3 Temmuz 2016 Pazar

Planlanmayan bayram indirimi alışverişi :) (Alışveriş #4)

Kısslarrr... Biliyorsunuz ki yaklaşan bayram ile bütün kozmetik marketler mükemmel indirimlere girişti. Ben de arkadaşlarımla buluşmak için bir avm de bulunuyordum ki şöyle bir dolanayım bir şey almasamda dedim. Tabii ki bir şey almadan duramadım. İndirimin gözlerimi kamaştırmasıyla birkaç parça almış bulundum.

Öncelikle gratise uğradım ve sadece wet n wild olmak üzere iki ruj bir kapatıcı aldım. Wet n Wild'da %40 indirim vardı.


İlk aldığım ruj E918D Cherry Bomb. Uzun süredir arıyordum ama ne zaman baksam bulamıyordum. İndirimde rastladığıma çok şaşırdım açıkçası.  Fiyatı 6.50 TL

İkinci rujum ise E916D Ravin' Raslin. Mükemmel bir mora çalan mürdüm rengi. Bende böyle bir renk olmadığı için hazır indirim varken alayım dedim. Fiyat 6.50 TL

Hemen her markadan kapatıcı denemek adetim olduğu için bir tane de  kapatıcı alayım dedim.  Bendeki E814 Beige rengi. Fiyatı 7.70 TL

Gratisten bir de bu küçük aynayı aldım. Kullandığım pudralarda hiç ayna yokmuş resmen bunu yeni farkettim. Alışveriş içinde en çok ihtiyacım olan ürün buydu diyebilirim :) 
Fiyatı 2.45 TL

Daha sonra Rival de Loop için Rossman'a gittim. Rival de Loop'tan bir şey almadım ama bir eyeliner ve bir concealer aldım.

Gel eyeliner benim bebeğim. Dipliner da seviyorum ama ikisi de biraz çileli yöntemler. Bir de bu keçe kalem eyelinerı denemek bir şans vermek istedim. Belki hayatıma bir kolaylık katar diye. Maybelline Master Precise. Fiyatı 13.70 TL

Son olarak Essence markasına ait bu cream concealerı aldım. Henüz gönlümün efendisi olabilecek bir kapatıcı bulamadığımdan arayışlarım sürüyor. Fiyatı 9.25 TL

Evet biraz vicdan azabı ile sonlandırdım alışverişi. Bu alışverişte bir de paketlemeye çok sinirim bozuldu. Tamam anlıyorum bu bizim için yapılıyor, ürünleri korumanın en iyi yolu bu paketler ve bantlar. Ama bazen öyle bantlamalar görüyorum ki illet oluyorum.  Kapatıcıların bandını dikkatle açmaya çalıştım ama yine de ikisi de yapış yapış. Koruma açısından gerekli ama ne bileyim bende en azından aldığım ürünü temiz ve lekesiz görmek istiyorum.

Ay yine çenem açıldı. Bayram indirimini kaçırmayın alacaklarınız varsa diye koştur koştur yazdım yazımı. Görüşürüz kıslarım. 

Arivederçii^^ (Öz)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder