24 Ocak 2018 Çarşamba

----BAŞLIK DÜŞÜNECEK KADAR BEYNİMİ KULLANMIYORUM----

KLAVYE HER ZAMAN SİNİRLİ YA DA AZ SİNİRLİ OLAN N'DE!!!!

Yine aşırı sinirliyim!!! Önce patronumu, projeyi, hayatımı, Turkcelli ve nihayet de kendimi suçladıktan sonra ben bunları yazmaktan başka ne yapabilirim dedim ve langur lungur daldım bloğumuza.

Hala bloğumuz diyo olmam..... Hakediyor muyum Gamga?? Öz???
Hayattan bağlantımı keseli baya bi olduğu için buraları da unuttum gerçekten de. Mecalim yok anlatabiliyor muyum?

Evet bu sefer neden sinirliyim? bu sefer DÜNe sinirliyim. Dünün babamın doğum günü olduğunu unutmama! Belki abartılacak bir şey değil bu ama ben haftalardır takvime bakıp az kaldı yaa arayayım da kutlayayım zaten çok özledim bir kere de derdimizi sıkıntımızı konuşmayalım iyi ki varsın diyeyim istiyordum. Ve tam olarak dün!! 21.00 a kadar ofiste çalışıp çıkınca babamı arayıp açmadı diye sinirlenip bağırıp hayattan ne kadar nefret ettiğimi tüm ağlamaklı sesimle 1 saat boyunca nefes almadan anlattım! Tek yapmam gereken İYİ Kİ VARSIN demekken bir sürü boş laf yapıp karşılığında teselli duyunca buna ihtiyacım yok diyip yine sinirlenerek telefonu kapatarak verdim doğum günü hediyesini. Yılın bir günü bile minnet duyamayan bir evladı haketmek için ne hata etmiş olabilirsin ki?
Üstüne bir de bugün arayıp özür dileyerek kutladığımda alınmamış, üzülmemiş, facebook hatırlatmasa ben de unutmuştum diye YİNE teselli etmesi, hiçbir beklentisinin olmaması..

Bilemiyorum ednan. 

O zaman ben yine her şeyi boşverip biraz autocadle bakışayım.

Bu arada ne saçma sapan şarkılar var ya 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder