12 Ağustos 2016 Cuma

Öz ile Bir Gün + Rossman Alışverişi

Selam kısllarrrrr :)

Bugün inanılmaz dolu bir gün geçirdim. Sabah harika bir tatlışlıkla kalktım. 'Bugün çok güsel geçiçek hahahaha' diyerek yatağımdan fırladım. Tamamen plansız başlayan günüm asla bitmedi. Önce lisedeki tahta sıramın ortağı ile buluştuk. Forum İstanbul ikimizin tam orta noktası olduğundan buluşma mekanımızı düşünmedik bile. Bu arada yemek katında sıkışıp kalmış iki enteresan yolcu gördüm.

Sonra kanka sıfatının sözlüğümdeki karşıtı olan arkadaş bir ara gittiğinde ben Forum İstanbul'da olduğumdan biraz dolaşayım belki birkaç parça bişey alırım dedim ve minik bir Rossmann alışverişi yaptım. Ben Rossmann'ı inanılmaz seviyorum. Hem fiyatları uygun hem de her yerde bulabileceğiniz markalar dışında Rossmann'ın kendi markaları da var. Alterra olsun Rival de Loop olsun İsana olsun hepsine bayılıyorum. Her ilde bulunmaması tek dezavantajı Rossmann'ın. İsterseniz hemen aldıklarıma bakalım...


İlk olarak bu bebekler için olan güneş kremini aldım. Bebekler için diyince hep içinde daha az kimyasal olacakmış, sanki hiç zararı olmazmış gibi geliyor bana bilemiyorum ne kadar doğru. Babydream sadece Rossmann'larda satılan bir bebek markası. Çok önce bir nemlendirici krem kullanmıştım babydreamden. Çok sevmiştim. Bunu da severim umarım. Fiyatı indirimden 7.99 TL

Bu küçük topuz tokalarını aldım. Ben geçen yıl saçımı bir anda -psikopat olduğumdan- yarım metre birden kestirdiğim için saçım çok uzun sayılmaz. Bu yüzden normal topuz tokalarının yarısı olan bu tokaları aldım. Fiyatı 3.99 TL
 Ve en merakla aldığım Deniz tuzu peelingi. Ne zamandır bir vücut peelingi almak istiyordum. Deniz tuzu da kulağa inanılmaz sağlıklı geldiği için dikkatimi çekti en başta. Daha sonrasında da bir iğrenç kokuyordur çekinmesi yaşadım ama shea yağı ve tatlı badem yağı da eklendiği için inanılmaz güzel kokuyor. Fiyatı 13.99 TL
(Kavanozu da çok tatlış değil mi peeling bitsin hemen değerlendiriciiimmm)

 Yine sunkiss aldım. Saçlarım yeniden kendi rengine dönmüştü ama hem tatil hemde gamganın ablasının düğünü vesilesi ile açmış olayım dedim. Fiyatı 15.99 TL
Mandalinalı kolonyayı çok seviyorum. Benimki bitmişti onu yeniledim. 
Fiyatı 2.99 TL

Evet sanırım alışveriş bu kadar. Ama hemen yorulmayın, hemen kaçmayın yazı devam ediyor. Daha sonra arkadaşım geri döneceği için biraz oturup beklerken ders çalıştım.
Sonrasında arkadaşım geldi ve diğerleriyle buluşma vaktim gelene kadar sohbet ettik.

Peki diğerleri kim? Evet dostlar ansızın gelişen bir planla taş-kağıt-makas ekibi olarak buluşalım dedik ve yeni bir mekan denemek için şansımızı Axis İstanbul Avm'de (umarım adı budur) denedik. Gamga'nın önerisi ile Arden Fried Chicken'da yemeğimizi yedik. Yorumlamayacağım çünkü o başka bir yazıda. Eminim Gamga ve N bu mekan için çoooookkk şey söyleyeceklerdir.
Chicken Fingers Menü

Hayır, savaş çıkmadı. Yemek yedik.

Daha sonra yaklaşan düğün için elbise alışverişine çıktık ve ben ve N mikemmel elbiseler aldık. Gamga eli boş döndü nihihihihihi

E sonrasında favori kaffecimizde bir şeyler içmeden gitmek olmazdı tabii.
Şu fotoğrafı yaparken 12 yaşıma döndüm resmen ve çok mutlu oldum :D Anlamlandıramıyorum şuan bu saçma mutluluğu :D
Gün sonunda bir arkadaşımla daha buluştum ama onunla en büyük ortak noktamız ve hayat felsefemiz oturmak olduğu için bloğa yazacak hiçbir şey yapmadık :D

Evet kıslar en sonunda kendimi eve attım. Şuan hem Rossmann'dan aldıklarım hem de elbisem bana aşırı mutluluk veriyor. Oturduğum yerde mest oluyorum :D Başka atraksiyonlu günlerim olursa benimle bir gün yazımı seriye çevirebilirim bilemiyorum. Şimdilik hepinize iyi geceler. 

Arivederçii^^ (Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder