13 Ağustos 2016 Cumartesi

Neden Taş - Kağıt - Makas ? Blog'umuz hakkında

Efendim merhabalar. Bu yazının öncelikli amacı gugıla taş kağıt makaslı bloglu mloglu bişeyler yazınca benim ne olduğu belirsiz Zamanın Derinliklerinden Gelen Blog Parçacığı (bağlantı için bkz. ) adlı yazımdansa daha insani bir yazı çıkması.

Temel olarak ele alacağım konu ise gözümüzün bebeği blogumuzda neden bu başlığı seçtiğimiz. Du dum du dumm dudummm.

Buraya hemen bir vatsap grubumuzun capsini koymak isterim.



Gördüğünüz üzere sevdiğimiz her şeyin bir karışımı :P Taşımız kağıdımız ve makasımız elimizden geldiğince orada. (İsme çok takılmayın şşşhhhhh...) Snape'ciğimizi de buradan yâd ettikten sonra konumuza devam ediyorum (- After all this time? + Always..........)

Bloğumuzdan az buçuk birkaç yazı okuduysanız farkedeceksinizdir ki biz birbiriyle uzaktan yakından hiç bir alakası olmayan 3 arkadaşız. İlgi alanlarımız, zevklerimiz, mesleklerimiz hatta yaşadığımız şehirler bile zaman zaman birbirini tutmuyor. Ancak tüm bu farklılıklar bizim birlikte hiç sıkılmadan saatleri (ve bazen günleri) geçirmemizi, birbirimizin manyak fikirlerini destekleyip suç ortaklığı yapmamızı veya birinin diğerlerinin hiç ilgisini çekmeyen bir konu hakkında saatlerce konuşmasını tolere edebilmemizi sağlıyor. Bir artı olaraksa bu her daldan bloğu ayakta tutabilmemizi sağlıyor. (Kaptan pilotumuz Öz'e buradan selamlar )


Tüm bunlardan tahmin edersiniz ki kişiliklerimizde birbirinden oldukça farklı.

  • N bir neşe topu + iş bitirici + gelinlik kız arayan teyzelerin gözdesi + ailenizin çizeri + çekik gözlü bir enerji kaynağı
  • Öz kreatif bir baloncuk + profesyonel nefret edici + aynı zamanda profesyonel bir sevici (fangirl) + tam olarak huysuz ve tatlış bir panda
  • Gamga'ya gelirsek hmmmmmm insanın kendisini tarif etmesi zor buraya bizimkiler girip ekleme yapabilirler ancak bence taş suratlı + görünenin aksine hümanist + duygu yoksunu + sanat sevici + evreni güzelce paylaşalım kimse kimseyle gerekmedikçe muhatap olmasın insan (Öz'den edit: Genel olarak hepsi doğru ama birincisi gamga insanına göre taş suratlı mesela gamga diyince benim aklıma acayip gülen bir surat geliyor, ikincisi ise son sıfata daha fazla katılamazdım tam olarak gamga)

E bunları karıştırınca bizim için daha mantıklı bir isim olabilir miydi a dostlar. Bu yola ilk başladığımızda başlığımız da bloğumuzun ismi gibi kafalarcokkarisik idi. Ancak Öz ve benim aşırı kararsızlık anlarında sık sık baş vurduğumuz taş-kağıt-makas oyunu beni bir anda ayarttı ve ulan bu isim bize ne kadar uygun dedim. Zira benim taş oluşum kadar N kağıt ve aynı zamanda Öz de o kadar makastı.O an bir aydınlanma yaşadık dostlarım çığlıklar havada uçuştu. İşte bulmuştuk. Bizi daha iyi tarif eden bir üçleme bulamazdık. ( at avrat silah olamayacağımız için :P ) (Resmen yazıya tecavüz eden Öz'den bir edit daha : at avrat silah bile mantıklı geldi bana şuan. At gamga, avrat N, silah Öz. O kadar kararsız kaldım ki lanet ikizler burcu sağolsun. KIRDIN BENİ GAD DEMIT!)

O gün bu gündür yeni nicklerimizi (aaaah msn  ne günlerdi) kabullendik ve hayatımıza bu şekilde devam ettik. Ha bir de kolumuza taşımızın fikri kağıdımızın çizimi ve makasımızın elinin emeğiyle hint kınasından dövmesini yaptık. (Bkz.hint kınası yazısı) Bu da bizim Taş - Kağıt - Makas oluşumuzun öyküsü. Ayrıca haftalardır taslaklarda kayıtlı duran yazımın sonu. Bir sonraki saçmalamamda görüşmek üzere dostlar.

Aideu!

Gamga.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder