29 Mayıs 2016 Pazar

Milyon yılın en iyi buluşu, Puzzle Alarm!!!

Siz de benim gibi asla uyanamayanlardan mısınız? Alarm sesini ne kadar yüksek ve tiz ayarlarsanız ayarlayın duymuyor musunuz? Diğer insanlar gibi ne zaman isterseniz uyanmak mı istiyorsunuz? Artık her yere geç kalmaktan veyahut geç kalktığınız için 5 dakikada hazırlanmak zorunda olmaktan bıktınız mı?

ŞİMDİ SİZE BÜTÜN BU ŞİKAYETLERİNİZİ BİTİRECEK BİR UYGULAMAYI ANLATACAĞIM!

İlk olarak bu bir reklam değil. Benim bütün bu çileme son verdiği için hiçbir çıkarım olmamasına rağmen hem bir avuç okuyucumuz hem de Gamga, n ve blogu bilen tek arkadaşım Musta faydalansın diye yazmak istedim. (Musta, okuyorsan selamlar!!!) Çünkü bana bu uygulamayı kimse söylemedi ben tesadüfen keşfettim!

Ömrüm boyunca (abartmıyorum, hatırlamasam da bebekliğim de buna dahilmiş) uykuyu çok çok çok sevdim. Şöyle ki şu an hayatımda tanıdığım tüm insanların %70inden hayır hayır 75inden daha çok uykuyu severim. Bıraksalar günlerce uyurum. (Bir kere bıraktılar ve 36 saat uyumuşum. Dünya 2 gün sonrasına geçmişti. Resmen hayatımdan 2 gün kaybettim. Zaman yolculuğu da yapmış olabilirim gerçi hala bu şıkkı değerlendiriyorum bir de böyle düşünün.)



Konudan sapmayayım neyse küçükken sıkıntı yoktu ama kendi kendime uyanmam gerektiğinde ve buna mecbur olduğumda biraz kalakaldım desem yerinde olur. Çeşit çeşit alarmlar denedim, şeytanın aklına gelmeyecek yollara başvurdum ama bir çare bulamadım. Benim uykuyu seven yanım -benim aksime- beyninin %100ünü kullanıp hepsinden kurtuldu. Ama bundan kurtulamıyor :D

Peki puzzle alarm bunu nasıl başarıyor birlikte bir göz atalım. Önce şöyle sade bir sayfa karşılıyor bizi.

Saati ve klasik diğer özellikleri (erteleme, tekrar vs.) seçtikten sonra nasıl uyanmak istediğinizi seçiyorsunuz. Çeşitli bulmacaları var.


Buradan hangi bulmacaları istediğinizi ve kaç bulmaca istediğinizi işaretliyorsunuz.


Şekiller + Renkler : Sizden zorluk derecesine göre ( siz seçiyorsunuz) belirlenen sayıda rengi ve ya şekli takip etmenizi istiyor. Renkler ve şekiller aynı anda geliyor neyi sorarsa onu takip ediyorsunuz. Rengi soruyorsa şekli önemsemeden, şekli soruyorsa rengi önemsemeden işaretliyorsunuz en sonunda.

  Hafiza Kartları : Burada ise mavi kartları bir süre gösterip sonra beyaz ekrana dönüyor. Mavi kartları aklınızda tutup işaretlemeniz gerekiyor.


Güvenlik kodu : Büyük küçük harf duyarlı bu kodun aynısını yazmanız gerekiyor.

Matematik İşlemi : Yazmaya gerek yok ama zorluk derecesine göre bir dört işlem soruyor.


Fotoğrafı Yeniden Düzenle: Galerinizden rastgele bir resim seçip düzenlemenizi istiyor.

Buradan ben sadece resim düzenlemeyi seçmiyorum. Gerçekten uyanık kafayla bile yapamadığım oluyor bir de sabahın köründe asla yapamıyorum. Burada verdiklerim orta zorluktaki bulmacalar. Zor seviyedekiler gerçekten yapılmıyor. Hepsi de süreli. Bir bulmacayı yapamazsanız alarm tekrar çalıyor ve başa dönüyorsunuz. Kısacası uyanmamak imkansız.

Bu alarmla aramızda aşk-nefret ilişkisi var gerçekten. Normalde yarım saate 3 dakika arayla 10 alarm kuran ben, bunda sadece bir tane, o da birkaç kez düşünerek, kuruyorum. Ama vaad ettiğini yapıp beni uyandırıyor mu? Uyandırıyor. Helal olsun...

Evet bugünlük benden bu kadar. Arivederçi^^ (Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder