15 Temmuz 2016 Cuma

Sadece benim merakla beklediğim KAPATICI YAZISIIIIIII!!!!! :))

Selam kıslarımm...
Şu an ne hallerde blog yazıyorum anlatsam inanmazsınız. Ama ben yine de anlaticiiimm.
Tam 'tatil geldi allaahım derin bir nefes çekeyim' moduna  girmiştim ki çok kötü bir haber aldık kıslarım. Annemin ameliyat tarihi olarak bize 11 temmuz layık görülmüş idi. Yani sizin anlayacağınız dilde bayramdan sonraki ilk pazartesi, benim anlayacağım dilde ise yaz okulunun ilk günü...
E yapacak bir şey yok. Bu kadar devam takıntılı hocalarım olmasına rağmen yaz okulunun ilk haftasını mecburi olarak saldım ve anneme hasta bakıcılık yapma serüvenim başladı. Çok şükür annem inanılmaz bir hızla iyileşti de şu an bu yazıyı güle oynaya yazıyorum. Annem süper anne olarak hemencecik iyileşti ama geçmiş olsun ziyaretleri nefes aldırmadı. Uzun zamandır boş vakit bulduğum bu tek anda kapatıcı yazımı yazayım dedim, değerinizi bilin!


Elimde çeşit çeşit markalara ait on adet kapatıcı var. Şimdi rastgele sıralamayla tek tek inceleyelim.



Garnier markasına ait roll-on yapıdaki BB göz altı kapatıcısı. Benim bittikçe aldığım kapatıcılar arasında. Hem roll-on şekli nedeniyle sürümü rahat, göz altına tam oturuyor, hem de kapatıcılığını seviyorum. Çok ince yapıda değil ama güzelce yayılabilen bir yapısı var. Uzun zamandır almadım (elimdekinde de çok az kaldı fark ettiğiniz gibi) o yüzden fiyatını hatırlamıyorum ama uygun fiyatlı kapatıcılar arasında tercih edilebilir bence.


Essence 'ın çok uzun zaman önce aldığım sivilce karşıtı kapatıcısı. Bildiğim kadarıyla bu serinin sivilce kurutucuları da var. Ben bi ara sivilce kapatmak için bir concealer paleti ararken karşılaşmıştım bununla. Gerçekten çok güzel kapatıyor ama şöyle dezavantajları da var; ciltte kuruluk yapıyor mutlaka altına bir nemlendirici istiyor, tek bir tonu var medium diyebileceğimiz ve ilaç gibi ne olduğunu anlayamadığım ama beni rahatsız eden bir kokusu var. İlk fırçayla ve parmaklarımla kullanmayı deneyip büyük hayal kırıklığı yaşamıştım ama nemli bir süngerle çok rahat ve güzel bir şekilde uygulanıyormuş sonradan keşfettim. Ha bir handikapı da şekli malesef. Çoğu kapatıcının aksine direk yüzümüze uygulayabileceğimiz bir aplikatörü yok. Ben önce elime sıkıp elimden yüzüme uyguluyorum. Bunun da fiyatını hatırlayamıyorum maalesef.


Rimmel London Wake Me Up kapatıcının 030 Classic Beige rengi. İnanılmaz ince bir yapıda, yüzünüzde var mı yok mu hissettirmeyen bir kapatıcı.  Sadece benim gözümdeki dezavantajı çok fazla kapatıcılığı olmaması. Ama yaz geldi geleli ince yapısı nedeniyle elim hep buna gidiyor. Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 20 TL civarıydı orijinal fiyatı. Ben indirimden almıştım. Hatta şu yazımda bahsetmiştim.


Xp Concealer. Xp Cosmetics'in artan popülaritesinden bahsetmiştim. (tık tık) Bendeki 04 numarası. ilk elime sürdüğümde çok ama çok turuncu gelmişti gözüme. Ama inatla tester tam tenime uyunca alayım dedim. Gerçekten de ten rengime tam uydu. Asla göründüğü renk değil yani :) Kapatıcılığı, yapısı, rengi, aplikatörü olması, fiyatı yani her şeyi tam istediğim gibi. Benim için hiçbir dezavantajı olmayan bir kapatıcı. Fiyatı 6 TL


Essence Camouflage paleti. 10 natural beige.
Bayram alşverişinde almıştım kendilerini.  İndirimde olmamasına ve rengi bana uymamasına rağmen merakımdan almıştım. Rengi uymadğı için pek kullanamadım haliyle. Yapısı güzel ama uygulamak zor. Çok küçük olduğu için süngerle ürün alınmıyor. Anca fırçayla. Fiyatı 9.25 TL


Essence'tan devam edersek stay natural concealer 04 soft honey rengi. Ben bu kapatıcıyı blogta yorumladım gibi bir his düştü içime ama arayamayacak kadar üşengeç bir insan olduğumdan yeniden yazayım. Bu benim için asla tekrar alınmayacak bir ürün. Yani şuan yorumlamak bile istemiyorum o derece nefretlik bir ürün benim için. Bunun tek sebebi ise sadece ama sadece TASARIMI. Hayatımda gördüğüm en nefretlik tasarım. Alttan sıkıyorsunuz ve üstten kapatıcı çıkıyor. İşte ben asla ne kadar sıkmam gerektiğini kestiremiyorum. Hep ya fazla çıkıyor ya az çıkıyor. Hadi onu görmezden geleyim diyorum ama kapatıcıyı böyle fırça uçlu bir aplikatörle uygulamak da hiç hijyenik gelmiyor. Kapağı açık kalıyor falan ne bileyim nefret ettim işte :D Fiyatı 8 TL idi sanırım.


NoteIun mineral serisinden bir concealer geliyor sırada.Bendeki 203 numarası. Bu da tam yaz kapatıcısı. Hem SPF15 içermesi ile hem ince yapısı ile yazın yüzünüze sürmekten çekinmeyeceğiiz bir ürün. Aman aman bir kapatıcılığı yok orta derecede kapatıcılığı. Benim tek sevmediğim yanı bunun da tasarımı. Uygulamada bana sıkıntı çıkaran bir başlığı var. Ne kadar kapatıcı çıkarttığımı göremiyorum hep fazla sıkıyorum o yüzden. Ama genel olarak alınabilecek bir ürün. Fiyatı 17 TL idi.


Wet n wild coverall concealer. Bendeki E814 Beige rengi.  Oldukça uygun fiyatlı, rahat kullanımlı bir kapatıcı. Yapısı orta,kapatıcılığı da orta denilebilir. başarılı bir ürün. Kendisinden bayram alışverişi yazısında da bahsetmiştim. Fiyatı 7.70 TL


Tek stick yapıdaki kapatıcım. Avon colortrend. Dağıtması kolay, çok kalın bir yapısı yok ama nedense stick kapatıcılarla çok aram yok benim. Bana hediye olduğundan fiyatını bilmiyorum.

Evettt. En çok benim beklediğim kapatıcı yazısının sonuna geldim. Hepinizi seviyorum kıslarr :)

Arivederçii^^ (Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder