18 Haziran 2018 Pazartesi

İyi ki doğdum #3, gördün mü bak 25 oldum!


Selam! Çoook uzun bir ara oldu değil mi? Evet, haklısınız. O zaman çok geç kalmış bir iyi ki doğdun yazısından hepinize merhaba ve sizi çok özledim!

Bu blogun terk edilmiş havası beni çok üzdü ya. Gamga bu yazıyı doğum günümde yazarım diye beklemiş ve yazmayınca da biraz üzülmüş. Ben de hem onun için hem kendim İçin hem de bu blogda goygoy yapmayı özlediğim için 20 günlük bir gecikme ile bu yazıyı yazıyorum. (Siz gününde yazıyormuşum gibi düşünüp okuyun.)

Az önce bu yazının 1. ve 2. partını okudum. Hayatımın değişmemesinden yakınmışım hep, şu an geçen yıldan çok daha farklı bir hayatım var ve tahmin edebileceğiniz üzere hala medineye varamadım hala mutlu değilim.

Size ufaktan neler değişti ne oldu biraz bahsedeyim.
En büyük fark şu ki Öz mezun oldu! Evet evet yanlış okumadınız vallahi mezun oldum. He başın göğe erdi mi derseniz ermedi. (Küçük yaşta okuyucularımız varsa özür dilerim ama tam etkiyi vermem için böyle yazmam lazım.) Sadece hayatımın boktan bir evresini kapayıp başka bir boktan evre açtı mezuniyet.

Dershaneye başladığımdan bahsetmiştim, KPSS'ye hazırlanıyorum. Bu zamanda yapılacak en mantıksız şey ama diğer seçeneklerim de hep mantıksız olduğundan birini seçtim işte. Öğrencilerim var. Gelenler gidenler, biraz karışık bir düzen de olsa çalışıp kendi paramı kazanıyorum, faturalarımı kendim ödüyorum. (Yanlış anlaşılmasın ailemle yaşıyorum telefon faturamı ve taksitlerimi ödüyorum :D)

Kısacası öğretmenlik ve öğrencilik arasında anlık geçişlerle yaşadığım bol atraksiyonlu bir hayatım var. İyi de kötü bir durum yok neden memnun değilsin diye soracaksınız. Evet her şey iyi güzel ama düzenim yok güzel kardeşlerim, düzenim yok. Bu düzensizlikle daha ne kadar yaşayabilirim hiç bilmiyorum.

Ve bugün 25 oldum. Çeyrek asır :) ( Burada ağlıyoruz:( ) N'de geçenlerde 25 oldu.  Aramızda tek 24'lük çıtır Gamga kaldı.
Onu da acilen buraya bekliyoruz, yaşlılık çok zor :)

Sizi çok seviyorum millet.

Bu yazıların klasiğiyle sona erdiriyorum yazımı.

Çeyrek asırlık doğum günü kızından arivederçii^^(Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder