8 Ağustos 2016 Pazartesi

Odamı Dekore Ediyorum #2

Selamlar blog aleminin güzel okuyucuları...
Odamı yaşanılabilir yapmaya çalışmaya son gaz devam ediyorum. Bu yazı diy yerine daha çok toparlama ve fikir yazısı olacak.
Benim odamda en büyük sıkıntım ufak tefek ıvır zıvırların çok yer kaplaması. Bende o yüzden değişik fikirlerle bu ıvır zıvırları toparlamak zorunda kalıyorum.

Bu annemin servis tabağı idi zamanında :D Benim ojelerim her tarafa yaygın darmadağın duruyordu. Annemin bu servis tabağıyla toparlamış oldum.
Bu ise bir biscolata mood kutusuydu. Pembeye boyayıp dekopaj yaptım. Göz kalemlerimi ve fırçalarımı koymak için çok iyi oldu.
Bu yarım konserveleri de boyayıp kapatıcı ve eyelinerlarımı koydum.
Ben mumları çok severim. Bu mumları da İKEA'dan aldım. 7-8 TL idi. Aslında dörtlü olarak aldım ama bir tanesi başka bir şeye lazım olduğu için bende üçü kaldı.
Böyle aşırı dağınık bir çekmecem vardı. Asla aradığımı bulamıyordum.
İKEA'dan bu çekmece düzenleyici aparatı aldım. 7 TL idi sanırım.
Bu şekilde kategorize, düzenli ve tatlış bir çekmecem olmuş oldu :D

Birönceki yazımda bahsettiğim rengarenk konseptime uyması için masa lambamı boyadım.


İnşallah unuttuğum bir şey yoktur :D  Bu arada odama kitaplık bakıyorum dua edin de kafama göre bir şey bulayım ya.

Şimdilik benden bu kadar canlarım...

Arivederçii^^(Öz)

2 yorum:

  1. Bir sonraki yazi : batın bu bennnnbeyaz kitapliki aldim batınnnn şimdi ona neler yapacaum *şeytan emojisi*

    YanıtlaSil
  2. Bennnbeyaz bir kitaplık aldım ama bir süre beyaz kullaniciiim (Öz)

    YanıtlaSil