14 Ağustos 2016 Pazar

Ersağ?

Selam kıslarr...

İlk olarak söyleyeyim her zamanki gibi hiçbir çıkarım yok benim bu yazıdan. Tamamiyle kendi deneyimlerinden yararlanıp bir blog yazısı çıkarayım mantığıyla yazılmış bir yazıdır. 
Sponsor, reklam vs. kesinlikle değil!

Gelelim konumuza. Nedir bu Ersağ?  Network marketing ile çalışan bir temizlik ve kişisel bakım ürünleri markası. Daha bunu duyar duymaz kıllandım ben ilk olarak. Yani birinden birinde çok iyi diye övseler eyvallah dicem ama hem temizlikte hem kişisel bakım ürünlerinde çok iyi çok iyi diye övüyorlar bana. Temizlik? Kişisel bakım? Alakaya maydanoz yani.

Ben nasıl tanıştım Ersağ ile size ondan bahsedeyim. Halam nerden duymuş başlamış bilemiyorum ama annem halamdan duyup evdeki temizlik ürünlerini bununla doldurdu bir ara. Genel temizliği, yaz çözü, çeşit çeşit sprey temizleyiciler, duş jeli, şampuan falan derken evde her yanda Ersağ markası dolanıyor. Bende anneme sordum nedir bunun olayı diye?

Hem annemden hem internetten öğrendiğim kadar ile; Ersağ, tamamen doğal içerikli, hayvanlar üzerinde deney yapmayan, helal sertifikasına sahip bir Türk şirketi imiş. Eski adı CleanBall imiş lakin Türk markası olduğu anlaşılmayan bu isim yerine daha sonra Ersağ adını almışlar. 

Genel bilgi bu. İyice bir araştırdıktan sonra bir baktım ki herkes buna aşık. Bir de işte hiç alakasız ürünleri hiç alakasız yerlerde kullanma var. Mesela bende bulunan masaj kremi diş ağrısına çok iyi geliyor dendi. Ya her şeyde kıllanıyorum markadan kullanmak istemiyorum ama bir gün dişim ağrıyınca annemin zoruyla kullandım ve gerçekten çok iyi geldi.

Neyse annem tüm temzilik ürünlerini severek kullanıyoır. Bana da dedi böyle böyle kişisel bakım ürünleri var denemek istersen sana da alalım. Kataloğu incelemeye başladım ki bir de ne göreyim. Türkiye standartlarına göre oldukça pahalı herşey. Birazdan bendeki ürünlerin fiyatını da göreceksiniz zaten ama fiyatların bazıları verilir derecesinde bazıları da ohaaaaaa derecesinde. Anneme dedim boşver ben bu parayı bilmediğim bir ürüne vermem. Annem hem katalog fiyatı ile almadığımızı hem de kendisinin ödeyeceğini vurgulayınca tamam dedim bir deneyeyim.

O zamanlar sivilce ile savaştığım zamana denk geldiği ve kardeşimin de sivilce sıkıntısı olduğu için anti akne losyonunu, hemen hemen her şeye iyi geldiği söylendiği için masaj kremini sipariş ettik. Daha sonrasında yine Ersağ aşığı ortanca ablamda termal çamur maskesini ve argan yağlı nemlendirici losyonu hediye etti. Fiyatlar şöyle;
  • Ersağ / Argan Yağlı Nemlendirici Losyon (100 ml) 57.50 TL
  • Ersağ / Anti Akne Losyonu (200 ml) 39.50 TL
  • Ersağ / Termal Çamur Spa (200 ml) 33 TL
  • Ersağ / Cleanball Masaj Kremi (200 ml) 45 TL
Gördüğünüz gibi pek uygun fiyatlı ürünler değil. Ben ödemediğim için fiyatları çok umursamadım. Gelelim verilen paralara değdi mi?
Cleanball Masaj Kremi : Her ne kadar anlam veremesem de hemen hemen her ağrıya iyi geliyor. Annemin dizine, babamın boynuna, benim belime ve boynuma denedik hepimiz memnun kaldık.
Termal Çamur Maskesi : Gerçek çamurdan yapılmış. Cildi çok güzel temizliyor. Maske sonrası bebeksi bir cildiniz oluyor. Benim için tek negatif yönü var, kokusu. Sadece sürerken alıyorsunuz o kokuyu ama berbat bir kokusu var bence.
Anti Akne Losyonu : İçlerinde en az kullandığım bu sanırım. Dönemlik, sadece sivilcem vs. çıktığında kullanıyorum. Genel olarak memnunum ama mucizevi bir etkisi olduğunu söylemeyemem. İyi geliyor ama arada çıkıcak sivilceniz için almaya değmez. Ben kardeşim de kullanır diye almıştım ama kendisi ergenliğinin doruğunda olduğu için sivilcelerin üstüne gitmek yerine görmezden gelmeyi tercih ediyor.
Argan Yağlı Nemlendirici Losyon : En çok bunu kullanıyorum. Normalde Dalan Dolive hastasıyımdır ama bir süredir bu daha ön plana geçti benim için. Spf 15 içeriyor. Başta çok kalın bir yapısı olduğundan asla emilmez kalıp gibi elimin üstünde kalır diye düşünüyorsunuz ama inanılmaz hızlı emiliyor ve mükemmel bir şekilde cildi nemlendiriyor. Biraz pahalı bir ürün özellikle 100 ml için ama bence parasına değiyor.
Sonuç olarak anti akne losyonu dışında hepsine verilen paranın karşılığını fazlasıyla aldık. Tabii ben daha uygun fiyatlı bir markadan aynı sonuçları alacak ürünler bulamaz mıyım diyorsanız, belki de bulursunuz. Araştırın kıslar, araştırın... Ben deneyimlerimi paylaştım, alın almayın diyemem.

Bir de çok uzun ömürlü ürünler geçekten fiyatları bir de öyle değerlendirin derim. Ay lab yu görllss...

Arivederçii^^ (Öz)

1 yorum: