22 Ağustos 2016 Pazartesi

Öz ile bir hafta + DIY + Kitap acısı değil sanki evlat acısı + Gamga'nın ablasının bizi yıkan evliliği ve düğün macerası #1

Bakın selam bile vermeden uyarayım çooooookkkkk uzun ve boooooollll fotoğraflı bir blog yazısı olacak. Sonra  yok efendim ben bilmiyordum, yok efendim bu ne hayvan gibi yazmışsın, bir sus be kızım falan olmasın.

Şimdi selam verebilirim. Nasılsınız kıslarım? ( Ay buna da kılım sürekli blogumuzu okuyanların hepsi kızmış gibi düşünüyorum. Ama ne bileyim erkeklere hitap eden pek bir şey yazmıyorum sonuçta. En azından ben...)

Neyse efendim yazı uzun olacak dedik de yazdıkça konudan sapıyorum. Bir kere Öz ile bir hafta diye başlık attım ama aslında öz ile 3 hadi bilemedin 3buçuk gün. Çünkü geri kalan her saniyemi LANET OKULUMDA geçirdim ve anlatıp canınızı sıkmak istemem ÇÜNKÜ ÇOK SİNİRLİYİM.

Ay gelmiş geçmiş en işe yaramaz giriş yazısı resmen asla konuya giremiyorum biri beni durdursun.

Evet pazartesi salı ve çarşambanın belli bir kısmını okulda geçirdim.

[[Bu arada yine konudan sapıcam ama benim yeğenim şu her çocukta olan yalancılık döneminden geçiyor. Çocuğun ağzından çıkan her şey yalan. Ama öyle ahım şahım büyük şeyler değil, mesela diyorsun ki erdem ödevini yaptın mı? yaptım diyor ama annesinin 5 dk sonra kontrol ediceğini biliyor. Yani çıkacağını bile bile söylüyor yalanları. Ayy bu yeğenimden bana bir bulaşmasın mı. N diyor ki gamga blog yazmış yeni okudum, ben otomatik bende yeni okudum diyorum ama alakası yok. Okuyup yorum bile bırakmışım çoktan. Sonra da itiraf ediyorum bide 3 saniye sonra. 'ehehe niye öyle dedim ki okuyup yorum bile bırakmıştım te ne zaman. Bu yalandı.'  Hayalet arkadaşımız Gamganın ablası nereye balayına gidicekmiş diyor ben bilmediğim halde 'yurtdışına cınım' diyorum. Sonra ay ben bilmiyorum ki nereye gideceklerini diyip özür diliyorum. Bir de zaten pis bir huy üstüne gidip N ve gamgaya da bulaştırdım. N bugün yanında olmama rağmen gamgaya 'Öz bu oyuncakçıya gitmeyi çok istemişti' yalanını atıyor. Halbuki alakası bile yok. Allah'ım sen bizi ufak yalanlarımızdan dolayı affet ...]]

Konudan sapma vol253784597'den sonra Gamga N ve ben her zamanki gibi düştük yollara. Çünkü acı bir haftasonu yaşayıp Gamganın ablasını evlendirecektik. Sonsuzluğa giden yolculuğun bir kısmında yemek yesek mi yemesek mi ikilemindeyken bir anda N'i evine yollayıp balayı çifti olarak kahve içmeye karar verdik.( Kİ BU KESİNLİKLE KALLEŞLİKTİ -N ) Gamga ile ismi lazım değil bir avm de kim olduğunu bilirsin sen kaffecide kaffe içtik. (hadi hadi bıktık bu gizemden nerede olduğunuzu herkes biliyor diyorsanız haklısınız. Saklamak gibi bir çabamız yok zaten sadece arada potterheadliğimiz tutuyor napalım. RIP Alan...) D&R'a girelim Gamganın makinasına poz alalım dedik ve O DA NEEE!!! CURSED CHILD GELMİŞŞŞ!!!!



Malesef  bu düğün bizi manevi yönden yıpratıken durmayıp bir tokat da maddi yönden attığı için totomuza baka baka geri döndük. Gamganın makinasına poz aldık ve bu pozların 60 TL olduğunu görünce ufak bir kriz geçirip ÜZERİNE AZ DAHA KOYUP KİTABI ALALIM NE GEREK VAR RESİM ÇEKMEYE diye çığlık atmış olabilirim.


Evet avm den çıkıp fıtı fıtı evimize döndük ve ertesi gün aksesuar vs. alışverişi için toplanma sözü verdik. Geldik Perşembeye... Sabah erkenden kalkıp kuzenimin kayıt kuyut işleriyle uğraştım baya bir. Daha sonra sözleştiğimiz avmye gidip beklemeye başladım. Gamga geldi ve ne görelim. Accessorize'da yüzde 50 indirimler mi dersiniz yüzde 70 indirimler mi! Tam da aksesuar arıyoruz hemen alalım hahahaha diye mutlu şekilde kasaya gittik ve gamganın kredi kartının önceki gün girdiğimiz D&R'da kaldığını farkettik. Yani fizandaki bir avmde!

Doğal olarak kalkıp taaaaaaaaaaa dıdısının dıdısındaki avmye gittik kartı aldık ve güzel alışverişler yaptık. Gamga alışverişi yaptıktan sonra uçar adımlarla kaçtığı için onun aldıklarını çekemedim ama N ve ben bunları aldık.
 


 
Valla tek tek fiyat veremicem bakın geçin yazı zaten uzun :D

Daha sonra evlerimize döndük ama perşembe bitmedi. Çünkü Öz'ün fikri gelmişti.    
( Kendimden 3. tekil şahısla bahsetmekten inanılmaz zevk alıyorum ya çok anlamsız değil mi sizce de? :D)

Kına gecesi için aldığım elbisenin sarı, kırmızı ve yeşil boncukları vardı. Hem saçma geldiğinden hem de kombinleyemediğimden (aslında sadece takılarıma uymadığından ) biraz el atmak istedim.
Boncukların rengi böyle idi. Bu arada boncuklar tahtadandı.

Bende tahta olmalarına güvenerekten onları elimde zaten olan altın rengi ahşap boyası ile boyayayım dedim.
Kurutmak biraz zor oldu çünkü yuvarlak bir şeyi bir yere değdirmeden kurutmak çok zor. Vantilatörü eğip bir ipe dizerek kuruttum ben.

Sonuç olarak böyle bir değişim yarattı. Siyah ayakkabı ve altın rengi küpe ve bileklikle kombinledim. 

***Yazı yazdıkça inanılmaz uzadığı için ikiye bölüyorum. Devamı için tık tık


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder