9 Haziran 2020 Salı

YILIN EN İYİ GÜNÜ




Merhabalar efendim, ben hayırsız yazarınız GAMGA ve bugün burada aşırı mühim bir olay için sizlerle toplanmış bulunmaktayız. Hayırdır inşallah dediğinizi duyar gibiyim. EVET EVET DİYORSUNUZ (delirdi iyice)

Bugün evlerimizin iç mimarı, duvarlarımızın ressamı, gönlümüzün de sultanı N fıstığımın dünyayı şereflendirdiği müthiş gün!!!!!!!!!



Dostlaaar dostlar doğan büyüyor, oysa kolumun altına sığabilen bir bücürük olduğu günler daha dün gibi. Doğru duydunuz benim fındık burunlu kankim eskiden tümüyle bir fındıktı. Arkadaşlığımızın ilk yıllarında  sırt çantasına koyup gezdirebileceğim boyuttaki N'im kocaman kalbini bünyesine sığdırabilmek için hııızlıca büyüdü vee geldi 27 yaşına.

27........ Yazıyla yirmi yedi...............

Bu ikisi yaşlandığı için (ÖZ ve N) şimdi sıra geldi bana :( Neyse dikkatim dağıldı.

Niduşum cankuşum bu yıl itibariyle ömrümüzde arkadaş olarak geçirdiğimiz yılların sayısı arkadaş değilken geçirdiklerimizi geçmiş bulunuyor. Kararsızlığım ve her zaman yanlış kararlar almamla meşhur olmama rağmen hayatımda pişman olmadığım neredeyse tek karar; 2006 yılının ortalarında bir ev dolusu küçük kız arasından birlikte uyumak için (tamamen fındık tanesi kadar olman sebebiyle) seni seçmek sanırım. Bu hayatımızdan sonra defalarca yaşasam da canıma yoldaş olarak seni seçerdim. 

Bana hiçbir zaman keşke dedirtmeyecek kadar iyi bir dost olduğun için sana, seni doğurduğu için de her yıl olduğu gibi bu yıl da annene teşekkür ederim. (yazının bu noktasında aşırı şükürle dolu gülben ergen gibi düşünün bi beni)

26 yılının 13ünü benimle toto totoya geçirmiş bahtsız kardişim, birbirimiz hakkında yazdıklarımızı birisi okusa muhteşem insanlar olduğumuzu düşünür AMA maalesef kusurlarla doluyuz. Birbirimizi tüm kusurlarıyla seveceğimiz, ne kadar birbirimize zıt karakterler olsak ve zorlansak da birbirimize sıkı sıkı sarılacağımız uzun yıllar olsun önümüzde.

İyi ki doğmuşsun ve çocukluktan yetişkinliğe uzanan bu maceraya benimle atılmışsın. 

LOVE YOU TO THE MOON AND BACK

Aideu!

P.S. Öz'ümüzün geleneksel doğum günüsü yazısı için tık tık. Bu yıl onun doğum gününde birlikteydik vee bir havai fişek atmadığımız kaldı şerefine boncuğumuzun, belki günceller yazısını. Evet ikisinin doğum günüsü arka arkaya, evet evet GAMGAlar İÇİN BAYRAM HAVASI (hayır bana her gün bayram değil saçmalamayın.....)

2 yorum:

  1. Gamgammm sen benim seçtiğim ailem, hayatımdaki tek pişman olmadığım kararım iyi ki varsın. Sen hayatımda olduğun için ben benim ve kendimi seninle seviyorum ❤

    YanıtlaSil
  2. Sizi seviyorummm... Yanımda olsan da seni bir mıncırsam N ❤��

    YanıtlaSil