10 Ekim 2017 Salı

Günün anlam ve önemi.......

Bugün benim kıymetimin doğum günü dostlar❤

Sadece doğum gününde değil her sabah gözlerimi açar açmaz iyi ki varsın ulan diye omzuna bi tane geçirmemek için kendimi zor tuttuğum Avaların en küçüğü, vicdanlıların şahı😂, en insan sevmez haline rağmen sevgi saçan kocaman kalpli, ihtiyaç sahiplerinin beyni (genellikle ve çok şükür ki benim) , gözlerine bakınca içini görebildiğim, ışığıyla ortamı aydınlatan, sımsıcak sarılmasıyla her şeye yetebilecek bir güce sahip olan Gamgadan bahsediyorum tabi ki.
O benim hayattaki en büyük şansım, harika bir dost mikkemmel bir kardeş😍 ve o her zaman o kadar mükemmel oldu ki hiçbir zaman kendimi onun için yeterli göremedim, onu kırdığımda o affetse bile kendimi asla affedemedim. Böyle bir her şeyin en iyisini haketme görmedim ben daha önce leydis end centilmenis!!!

Gamga benim hayatımı aydınlatalı 2017 itibariyle 12 yıl oldu. Koskoca 12 yıl. Tanıştığımızda bir ağaç diksek 12 yaşında olacaktı meyve bile verecekti. Bir bebek kaçırsak şuan 12 yaşında bir kölemiz vardı. (Köle derken mutfaktan su getirip kapıya falan bakardı en fazla korkmayın canım) (kaçırma konusuna gelince hafifletecek bir şeyler söylemeyeceğim üzgünüm.) Ama biz bunları yapmadık tabi. Birbirimize yoldaş olduk, biribirimizi tamamladık, tam olduk.
Tanıştığımızda ben fasülye kadardım ve Gamga bana o kadar büyük ve o kadar güçlü gelirdi ki nasıl oldu da bu hale geldik bilmiyorum -şuan bi oturuşta Gamgayı ekmeksiz yiyebilirim-  işte o yıllarda cebine koyup gezdirecektin beni Gamga!! ikimizin de kendimiz dışındaki kimseyi sallamadığımız o ergenlik yıllarında arkadaş olmamız tanrının bir lütfu olsa gerek. Ama sonrası tamamen saf azim ve sevgiden oluşuyor ❤ önce Gamganın sultan şehrimizi bırakıp gitmek zorunda kalması sonra benim onun peşine gelişim sonra bu şehri de bırakıp kendi minik şehrimizde kendimize yeni bi dünya kurmamız... ve şimdiki koca belirsizlik.... Kankilik fihristimizi çıkaracak olsam böyle bir şey olurdu sanırım. Son 6 7 yıla kadarki hayatımız tatillerde kavuşmamız dışında pek bi aksiyonu olan bir hayat değildi açıkçası. Ben de net olarak hatırlamıyorum zaten o yılları. Ama son 6 yılın her günü çok güzeldi. Evimiz vardı bir kere, ikimizdik. Güzel günler de gördük kötü günler de. Hepsini birlikte yaşadık. Ve şimdi sayılı günlerimizin kaldığını düşündükçe kalbime oklar saplanıyor.
Neyse kötü şeylerden bahsetme günü değil bugün! Bu ara sadece acı saçtığım için özür dilerim Küçük Ava 😥

Sonuç olarak bu güzel kalpli bayıldığım insan ben kendimi bildim bileli hayatımda ve yokluğu hayal bile edilemez. Ömrümün sonuna kadar peşindeyim Gammi. Seni çok seviyorum.

Bir de üstüne denk gelmesinden ötürü Murakaminin Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu'ndan bi bölümü eklemeden geçemeyeceğim...

“Kötü bir şey yaptığımın farkındayım, ama bir süre, senden ayrılmam gerekiyor” dedim, gölgenin yanına yaklaşarak. “Böyle bir şey yapmayı aklımın ucundan bile geçirmezdim, ama koşullar böyle işte. Bir süre sabredip, tek başına bekle.”
“Bir süre derken? Ne zamana kadar?” diye sordu gölge.
Bilmediğimi söyledim.
“Sanırım pişman olacaksın” dedi gölge, cılız sesiyle. “Koşulların ayrıntısını bilemiyorum, ama insanın gölgesinden ayrılması tuhaf değil mi, sence de? Bu yanlış bir şey ve burası da yanlış bir yermiş gibi geliyor bana. İnsan gölgesiz yaşayamadığı gibi, gölge de insanı olmadan var olamaz. Buna rağmen, ikimiz ayrıldığımız halde, var olmaya devam ediyoruz. Bunda bir yanlışlık var. Sence de öyle değil mi?”

Bir de bu postun şarkısı tartışmasız Kenan Doğulu Kalp Kalbe Karşı
Bi dee bts dimple diyorum başka da bişey demiyorum 😂😂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder