7 Ağustos 2016 Pazar

Odamı Dekore Ediyorum (DIY) #1

Selam kıslar...

Ayağım kendi kendini imha ettiği için her pazar yaptığım gibi bu pazar yaz okuluma dönemedim.E bende blog yazayım bari dedim. Yaklaşık 2 aydır yerleşik hayata geçmeye ve ailemin yanına yerleşmeye çalıştığımdan çok fazla diy ve oda dekorasyonu ile ilgileniyorum. Baştan bazılarını adım adım foto çekmediğimden biraz sıkıntılı olsa da toparlıyıp yazıciiimm :D

Hepsi el emeği ama kolayca yapılabilecek diy ler. Öncelikle dev projemden başlayayım.




Odamda böyle biraz eski moda bir ayna vardı. Bende rengarenklik konsepti ile yola çıktığımdan bunu bir değerlendiriyim dedim. İşleme başladıktan bir süre sonra bunu bloglamak aklıma geldiğinden ilk resmimiz sıfır hali değil maalesef :D Olsun ama deseni belli. Ortasını kağıt bantla kapladıktan sonra tamamını yeşil renge boyadım ve üzerine mor-mürdüm karışımı bir renkle puantiyeli bir desen verdim. Yuvarlakları yaparken işimi kolaylaştırsın diye sünger fırça kullandım. Sadece basıp geçtim yani çok vaktimi almadı.

Bunun yanında duvarlarımın bomboş olduğunu farkedip ufak bir dekoratif ayna adlım İKEA'dan. Bu birkaç tane alıp değişik açılarla asılan aynalardan. Yani ayna işlevi yok pek sadece gözüme güzel gözüksün dedim.

Malzemeler böyle. Bu aynayı yanlış hatırlamıyorsam 7-9 TL arası bir fiyata aldım.
Aynanın olduğu kısmı kağıt bantla kapladım.
Daha sonra rastgele bantla çizgiler yaptım.
6 renk kullanıp her boşluğu boyadım.
Bantları ve kağıt bandı çıkarınca duvarım böyle renklenmiş oldu :D


 Son olarak bu beyaz çerçeveyi hem rengarenk konseptime uysun diye hem de aynayla uyumlu dursun diye yeşile boyadım.(Beyaz hali ne kadar net değil mi?-Hıhım evet...)

Evett bugünlük bu kadar kıslar :D Odamla uğraşmam daha bitmedi devamı gelecek.
Şimdi size emeğimin resmini de atayım :D

Hepinize öpücükler...

Arivederçii^^(Öz)

2 yorum:

  1. İkinci ayna adetaa bir Mondrian eseri ne denilebilir ki......... Gamga

    YanıtlaSil
  2. El emeği göz nuru. Tuval alıp büyük versiyonunu yapmayı planlıyorum hihihi

    YanıtlaSil