14 Eylül 2017 Perşembe

Paylaşsam mı, paylaşmasam mı?

Selamlar kaptan pilot Öz konuşuyor!

Uzun zamandır blog yazmıyordum, en azından burada yazmıyordum. Sonra oturdum düşündüm ne yazısı yazsam diye. Bir yığın alışveriş yaptım ve siz de alışveriş yazılarını çok seviyorsunuz ama bu günlerde benim biraz konuşmaya ihtiyacım olduğundan böyle sohbetli bir yazı yazayım istiyorum.

2016 sonlarında bir yazı yazmıştım.
Lanet 2016'da Neler oldu? Lanetliğine Henüz Karar Vermediğim 2017'den Neler Bekliyorum?

Bu yazının sonunda ise bir liste yapmıştım.

Peki ben 2017den neler istiyorum?

-Öncelikle bizi yormasın. Biz geçen sene yeterince yorulduk.

     Fazlasıyla yordu, FAZLASIYLA!

-Lütfen, lütfen ama lütfen mezun olayım. Artık buradan ve bu okuldan nefret ediyorum. Burada olduğum her an karnıma bir bıçak saplıymış ve sürekli daha derine bastırıyorlarmış gibi hissediyorum.
     Mezun olamadım......................


-Hayatta daha az dram olsun! Entrikalar sadece dizilere ait olsun. Gerçek hayatta sadece gülelim.
     Ehh hakkını yemeyeyim mutlu olduğum minik zamanlar olmuştur.

-Gamga ile Gossip Girl'ün 3.sezonunu bitirelim artık. Kağnı hızında ilerliyoruz da.
     BİTİREMEDİK.

-Daha çok kitap okuyalım. Yani daha çok boş vaktimiz olsun.
     Daha çok okumayı geçtim artık hiç boş vaktim yok. Bir aydır elime kitap almadım.

-Boş vaktimiz olsun derken işsiz de olmayalım. Okul bitince seveceğimiz işlere başlayalım.
     İş konusunda hiç yorum yapmayayım. Her zaman beklediğimizden az umduğumuzdan çok çok az.

-Jk Rowling Harry Potter'ın gerçek 8. kitabını yazsın, ama kendi yazsın ona buna yazdırıp sonradan kötü tepki alınca fanfiction kabul edin demesin.
     Yazmadı lanet kadın.............

-Big Bang (bilmeyenler için açıklama; bir kpop grubu) saç şekillerini olabilecek en kısa zamanda düzeltsin.
     Şu an saç şekilleri Big Bang'in en ufak sorunu bile sayılamaz. Çok daha büyük dertleri var.

-Bölümümün lanet hocaları Gamga'yı geçirsin ve Gamga'da artık mezun olsun. Sonra el ele verip söve söve okuldan çıkalım.
     EVET!!!!! Listeye başladığımızdan beri ilk olan şey. Gerçi sadece Gamze kısmı oldu beraber çıkamadık maalesef.

-Daha sık blog yazalım.
     YAZAMADIK!

-Daha çok yüzelim.
     YÜZEMEDİK!

-Daha çok yürüyelim.
     YÜRÜYEMEDİK!

-Daha çok piknik yapalım.
     YAPAMADIK!

-Bir fanfictiona başladığımızda ya bölümleri düzenli gelsin ya da daha önceden tamamlanmış olsun.
     Artık fanfiction okuyacak vaktim bile yok.

-Gamga'ya düzenli poz alabilecek kadar paramız olsun.
     YOK!

Sanırım bu kadar. Çok da zor değil, dimi 2017 ???!!!

Zormuş demek. Elimde avucumda istediğim hiçbir şey yokmuş.

Yani artık taş-kağıt-makas ekibinin toplanıp görüşmesi için kına / düğün gereken bir zamandayız. Zaten onun dışında ekibin kağıdı N, 8.00-18.00 mesaide olduğundan başka bir şansımız olmuyor.
Senenin son 3 ayda mükemmel hale geleceğini düşünmüyorum. Umudum kalmadı daha doğrusu.

Açıkçası bunlar olmasa da ben mutluydum. Birden kafayı sıyırmamı sağlayan çok güzel bir olay oldu. Çok güzel ama bizim ailede biraz buruk bir olay. Bir yandan birine haksızlık ediyoruz diye yanıyorum, bir yandan diğeri de kendine haksızlık ediyor diye yanıyorum. Bazen nefes alamıyorum...

Allah'ım ne olur, bütün dualarımdan vazgeçtim. Yukarıda istediğim her şeyi uğraşıp yapmaya çalışırım. Ben kendi kendime elimden geleni yapayım, ama sen benim tek duamı kabul et ne olur?

Depresif bir yazının sonuna geldiniz. Paylaşıp paylaşmama konusunda karar veremediğim tek yazı bitti!

^^ (Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder