2 Ağustos 2016 Salı

N sahnelere döndü: MACFİT le neler yaşadım?

 

Öz'ün verip de tutmadığım sözleri blogdan copy paste yaparak gözüme sokmaları sonucu  (yine sözler verilmiş vol1 click click) silkelendim ve kendime geldim dostlarım! Bu kendimi affettirme postlarımdan yalnızca biri.

Konumuz MACFİT’in en az benim kadar yalanlarla dolu olduğu…
                                   
MACFİT serüvenine başladığımda ürkek bir ceylan kadar heyecanlıydım. En çok ben spor yapıcam, en fit ben olucam, en sağlıklı ben beslenicem derken şuan cipsimi dipsosuma banarak bu postu yazar halde buldum kendimi.

Her güzel şey gibi spor hayatım da güzel başladı. O ilk spordan sonraki hamlama olsun, limon ve elma dilimli suyunu eline alıp fıtı fıtı CINIM YHA BEN BUGÜN SPORDA OLCAMlar olsun her şey yolundaydı. Spor salonuna da aylık 65 tl ye kaydolmuştuk daha ne olsun!


                                                   SONRAAAA……
                          



Bize kayıt sırasında vücut ölçümlerine göre kişiye özel programın ücretsiz yapılacağı, her gün ücretsiz grup derslerine(pilates, zumba, crossfit, gfx, streching vs.) katılabileceğimiz gibi sözler verildi. Kayıt olup spora başladıktan sonra “hani fittest?” dediğimizde “eheh 20 tl” dendi. Neyse öyle olsun ben neye ihtiyacım olduğunu biliyorum testinize para vermiyorum ulan diyerek bu konuyu es geçtim. Daha sonra ücretsiz grup derslerinin birinde –yanılmıyorsam zumba-  hoca ders sonunda “demo dersimiz sona ermiştir, memnun kaldıysanız aylık 100 tl’ye -8 ders için- kayıt olabilirsiniz.” Dedi. Tenks düd ben almayalım buradan çıkınca her gün kola-cips gömüyorum hiiiç gereği yok dedim ve zumba macerama son verdim.  Nitekim benzerleri diğer “ücretsiz” derslerde de yaşandı. Hatta streching hocası hayır diyemeyişim alnımda yazıyor olmalı ki beni kıstırıp dersine kaydolmaya ikna bile etti! Sonra ölü taklidi yaparak sıyrıldım bu konudan.
                               
Haftada 2-3 gitmeye çalışırken okulumun yoğunlaşmasıyla spora gidememeye başladım, okul bittikten sonra da gidemeyeceğim için üyeliğimi dondurmaya karar verdim ve işler burada çirkinleşmeye başladı. Belalım MACFİT bir sonraki ayın ücretini bulunduğumuz ayın 25inden sonra karttan otomatik tahsil ediyordu. Ben ise üyeliğimi dondurmak için geç kalmıştım! Çünkü sistemleri 25inde kapanıyormuş. Ücreti karttan çektikten sonra da sistem kapandığı için herhangi bi işlem yapamıyorlarmış. Sanki bana dünyanın en ciddi müessesi. Neyse efendim bu şekilde gidemeyeceğim ayın ücretini paşa paşa vermiş oldum. MACFİTçiğim de en az benim kadar üzgündü eminim… Bi de kayıt zamanı eylülün sonunda kaydolmama rağmen tüm ayın ücretini vermiştim etti mi sana 2.

Bitti mi? HAYIR. Bir sonraki ay pusuya yattım ve vaktinde üyeliğimi dondurmak için davrandım. Bu sefer yenik düşmeyecektim bu kapitalist sisteme! Muhatabımı maillerimle darlıyordum. Kendisi de bana gerekli bilgileri vermemeye yemin etmişti. Arayıp derdimi çözeyim istedim bu aşırı ciddiyetli kurum iletişim numarasını asla bahşetmiyordu.  Yaşanan sinir harpleri, çizgimden çıkmalarım, en önemlisi de azmim sayesinde ulaşabildiğim bilgiler şöyleydi:

*en fazla 2 ay üyelik dondurabiliyormuşum,

*ilkinde bi’ güzellik yapmış ücret almamışlar ama dondurma ücreti de 20 tl imiş.

Tamam ulan parasında değilim dondur derken benimle aynı dertten mustarip arkadaşım MACFİTe giderek üyeliğini kapattırmış, eski üye olduğu için de tekrar üye olduğunda 70 tl den başlayabileceğimizi öğrenmiş.

TABİ 1 ŞARTLA: üyelik iptalinden en az 2 ay sonra tekrar üye olabiliyormuşuz. Taktık ulan 2ye var mı bi’ diyeceğiniz dediklerini duyar gibiyim. Ben de böylece üyeliğimi tekrar bi’ mail trafiği sonucu sonlandırmayı başardım.


Velhasıl arkadaşlar, MACFİTten memnun muydum? hayır.

Tabi siz 'benim yönlendirmeye ihtiyacım yok, kendi programımı kendim oluştururum, gittiğimde boş yürüme bandı vs. bulamamak da sorun değil, bi' de her gün yeni bi kural icat ediyorlar ama olsun diyorsanız buyrun her ilde üçer dörder salonu olan ve sadece parasının peşinde başka hiç bir kaygı gütmeyen MACFİT salonları size sonuna kadar açık! 
*ödemenizi zamanında yaptıysanız tabi ki. Yoksa girişte kullanılan jetgillerin ışınlanma tüpü gibi olan tüpten geçemiyorsunuz görevlinin gelip sizi içeri alması gerekiyor sistem şifrenizi kabul etmiyor! tek şifreyi 3 kişi kullanarak aylarca spor salonuna girebilen çakalları düşününce ne kadar sağlıklı bir yöntem olduğu da ortada(!)

Sonuç olarak el mahkum sezon başlasın fıtı fıtı gidip tekrar üye olacağım yer de MACFİT maalesef. Hem fiyatının uygunluğu hem de saatlerin esnekliği tek tercih sebebim. Yoksa abaza erkek topluluğu yüzünden kalabalık olmayacak saatleri kollamaya bayılmıyoruz. Ya da penceresiz, havasız mekanın düşkünü de değiliz. Alternatifsizlik zor kardeşlerim. Bi’ ikizler burcuna da bunu söylettirdiler ya neyse!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder