25 Mart 2017 Cumartesi

KIRTASİYEEEEEEE!!! H&S KIRTASİYE TANIŞMA-KAYNAŞMA-BAĞIMLILIK ---dev kırtasiye yazısı---

                       HI! i'm here, DON'T FORGET...                                                                                                                                             


Bir süredir hayalet arkadaşımız M'den daha 'hayalet'tim. Ama artık burdayım bitches!!!
öhöm, kabalaştım..
baştan başlayabilir miyiz?

MERHABA ARKADAŞLAR BUGÜN KANALIMDA...


bu da olmadı. KAFALARCOKKARISIK
gerçekten de..





Merhabalar N online arkadaşlar. Hem de bağımlısı oldukları H&S kırtasiye yazısıyla.



H&S ile nasıl tanıştık?


-Tabi ki de cannım Gamgam💘 instagramda kendisini kırtasiye dünyasına adamış olan H&S kırtasiye sahibi Yeliz Hanımın storylerine denk geliyor. Bir süre izledikten sonra "N bak burda çok güzel şeyler var nerede acaba gidelim mi?" diyor ve N çılgınca gece gündüz bu videoları izleyerek katilin kurbanına sinsi sinsi yaklaşması gibi haftalar sürecek planlar yapmaya başlıyor....
BİRAZ ABARTTIM MI? HİİİİÇ SANMIYORUM!! Evde sürekli Yeliz hanımın sesi inliyor, galerisindeki ss klasörü kalemlerle dolup taşıyor, "bu haftasonu İstanbula mı gitsek?" soruları 3-4 saatte bir tekrarlanıyor.... Bunlar daha başlangıç....


Ulaşım?🚩

-İşte bu iş biraz karışık...Önce sevgili Yeliz hanıma dm'den yürüdüm🙈 yeriniz neresi gelmek istiyoruz ulaşım nasıl acaba vs g,b, sorularla biraz darladım kendisini, onca işinin arasında sağolsun hemen cevap verdi, tarif etti. -istanbulda- Avcılar metrobüs durağında inince Ispartakule otobüslerine binip Bizimevler 6'da inmeliymişiz. Kolay görünüyor değil mi? DEĞİL... şaka şaka...

Neyse efendim, o günden sonra Gamga ve N "Ne yapıp edip gitmeliyiz dostum🚗." diye haftalar geçirdi. Gidemiyorlardı.. Biraz da hava şartlarının muhalefet oluşuyla bir süre ertelendi. Sonra bir gün kara bulutların ardından gün gibi doğan cannımız Gamganın babası (aslında herkesin babası..)
C amcam😇 :
"Hadi kızlar götüreyim sizi" dedi. Yarım saatlik yolculuktan sonra H&S'deydik.🎉



Peki neden online alışveriş yapmadık da bu kadar bekledik?

-Kırtasiyeseverler bilir ki bir kırtasiyeye girdiğinde kokusunu içine çekmek istersin, her şeye tek tek dokunmak istersin, defterleri karıştırıp kalemleri denemek, silgilerin hepsini birden almak istersin. Hem bence hiçbir ürünün online alışverişi yerinden almanın tadını vermez. (Şey, bi de biz bu konuda birazcık başarısızız da😱)
Ulaşamayanlar için aslında bir nimet olan online alışveriş siteleri (http://www.hskirtasiye.com/ ) tabi ki yoğun şekilde kullanılıyor fakat fırsatını bulmuşken önce canlı kanlı görmek, Yeliz Hanımla da tanışmak istedik açıkçası.


Mağaza nasıldı?

-Zaten storylerinde izlerken karış karış ezberliyorsunuz mağazayı. Girer girmez dördümüz bir yana dağıldık (Gamga, annesi, babası, ben). Başta tek tatil günlerini evlerinde dinlenmek yerine bizim isteklerimiz peşine düşerek geçirmek zorunda kaldıklarını düşündüğüm için kıymetlilerimiz ebeveynlerimize karşı minik bir suçluluk duyuyordum ki mağazaya girince onların da orada olmaktan dolayı mutlu olduklarını anladım ve rahatladım. Üstelik C amca çoktan Yeliz Hanımla eğitim sistemimiz vs. hakkında koyu bir sohbete dalmıştı bile. Gamgayla BU DAHA BAŞLANGIÇ MEHMEHMEH dediğimiz alışverişimizi tamamladık, kasaya geldiğimizde Yeliz Hanım almak isteyip de sonra alırım diye bıraktığım o mükemmel kalemi "bu da benden olsun" diyerek kaşla göz arasında paketimize koydu, hızını alamadı Gamgayla bana vitrinden birer sketchbook hediye etti, tekrar hızını alamadı ekranda çıkan tutarı da yuvarlayıp ödemeyi öyle aldı. Ha bi de uzuun zaman önce başka bir yerden aldığımız ADEL marka iğrenç refilli kalemlerimizin refillerini de ücretsiz değiştirdi.
                                                 TABİ BİZ ŞOK!!




Alışverişlerinde hediyeler verdiğini daha önce farketmiştim ama bu kadarını beklemiyordum açıkçası. Ne yalan söyleyeyim daha çok ona uygun fiyatlı gelen, bir süredir satılmayan, kenarda köşede duran ürünleri hediye ettiğini sanıyordum -ki bu da kötü bir şey değil kesinlikle- Ama öyle değilmiş hediyeleri kullanıcı profiline uygun seçip işini aşkla yapıyor kendisi.
GALİBA AŞIK OLDUM 😂😂


Neyse ben bu konuda çok konuşacak gibiyim. Memnun kaldığım şeylerden hisse almışçasına uzuuun uzun bahsetmeyi severim. Hala sayfayı kapatmadan azimle okuyorsanız ANLAMIŞSINIZDIR.

Şimdi aldıklarımızdan bahsetme zamanııııı -----------------------------------

---------SPOİLER-----------SPOİLER---------SPOİLER-------------

ŞİMDİ BENİM BU KALEMLERİN UÇLARINI, NASIL YAZDIKLARINI VS. SİZE GÜZELCE TANITMAM LAZIMMIŞ AMA BEN ÖYLE BİŞEY YAPMADIM UNUTTUM KARDEŞLERİM AFFEDİN...

.
---------SPOİLER-----------SPOİLER---------SPOİLER-------------

Zebra Sarasa Clip'lerin hayatımıza girişi Gamgayla gerçekleşti. Ben Ankara'da Gamga İstanbulda sağlı sollu peşlerine düştük efendim. D&R'larda ve Nezih'de bulduğum Sarasalar yıpranmış, kullanılmış, adeta beni alma diyorlardı. Gamga Eminönünde bir yerden tanesi 7 TL ye Blue Green, Orange ve Light Green renklerinden almıştı.
Baya memnun kaldığımız için devamlarını da H&S'den aldık.

Zebra Sarasa Clip'lerin özelliği jel mürekkebinin hemen kuruması, yazı sırasında da ıslak ve rahat bi yazım sağlamasıymış. Clip serisinin özelliği de gömleğe, kitaplara sabitlemek için kullandığımız kısmın klipsli olmasıymış.
EE NE VAR BUNDA demeyin ben dedim zamanında ama deneyimlediğinizde farkı göreceksiniz.





Bu arada Tokyo'ya özel üretilen pastel renklerden oluşan MILK serisi için ADAM ÖLDÜRÜRÜM! (şaka şaka....değil....şaka.)
Biz tanesini 5TL'den aldık.


Yeliz Hanım'ın dolma kalem kullanmaya başlayacaklar için sık sık tavsiye ettiği easy writer'ı biz de denemek istedik. Gamga bu kalemi 12,50 TL ye, mürekkep olarak da Pelikan uzun mürekkeplerden mor renk tercih etti. Satın aldığınızda içinde bulunan mürekkep yerine Pelikan tercih etti yani. Fiyatını bilmiyorum. Easy writer'ı mağazadan aldık Platinum Preppy ise online alışverişimizle elimize ulaşan ekipten.

Platinum Preppy'nin neredeyse her rengi mevcut. şeffaf gövdesi ve içindeki yeşil tüp mürekkep bittiğinde Platinum marka mürekkebin istediğimiz rengini kullanabiliyor olmamız onu ömürlük yapıyor. Ayrıca konventörle de dolum yapabiliyorsunuz. Easy Writer'ın ucu Gamga'ya kalın gelmişti, Platinum Preppy ona göre daha ince bi' uca sahip. fiyatı: 19,50 TL. Dolma kaleme başlangıç yapmak isteyenler için ikisi de mükemmel kalemler. Sonrası Pelikan Twist, Kaweco vs. diye gidiyor zaten😄
Nereden başlamalıyım, ne almalıyım diyenlerin sorunlarını yanıtları hep Yeliz Hanım'da aslında.



Telefonumdaki SS'lerin şahı KARŞINIZDA...
Gitmeden çok çok önce peşine düştüğüm kalemlerden biri olan ZIG COCOIRO'lar bence birer tasarım harikası! Kalem, gövde ve refil olarak 2 parçanın tamamlanmasıyla oluşuyor. Yani istediğiniz renk gövde alıp içerisine istediğiniz renk ve uç özelliğine sahip refili yerleştiriyorsunuz. Totosu da böyle açıkta kalıyor içinde ne kadar mürekkep kaldığı görünüyor ve benim için kalemin en güzel yeri.

Gamga üstteki bebek mavisini brush uçla tercih etti ben de sarıyı içine fine uç çoook güzel bi bordo renk aldım. Değişikli kullanıyoruz✌
Gövde fiyatı 9 TL Refil fiyatları özelliğine göre değişse de 10-15 TL civarı

        

Soldaki kalem yukarıda bahsettiğim hediye kalemim.Kendisine ailecek BAYYILIYORUUUZZZ daha çok japon harfleriyle yazım için tasarlandığını yazar yazmaz anlıyorsunuz (dışından hiç çaktırmıyor sanki😅) ama benim pafta hazırlığım sırasında çok işimi gördü.
Sağdaki yakışıklı ise instagram keşfetimde sıkça gördüğüm bir kalemdi. Brush ucuyla yazmak çizmek biraz pratik istiyor. Ben de bu yüzden sadece 1 tane aldım, alışırsam ve kullanmaya devam etmek istersem devamını da alayım diye. Şimdilik giriş aşamasındayım bir de TOMBOWun brush penlerini denemek isterim.
Sol fiyat 17,50 TL imiş. Sağdaki kalem ise 9 TL





PİLOT kalemleri kırmızı, şeffaf, sarı ve maviyi bir arada görüp beğenmiştim. yavaş yavaş ekibi toplama sözü verdim kendime 😀 Tutuşu çok rahat yormayan bir kalem. Ben yazmaktan çok eskiz çizimlerimde kullanıyorum. Memnunum yani TAVSİYEMDİR.(konuyu dağıtmayı göze alarak eklemek istiyorum; nergiz aksu )



Sağdaki DİSNEY marka Kore çıkışlı ekonomik minnoş kalemler de beklentinin üstünde bir rahatlığa sahip. Yine storyde görüp peşine düştüklerimden. Biri bende biri Gamgada biri de şuan Büyük Ava💖 'da.







Pilot mekanik kalem fiyat 25TL,Minnie Mouse kalem 4TL 


Bu arada eğer H&S mağazasından alışveriş yapmaya gidiyorsanız almak istediklerinizi listeleyerek gidin. O kadar çok ürün var ki zamanın nasıl geçtiğini anlamayıp odağınızı kaybediyorsunuz. Eve geldiğinizde AA BEN ŞUNU DA ALACAKTIIIĞĞĞMMM derken buluyorsunuz kendinizi.
Sitesinden alışveriş yapayım ben diyorsanız da linkini yukarıya bıraktım. Site yapım aşamasında olduğu için şuan karmaşık gelebilir. İstediğiniz ürünün mağazada olduğuna eminseniz ama sitede bulamıyorsanız herhangi bir rengini ekleyip açıklama kısmında asıl istediğinizi belirtebilirsiniz ya da aradığınız ürünü bulamadınız sitede ve yine mağazada olduğuna eminseniz istediğiniz ürünün fiyatına eşdeğer bir ürün sipariş verip açıklama kısmında düzeltilmiş halini belirtebilirsiniz. Neredeyse bütün siparişler Yeliz Hanım kontolünde mağazadan çıkıyor hatta storyleri takip ederseniz ürünlerinizin paketlenişine bile şahit olabilirsiniz.

Evet, dipnottan sonra devam ediyorum👇👇👇


veeeee bebeğim DELGUARD. Hello Kitty'lisini gördüğümden beri hayallerimi süsler kendileri... 

Nasıl kavuştuk anlatıyorum öyleyse...

Yine bir gün ben storynin dibine vurmuşum -bir önceki günden de Gamgayla sipariiişş diye sayıklayarak uyumuş gözümüzü sipariiiişşş diye açmışız...- neyse efendim bir de baktım Yeliz hanım elinde siyah bir delguard "bunu hediye edeyim ben birine yahuu" diyor storysinde.
O BENİM OLMALI😍dedim.
Tam da bu story öncesinde Rhodia a5 dots defter var mı diye bi dm'leşmiştik Yeliz Hanımla, kalmadı cevabını alınca Gamgayla çaresizce depresyonlara sürüklenirken Yeliz Hanımın delguard hediyesiyle kendime geldim adeta. Hatta o kadar ince düşünmüş ki ben siyah delguard gelecek diye düşünürken "siyah zamanla yıpranmış pembesini göndersem olur mu?" sorusuyla karşılaştım. TABİ Kİ OLURDU 💕


Hello Kitty'li olmasa da pembe bir ZEBRA DEGUARD'a sahip oldum böylece.

Fiyat:33,50 TL

Bu arada tarihe de not düşmek isterim. SEN DE BENİM OLACAKSIN BEYAZ DELGUARD🎈


hey youu DIXON 💪

Dixon Ticonderoga gerçekten de misss gibi kokuyor. California Sediriymiş bu kokan. Gamganın uzun zamandır istediği kurşun kalem.

Bizzat bu kalemi istediğini bilmememe rağmen canımın içinin kurşun kalem sevdiğini bildiğim için siparişime ekleme kararı vermiştim. Tabi ki sürpriz olamadı henüz sipariş veremeden yakalandım ama olsun ertesü güne kargomuz kapımızda olduğu için hevesi geçmeden gelmiş oldu. 

Fiyatı 4,50 TL

Bu arada herkes gibi biz de Yurtiçi kargodan tiksiniyoruz. Kaç defa şikayet oluşturduğumu şikayetimvar.com a yazdığımı ben bilirim. Ama nasıl olduysa cuma öğlen verdiğimiz sipariş cumartesi sabah kapımızdaydı. Böyle devam Yurtiçi Kargo!!



şu minnoşluğa bakar mısınız yaaaa 😻 bir süredir kalem kutusu peşindeydim. House of Holland modellerini aşşırı beğeniyordum gözümüzü karartıp Gamgayla bir kalem kutusuna ortak girme kararı alacaktık ki karşıma bu minnoş çıktı. Küçük gelir de sığamazsam diye tereddüt etmemize rağmen fiyatı da uygun gelince sipariş verdim.

Fiyat: 24,50 TL

Hem ihtiyacım vardı hem turuncuydu hem de uygun fiyatlıydı ALDIM! Göründüğü kadar küçük gelmedi yukardaki kalemlerin hepsi aynı anda sığdı bi kere daha ne olsun. Pek fazla kalemlik kültürüm olmadığı için çok kalem kaybettim şimdiye kadar ama artık mutlu ve birlikte olacaklar ^.^



Defterleri unutuyordum az daha! Soldaki defter online siparişimizle birlikte kargomuzdan çıkan hediye defterimiz. Çok beğendik. Sizinle paylaşmak için sitede fiyatını aradım ama bulamadım.
Sağdaki Van Gogh temalı defter ise görür görmez Gamga sever diyerek aldığım bir defter. 
Fiyatı 7,50 TL idi. 



Bu iki defter ise yukarda bahsettiğim, H&S den ilk alışverişimiz sırasında bize hediye edilen square sketchbooklar. Kağıt kalitesi gerçekten çok iyi, suluboya yapılmasa daha iyi olur ama karakalem sketchler için uygun. Kare şeklinde olması hoşuma gitti. Ayrıca ilk ve son kapak ve sayfaları tüylerle süslü. Yanımdan ayırmadığım bir defter haline geldi kısacası.

Şimdilik bu kadar canlarım. Başka yazılarda umalım ki görüşelim. Okuyan gözleriniz dert görmesin, umarım okumak faydalı olmuştur çünkü yazmak benim için gerçekten faydalı bir eylemdi.


xoxo...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder