30 Temmuz 2016 Cumartesi

Mini İhtiyaç Alışverişi (Alışveriş #5)

Evet arkadaşlar yeni bir alışveriş yazısıyla karşınızdayım. Ama bu sefer renkli kozmetikten çok evde biten ürünlerin yenisini almak için çıktığım bir alışveriş yazısı yazıyorum. Tabiki sadece ihtiyacımı alıp çıkamadım ekstra aldıklarım da var. Alışverişin fişini poşetler arasında kaybettiğim için her ürüne tam fiyat veremeyeceğim ama hatırladığım kadarıyla yazarım artık. Öncelikle bir toplu bakalım neler almışım...


 Böyle bakınca gözüme çok geldi ama gerçekten cebe dost bir alışveriş oldu benim için. :)




İlk olarak ekstra olanlara bakalım istedim. Maskeler, A vitamini içeren şeftali özlü watsons maskeleri. Fiyatları normalde 4 küsür gibi bir şeydi sanırım ve indirimli 1 TL'ye geliyorlardı. Ben zaten değişik maskeleri denemeyi seviyorum o yüzden hiç tereddüt etmeden 4-5 tane attım sepetime. (Panda maskesi aldığım gün başka almadım diye sonradan çok pişman olmuştum onun da etkisi var sanırım :) ) Onun dışında Maybeline Baby Lips Electro lip balmı indirimde değildi. Ben normalde kirazlı olanını kullanmıştım ama değişiklik olsun diye Berry Bomb 'u deneyeyim dedim bu sefer.
Ojeler de indirimden alınanlar arasında. Bu ojelerinde her birini 1 TL'ye aldım. Soldan sağa doğru resimdekiler NYC-257 Lavender Cupcake, Rimmel London-397 Beige Babe, NYC-253 Mint Macaroon. Daha alalı bir gün olduğu için sadece ortadaki kahverengiyi denedim şimdilik sonuçtan memnunum bakalım zaman geçince ne olacak.  Hemen yanlarında Watsons'ın kendi ürünlerinden asetonsuz oje çıkarıcı var. Benimle ilgilenen görevli epey övdü. İçinde B5 vitamini barındırıyormuş. Benimde zayıf tırnaklarım olduğundan bir deneyeyim dedim. Fiyatı galiba 10 TL'den  5 TL'ye düşmüştü. (Tam emin olamadım ama.) En sonda ise bir vücut losyonu var. Bu losyonda 11 TL'den 1 TL'ye düşmüştü. (Nasıl olduğunu anlamadım ama.) Bende fiyata kapılıp denemek için bir tane edindim. Bendeki kakao yağı ve vanilyalı olan...
 Gelelim ihtiyaçlara. Burnumdaki siyah noktalardan nefret ettiğim için bir süredir kullandığım bantlarım bitmişti. Hemen gidip onlardan bir tane aldım. İndirimde değildi sanırım 10 TL civarı bir fiyatı var. Onun dışında ıslak mendilim bitmişti. Watsons ıslak mendillerinden deneme amaçlı aldım. Nar kokulu olanı ev arkadaşımın tavsiyesiyle seçtim ve beğendim kokusunu. İndirimde 2.90 TL idi bu mendiller. En sonda ise Elidor'un kuru şampuanı var. Bendeki yağlı saçlar için olanı. Gerçekten kuru şampuanlar bazen hayat kurtarabiliyor. Yine de sık kullanmayın ama. Ben sadece bazen çok acelem olduğunda ama saçlarım ufak bir dokunuşa ihtiyaç duyduklarında kullanıyorum. Fiyatı 13-14 TL falandı. Üstteki ise cüzdan gibi bir şey. Belli bir fiyatın üstünde alışveriş yapanlara veriyorlarmış. Watsons'tan hediye olarak verdiler.

Evet yorucu ve uzun bir gün olan perşembeden yaptığım alışveriş de bu kadar. Yeni bir alışveriş yazısında buluşmak üzere... Arivederçi^^ (Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder