26 Temmuz 2017 Çarşamba

Sosyopix ile sonunda tanıştım!

Merhabalar efendim. Bu aralar yazarlar bir bir düşüyor bloga diye düşünüyorsanız haklısınız. Ama bu yalnızca bir tevafuk dostlarım. Ben bu yazıyı alelacele kaleme alıyorum lakin nedenini birazdan anlatacağım için kendimi tekrarlamak istemiyorum. Gelelim yazının asıl konusuna, Sosyopix nedir? Yenir mi içilir mi?

Sosyopix yakın zamanda tanıştığım, fotoğraflarınızı çeşit çeşit şekillerde ve ürünlerde bastırabileceğiniz bir internet sitesi. Kurucularından biri olan Sezgi Abat benim takip ettiğim bir güzellik youtuberı olan Görkem Karman ile evlenince ve tabiki Görkem sosyopixten bahsedince bir köşeye yazmış, hediye fikirleri aramalarımda kullanırım diye düşünmüştüm. Beni az çok tanıyan herkesin tahmin edeceği üzere sonrasında ben bunu unuttum. Ta ki ay başında bana bir mail gelene kadar. Sosyopix Temmuz ayı içerisinde vereceğimiz tüm siparişlerde %25 indirim yapıyordu. Ben de bu fırsatı kaçırmayayım zaten alacaktım diyerek sipariş işine girdim ama araya o kadaarrrr çok şey girdi ki yine unutuldu. Cumartesi günü maillerimi temizlerken yeniden görmemle hemen sipariş verdim ve Pazartesi kargo geldi. Lakin benim eve gelmem de Çarşamba'yı bulunca yazı şimdiye kaldı.

Yani kısacası demem o ki. Kız Öz bu şimdi mi söylenir Temmuz bitmesine 5 gün kaldı demeyin. Uzun uzun anlattım ki bana biraz anlayış gösterin. Vallahi koşar hızla resim çekip yazıyorum.

Şimdi bu iş nasıl oluyor öncelikle ondan bahsedeyim. Siteden ya da mobil uygulamadan resimleri düzenleyebiliyorsunuz. Resimlerinizi telefondan ya da bilgisayardan yükleyebilir, facebook ve İnstagram hesaplarınızdan da alabilirsiniz. Resimleri düzenleyip son hallerine onay verip siparişi veriyorsunuz.

Bu şekilde geldi kargo. Gayet güzel paketlenmişti.


Kutunun sağlamlığı ve rengi çok hoşuma gitti. 


Ben anı kitabı sipariş etmiştim. açınca içinden bir siyah albüm/kitap bir de fotoğrafların olduğu bir kese çıktı.


Kitabın kapağına ve içine de bayıldım. Fotoğrafların çözünürlüğü nasıl olur diye endişelerim vardı ki onu tamamen yıktılar çok kaliteliydi. Bastıkları fotoğraf kağıdı da oldukça kalın ve sağlam. Kitabın iç kısmında çeşit çeşit desen desen yapıştırma kağıtları çıktı. Ben henüz kitabımı doldurmadım acilen yazdığım için ama başlamadan önce beyaz ve altın renkli kalem almak istiyorum. Böylece kenarlarına yazılar yazabilirim.

Sosyopix ekibi 2 gün içinde birçok bilgilendirici mail attılar ve sonrasında da memnun kalıp kalmadığımı soran bir mail daha aldım. Müşteri memnuniyetine çok önem verdikleri zaten belli.

Bu ürün Anı Kitabı olarak geçiyor ve indirimsiz fiyatı 49.00 TL. İçerisinde 24 adet fotoğraf bulunduruyor. Ha bu arada ilk siparişinizin bir fotoğrafını çekip paylaşırsanız sonraki siparişiniz için %10 indirim kazanıyormuşsunuz.

Sonuç olarak önümüzde 5 gün var. Bence kaçırmayın!

Arivederçii^^(Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder