de geçenlerde yapayım demiştim böyle bir şey, bu aralar ne izledim- ne okudum- hayat hakkında düşüncelerim neler? Geleceğe bir not bırakayım istiyordum. 

Ne izledim?
💛Yüzüklerin Efendisi üçlemesi: Bu yaşa kadar izlememiş olmanın utancıyla başladıysam da yıllar yıllar izlemiş olsam yarısını anlayamamış olacağım gerçeğine yenik düştü. Tabi ki de mükemmel bir seri. Kitabını da okumalıyım! Bence geç değil👼 
dip not: Evimizde Gamga'yla izlediğimiz son film olma ünvanına sahip...

💢Full House isimli bir Kore dizisi: Aslında BTS'in rainism şarkısının koreografisini yapışı ve benim şarkının sahibi Rain'i merak edişim, önce klibini izlememiz ve sonrasında Gamganın "bak bi de çook eski şöyle bir dizisi var" diyerek Full House'dan bir bölüm açmasının tüm diziyi izlememiş şeklinde son bulması durumu diyebiliriz. Bu uzun cümle yapısınınsa hiçbir özrü bulunmamaktadır.
Full House bizde de bir zamanlar uyarlaması çekilen İlişki Durumu:Karışık dizisi. Herkes bir kere tvde rastgelip bu ne saçmalık demiştir tahminimce. Hatta umarım demiştir. Çünkü bizimkinde olayı tamamen kadının sürekli aşağılandığı, bir bölümden bir sezon çıkarmak için çeşitli şaklabanlıklara girildiği değişik bir diziydi. Ha, orjinali de bir garipti doğru. Ama hangi Kore dizisi normal ki? Yine de bunlar böyle diyerek bir kabullenme geliyormuş onu da anladım. Tavsiyemdir yani tavsiye.. (slm nergis aksu seni unutturmayacağım) İzlemeyin boşverin. İzleyecekseniz Chicago Typewriter izleyin bak o güzeldi.
dip not: Evimizde Gamga'yla izlediğimiz son dizi olma ünvanına sahip Full House.......
......Gamga demişken......


Ne okudum?
Valla bu ara ne bulduysam okudum.. Minik minik kitaplar. Yesin onları ablaları...

💥Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler(Scott Lynch):Öncelikle pek de minik olmayan, 5 cm kalınlığında gittiğim her yere 1 ay boyunca yanımda taşıyıp bir türlü okuyamadığım "Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler"i okudum. Kendisi Centilmen piç serisinin ikinci kitabı. İlki "Locke Lamora'nın Yalanları" ki bu konu ayrı bir blog yazısı bence lakin bende onu yorumlayacak yetkinlik yok malesef. 
2. kitap olan mevzu bahis kitap ise ilkini arattı bizce (biz: Gamga ve ben😭). Ama yine de güzeldi. Hayal ede ede yorgun düşüyorsunuz okurken. Hatta film haklarının Warner Bros. tarafından alınmış olduğunu bilerek okuyorsanız "hadi artık çeksinler filmini benim haya gücüm tükendi" diyorsunuz okurken. Bknz: Atacamlar 😍 
Velhasıl okunması gereken bir seri olarak görüyorum. Hatta tüm kitaplarım kolili bir şekilde depoda durduğunu düşündüğümde gelen napcam ben şimdi hissi serinin üçüncü kitabı Hırsızlar Cumhuriyeti'nin Gamganın ailesinin evinde olduğunu hatırlamamla son buldu. Çünkü kendisi beni 2-3 ay götürecek kadar kalın.

💩Vejetaryen(Han Kang): o iğrenç çevirisine rağmen büyüleyen ama bir yandan da tüyleri diken diken eden bir kitaptı. Bu kısacık kitapta 3 hikayeyle o kadar çok şey analtıp o kadar çok insanın kendisini sorgulatan bir kitaptı ki.. Okurken ara ara kapatıp bu ne şimdi diye düşünmekten kendimi alamadım. Hatta bittiğinde Gamgaya ben anlamadım mı acaba dedim! Ne bileyim işte. Okunulası.

😖Kiracı (
Franny ve Zooey(J. D. Salinger): Bir Salinger efsanesi. Uzun cümlelerimin efendisi, okurken kendi dünyasına çeken ve o dünyadan çıktığında neden benim de Zooeyim yok ben neden Seymouru hiç tanımadım demekten kendimi alıkoyamadığım kitap. Ve her kapağını açtığımda Salinger'in daha önce okuduğum kitaplarını tekrar tekrar okuma ihtiyacıyla dolup taştığım kitap. 

Şimdi size tüm bu kitapların linklerini vesaire vermem gerekirdi sanırım bir blogger olarak amaaa YAPMİCAM. HADİ BAKALIM. NAPABİLİRSİNİZ! HADİ! (ani bir pişmanlıkla gelen 'sakın bizi okumayı bırakmayın sizi seviyoruz' diye paçalara yapışma gifi...)

Hayat?
Şu sıra beni neden yoruyosuuğğnn şeklinde devam ettirdiğim kelime. Hızla değişiyor. İşin oluyor evin olmuyor mesela! Evet iş dostlar.... N artık bir İÇMİMAR. Kendini lokasyon olarak en istemediği yerde "bayramdan sonra gel başla" cümlesine eheheh derken bulan, yaptığı işlere bakınca da burada olmalıyım demekten kendini alıkoyamayan bir adet taze içmimar.. 
İÇMİMAR HANIM diyeceksiniz. 
Ve hayır sizin evinizi de bi yapmam artık😹

Hayatımın son 2 günü son zamanlarda yaşadığım en yıpratıcı günlerdendi. Hayatımın son zamanları zaten yıpratmalara doyamadı..... 

DRAMDRAMDRAMDRAM


Geleceğe Not: 
Sabret, görmezden gel, üstesinden gel!
Gamgayı kendine bantla.
Kek yapmaya devam et, sırrın 2 paket kabartma tozu unutma! 
Hayvanlar üzerinde deney yapan kalleş markaların ürünlerini sakın satın alma ( bu konuyu konuk yazarımız ele alsın isterim buyrun foruma canım kafalarçokkarışık ekibi siz anladınız kim olduğunu) 
Zulmün destekçisi olma zalimin yanında durma. 
Şimdilik bu kadar.

edit: 
sanırım üniversitede ev hayatından vs. de bahsetmeliydim. üniversite yerleştirme sonuçları da yeni açıklanmışken miniş körpe gençlerimize ufak da olsa bir faydam dokunsa fena olmazdı. 
Öncelikle miniş körpe beyinler artık pek miniş değiller şimdi bunu hepimiz kabul edelim. 93lü bir birey olarak 99luları ayağımda sallayarak uyutma dürtüsünden kurtulamasam da biz de o yaşlarda başladık üniversite hayatına.
Hele ki başka bir şehirde başlayacaksa bu hayat biz de ürktük, bocaladık elbette. Ama inanamayacağınız kadar çabuk bir şekilde düzene giriyor hayatınız. Bi kere yalnız olduğunuz, hayatınızın bu aşamasında ve sonrasında kontrolün tamamen sizde olduğunu unutmayın. Yani hayatınızdaki kişiler siz istediğiniz için hayatınızda olacak, istemezseniz hiçbir şeye mecbur değilsiniz. Hayatınıza aldığınız kişiler ise bir daha hayatınızdan çıkarmak istemeyeceğiniz kişiler olacak muhtemelen. Umarım öyle olur, benim öyle oldu çünkü. Aklı başında kurduğunuz arkadaşlıklar, ortamlar önünüzdeki yılların gidişatına yön verecek.
🎷Gelelim bölüm meselesine. Severek geldiniz tamam, ama okula gittiniz-geldiniz, bölümü tanımaya başladınız ve bir gariplik var! Siz böyle hayal etmemiştiniz! Belki de gelecekte kendinizi bu meslekte görmediğinize karar verdiniz- ki okulun ilk bir kaç haftasından bahsetmiyorum çünkü o ilk haftalar gerçek izlenimlerinizi yansıtmayacak biraz zaman verin kendinize- bu bölümü okumak zorunda değilsiniz. Unutmayın artık hayatınızın geleceğinize yön verdiğiniz kısmındasınız. Her şey istediğiniz gibi olmalı. 
🚩Peki ev mi yurt mu? Bence ikisi de! Tanımadığınız bir şehirde tanımadığınız insanların arasında yeni bir hayata başlayacaksanız en iyisi kendinizi kalabalık bir ortama atmanız olacaktır. Yurttaki herkes sizin gibi, hepiniz ailelerinizden ayrılıp yeni bir hayat kuran ürkek ceylanlarsınız, birbirinizi en iyi siz anlarsınız. O yüzden önce yurtta, okulda arkadaşlar edinip sonra aklınıza yatan uyumlu olacağınızı düşündüğünüz kişi ya da kişilerle eve çıkmanız en mantıklısı bence. Ben öyle yapmadım çünkü gittiğim şehirde halihazırda bir adet Gamga ballı çöreği vardı ve benim başka kimseye ihtiyacım yoktu💗 
İlk başlarda okul zor geldi, arkadaş edinemedim falan ama zamanla nurtopu gibi 6 arkadaş edindim, hepsi ailem oldu. Tabi bu arada Gamganın arkadaşları da arkadaşlarım oldu, onları da çok sevdim ailem büyüdü, büyüdü. Mesela canım Öz 💖 Gamganın ilk yıl yurtta kaldığında edindiği biricik Öz'ümüz 💖
Gamga yurtta kalmasa Öz ve hayalet arkadaşımız M(artık evli) hayatımızda olmayacaktı. Düşüncesi bile çok kötü....
Daha sonra başka bir şehirde okumaya giden güruhtansanız bir diğer tavsiyem de vaktinizi kafelerde çürütmeyin. İster büyük ister küçük bir şehirde okumuş olun mezun olduğunuzda yapmak isteyip de yapamamış olduğunuz onlarca şey olacak bunu unutmayın. ( Mesela ben hiç şehrimde lunaparka gitmedim🎡, hiç vapura binmedim🚢) 
bi de unutmadan asıl olay mezun olunca başlıyormuş, doğruymuş..

Şimdilik aklıma gelenler bunlar, yorum bırakırsanız muhabbetimize muhabbet katmış olursunuz. Görüyorum milletin bloğu sohbet muhabbet oh! Hep ben hep ben nereye kadar başıboş bırakıyorsunuz böyle sonsuza kadar konuşuyorum sonra. 

Kendime ACIMASIZ not: Hiçbir zaman Pelikan Cafe Creme sahibi olamayacaksın.

Öperim gözlerinizden.
N.

10 yorum:

  1. Her ne kadar hüzün dolu olsa da bir o kadar ponçik bu yazı için çok teşekkür ederiz. Arkanızdan gelen yeni nesil için yazacağınız daha çok deneyimleriniz olacak. Ve en çılgını her şey henüz yeni başlıyor.....................

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tenk yüü abluşum çılgın anılarla yine buralarda olacağım. Beklemede kalın............

      Sil
  2. Kız 'N' yorum senin köpeğin olsun..

    YanıtlaSil
  3. Bizden olanlar litfen anonim yorumlarda kendilerini belli etsin kafalardahacokkarisik oluyor :D

    Gammii

    YanıtlaSil
  4. ilk iki yorum bana aitti :D

    Büyükava

    YanıtlaSil
  5. aa yorum köpeğim olsunu beklemiyordum senden büyükavaaa :D tişikkirlerrr ay lab yuuuu <3

    YanıtlaSil
  6. Zanımmm ben köyde minik yavru biçiklerle kırlarda yuvarlandığımdan yazını geç gördüm. Dramına kurban olduğum bütün bu günler geçip gidecek görüceksin, görücez... Lab yu beyb :)

    -Öz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçip gidiyor Özcüğüüümmmm biz yine burdayız :)

      Sil