3 Temmuz 2016 Pazar

Zamanın derinliklerinden gelen blog parçacığı

Merhabalar efendim merhabalar. Zamansızlığın lanet olası tepelerinden sesleniyorum. Sesim geliyor mu???

Okul ve hayat bizi bir sağdan bir soldan hırsını alamadan tokatladığı için uzuuuun zaman hayati faaliyetler gösteremedik. Okul dönemini atlattıktan sonraysa canı çekilen taş kağıt makas üçlüsü malak gibi yatma pozisyonuna geçti. Yani en azından ben GAMGA.

Öz'ün hızını alamadan yazdığı makyaj loglarını görünce titreyip kendime geldim. Ertele ertele nereye kadardı? Artık blog yazma vaktiydi.
Bu süreçte Gamga neler yaptı?

1) Okulunu bir sene uzattı :(
2) BÜTsuz geçti :D (inanması güç ama)
3) N ile küçük ama etkili bir alısveriş günü geçirdi (günah gecesi)
4) Öz ve hayali arkadaşımız M ile meşakkatli bir iftar macerası atlattı (Alleyyyyyy)
5) ve son olarak kuzeninin düğününe katılmak amaçlı kutsal topraklar Sivas'a kısa süreli dönüş yaptı (Dans eden kadın emojisi)

Yine kısa ve özüm. Hayır hayır gamgayım. Ay töbe bismillah yaptığım esprimsi şeye bak. Kendimi duvara vurarak cezalandıracağım kimse canını sıkmasın.

Üşendiğim ve telefonumdan yazma çilesini çektiğim için öncelikle ve son olarak Sivas temalı konuşacağım. Çünkü neden yapmayayım?

İnsanın doğup büyüdüğü yere olan aşkı hiç bitmiyormuş arkadaşlar. Şehir merkezine giriş yapar yapmaz ilk aşkını görmüş ergenler gibi kalbim çarptı. BAY YIL LIY YOR RUMMMMMM efendim.

Ne mamoş insanları ne saçma sapan mimarisi beni ondan soğutuyor. Her köşede çocukluk anılarım var. Burada N ile ayran içerdik burada komşu çocuklarla oynardık burada hayatımın dayağını yemiştim diye deli gibi konuşa konuşa geziyorum.

Kusura bakmayin henüz teşrif edeli 29 saat oldugu için kanım biraz deli akıyor :D Fakat güzide kentimiz Sivas yaz gecelerinde (özellikle Ramazan'a) evlerine dönüp uyumayi reddettiği için eski dostlarla bu saatleri ×3 şiddetinde yaşadık.

Velhasıl kelam şu birkaç gündür hayat güzel arkadaşlar. Bir hafta içinde cehenneme geri dönünce bakıp içimi soğutacağım bir anı olsun istedim tüm bu saçmalamaların sebebi bu. Ayrıca kıvırcık saçlarından sen sorumlusun İsmail (iiiss maaa yiiil çılgın çocuk İSO)


Aideu!

1 yorum: