1 Temmuz 2016 Cuma

Bir aylık biriken alışveriş, blog yazma ve boş kalma özlemi :) (Alışveriş #3)

Alkışları buraya alalım lütfen! Bir ay sonra blog yazmak için buradayım :)

Çok çok özledim cidden. Hele bu bir ay finaller ve bütlerle geçtiği için iki hatta üç katı özledim.

Gelelim bugüne. Bloga ne yazsam diye düşünürken biriken alışveriş yazısı geldi aklıma. Gün ışığını bir tık kaçırarak çektim resimlerimi ama olsun.

Makyajla ilgilenen herkes son zamanlarda nedenini anlayamadığım şekilde xp cosmetics ürünlerinin popülerleştiğini farketmiştir. Ürün inceleme yazıları ve videoları olsun, makyaj uygulama videolarında kullanımları olsun bende merak ettim ufak bir xp cosmetics alışverişi yaptım. Japon pazarları tarzı yerlerde satılıyor genelde ama tüm ürün yelpazesi 'xpshopping' instagram hesabından satın alınabiliyor. Bu ürünler Türkiye'de satışı olmayan LA Girl Cosmetic ile aynı fabrikada üretiliyormuş ve dış tasarımları da tamamen aynı. İçerik olarak da diğer makyaj ürünlerinden çok da farklı bir şey görmediğimden denemekte bir sakınca görmedim.



XP Cosmetics çeşit çeşit far paletleri çıkarmış.Nudes paletleri dışında 6lı farlar ve matte paletleri de vardı ama ben bana en yakın renkler bunlar olduğu için Nudes3 paletini aldım. Mıknatıslı bir kapağı olan plastik yapıdaki bu palet 6 mat 6 sedefli renkten oluşuyor. Swatch resmi çok bulanık olduğu için ekleyemedim ama pigmentasyonları inanılmaz. Ayrıca öyle aman aman tozuttukları da söylenemez. Kıyaslamak gerekirse bir balm paleti kadar tozutuyor. Fiyatı 12 TL idi. Bu fiyata inanılmaz bir performans gerçekten.


Yine XP'den devam edelim. Bu da gel eyeliner. Kutu tasarımı olarak maybelline gel eyelinerın aynısı ama fırçası daha farklı. Maybelline'in fırçası ince ve ovalken bu fırça bir tık daha kalın ve kesik uçlu. Kutu tasarımı tamamen aynı olsa da kalite olarak aynı olduğunu söyleyemeyeceğim. Sürme aşamasında çok çabuk dondu. Sanki waterproof eyeliner sürüyormuşum gibiydi. En ufak bir yeri değiştirmeye çalışsam eyeliner donduğu için ekleme yapamadım. Ama dışarı çıktığım andan yarım saat sonra direk gözümün üstüne geçti. Ben sildim o tekrar geçti ben sildim tekrar geçti falan bütün gün onunla uğraştım. Tamam yaz aylarında ben galon galon terliyorum resmen ve benim en çok yüzüm terliyor bu yüzden hemen hemen her eyeliner bulaşıyor ama gel eyelinerda bu sorunu ilk defa yaşıyorum maybellinede en fazla kuyruğunda bozulma olurdu o da çok çok terlediysem. 
Fiyatı 7.5 TL


Yine XP Cosmetics'den... Üstteki Matte serisinden 02 numara, alttaki colour intense lipstick serisinden 06 numara. İkisini de gerek renkleri gerek yapıları olsun çok beğendim. Söylenecek pek bir şey yok rujlar hakkında. Fiyat tanesi 5 TL idi.


XP Cosmetics'den son ürünüm concealer. Bendeki 04 numarası. Çok yorum yapmayacağım çünkü yakında bir kapatıcı yazısı gelecek yorumlarımı ona saklıyorum. Fiyatı 6 TL idi.

Evet Xp Cosmetics'den aldıklarım bu kadar. Geçen haftalarda bir Rimmel London indirimine denk geldim. Hazır %40 indirimi yakalamışken bir kaç ürün de ordan aldım.


İlk olarak Stay Matte pudranın 005 Silky Beige tonunu aldım. Yaz geldiği ve ben çok terldiğimden direk mat pudaralara geçiş yaptığım için bir mat pudra almak istiyordum. Stay matte de daha önce kullanıp sevdiğim bir pudra olduğu için attım sepetime bir tane. Fiyatını hatırlayamıyorum şuan ama tahminen bana 14-15 TL'ye gelmiştir %40 indirim ile.


%40 indirim dışında göz kalemlerinde bir alana bir bedava vardı. Bu benim sürekli kullandığım scandal eyes 005 nude göz kalemi. Severek kullanıp bittikçe aldığım için 2 tane aldım. Tanesi bana 7.5 TL'ye geldi sanırım.


Yine indirimi fırsat bilip ihtiyaç dışı alınanlardan. Wake me up concealer 030 Classic Beige. Bunun yorumunu da kapatıcı yazısına saklıyorum. Fiyatını hatırlayamadım maalesef.


Rival de Loop benim oldukça sevdiğim bir Rossman markası. Kapatıcısını severek kullanıyorum bu yüzden de far bazına bir şans vereyim dedim. Öyle mükemmel tutuculuğu yok ama fiyatına göre düşünülebilir bir far bazı. Tabi bundan çok az fiyat farkla daha iyi far bazları da var. Fiyatı 10 TL.


Bir de uzun zamandır bir glitter oje almak istiyordum. Flormar GL01 Stardust'ı aldım. Aslında genel olarak beğendim ama tek beğenmediğim yanı çok büyük parçalı bir glitter olması. Fiyatı 5 TL

Son olarak paketli olduğundan resmini çekmediğim Rival de Loop kapatıcısından aldım stok için. Onun da fiyatı 9 TL ama indirimde 6 TL'ye kadar düşüyor.

Benim son bir ay alışverişim böyleydi :) Umarım sonuna kadar okumuş ve sıkılmamışsınızdır :)
I Love You Guysss :) 

Arivederçii^^ (Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder