28 Mayıs 2020 Perşembe

İyi ki doğdum #5, gördün mü bak 27 oldum!


Dostlarımmmm, hiçbirimizin çok da umurunda olmayan ama aslında olması gereken o mükemmel gün geldi. Bugün Öz doğdu!!!
Çalsın davullar, oynasın kızlar, patlasın havaifişekler !

  Allah'ım hem çok heyecanlıyım hem çok mutsuz. Heyecanlıyım çünkü bu yazıyı senede bir de yazsam çoook seviyorum, mutsuzum çünkü az önce bu yazının beşincisini yazdığımı farkettim ve takdir edersiniz ki bu delicesine yaşlanmaya biraz üzüldüm. Ömrüm ellerimden kayıp gidiyor gibi hissediyorum. He dersiniz ki ömrünle ne mükemmel şeyler yapmayı planlıyodun da yapamadın, o da yok. Ama insan üzülüyor yine de.

Neyse neyse. Bu tat tuz kaçıran bilgiyi geride bırakarak devam edelim yazımıza.
Bu yazı benim senelik günlüğüm gibi olduğundan son bir senede neler yaptığımı, hayatımda neler olduğunu anlatıyorum genelde. Ama son bir senede hayatım o kadaaarr değişti ki anlatmaya nereden başlasam bilmiyorum.

 Hayatımda neler olduğunu daha önce de blogda yazmıştım. Tüm sevdiklerimi bırakıp tasımı tarağımı toplayıp 1650 km öteye taşındım. Hala aklım almıyor bazen 'ben ne yaptım' diye. Bazen koca bir şehirde yapayalnız kaldığımı hissedince felç iniyor bana 'ben burada ne arıyorum' diye. İlahi bir el gökten inip beni tokatlıyor sanki 'mal mısın burada ne işin var' diye. Ama alışmaya çalışıyorum, alışıyorum, alışacağım...

Bazen -çoğu zaman- geçmişte daha zor durumda olduğum zamanlara tutunarak yaşıyorum. (Mazoşist?) Bak diyorum şimdi daha iyisin, maddi özgürlüğün var, evin var, öğrencilerin var, kendi ayaklarının üzerinde sapasağlam duruyorsun. Ama bazen de öyle bir hale geliyorum ki sabahlara kadar ağlamak istiyorum. Sürekli pişman mıyım diye düşünüyorum. Böyle içten içe kendimi çimdikliyorum 'bak doğru söyle pişman mısın, bak pişmansan hemen dönelim, emin misin' diye. Pişman oldum mu? Her seferinde cevap hayır.  Tabi ki özlem beni mahvediyor ama gittiğime yine de pişman değilim. (En azından şimdilik -_-)

Offf herkesin üzerine depresyon tükürdüm bee. Bakmayın böyle dramatik anlattığıma seviyorum da bir yandan bu yalnızlığı. Büyük kararlar alıp hayatımı 26 yaşımda tepetaklak edişimle gurur duyuyorum :) Biraz da bipolarım sanırım -_-
O kadar farklı planlamıştım ki bu doğum günümü. Sevdiklerimden uzakta yapayalnız duvarı izlemeli, görüntülü konuşmalar yapıp kapatınca ağlamalı, A101'in (bence ve gamgaca) mükemmel cheesecakeinden alıp üzerinde çakmak tutup üflemeli,  sabahları 5.30'da uyandığım için en geç 22.30'da uyumalı bir doğum günü. En azından planlanan buydu. Ama bir şer dalgası tüm dünyayı sardı ve ben 1650 km ötedeki evimden sevdiklerimin yanına geldim. Her şerde bir hayır vardır derler ya bu da benimki galiba. Kısacası planlar iptal :) Artık yapayalnız değilim, sabah 5.30'da kalkmayacağım için geç yatabilirim, doğru düzgün mum üfleyebilirim ve ağlamama da gerek yok. (Gerçi 27 oldum diye ağlayabilirim, ona söz vermeyeyim de.)
Yeni doğum günü planım ise şu ; Panda ve Gamga ile N'in evine gideceğiz. Muhtemelen bana kitlenecek bir pasta yapımı planım var. En boşta olan ben olduğum için kesinnn benim üzerime atılacak :) Neyse, önemli değil yaparız. Sonrası efsane zaten ganiöz ve panda mikemmel bir gün geçirecek. Gülecek, eğlenicek. Arada birisi iyi ki doğdun şarkısına giriş yapacak ve herkes dans etmek zorunda olacak. Koronaya üzülüyorum ama şu da bir gerçek ki benim doğum günümü eksilerden çıkarıp 8/10'a falan getirdi. 2 puanı koronadan kırıyorum düşünün yani o kadan yükseldi puanım. (Gün sonu gelip güncelleyeceğim, puan belki değişir :) )

***Geç gelen güncelleme : Ya sayın okuyucular, ben efsane bir doğum günü yaşayınca sizi unuttum be. Nolur kızmayın bana nolur... Öncelikle size N tarafından hazırlanan effsanee bir pastayla karşılandığımı bildirmek isterim. ASLA DAHA İYİSİNİ YAPAMAZDIM. Koca pastayı dörde bölüp ağızlarımıza boşalttık düşünün yani. Bir alışveriş kurdu olarak sürekli kımır kımır baktığım ama almak istediğimde alamadığım, sonrasında bulamadığım moka pot ve insanın üstüne estetik + güzellik saçan bir kupa almış kankilerim bana. YA HASTASIYIM HASTASIIIII. Düşünün aradan geçmiş 12 gün ben hala aynı coşkuylayım. Güne puanım 5412427528522 / 10 <3 (Kıskananların çatlaması için pastadan fotoğrafı bırakıyorum buraya nihahahahhaha)

Son olarak Gamga, N ve Panda!
Siz olmasaydınız nasıl biri olurdum bilmiyorum. İlk + ortaokul ve lise hayatı boyunca kız arkadaşlarla bir türlü tutunamamış bende ne gördünüz de benimle arkadaş oldunuz bilmiyorum. Ama ne sebeple olursa olsun beni seçtiğiniz ve beni tamamladığınız için çok mutluyum. Size bayılıyorum...

Senenin ilk doğum günü benim olduğu için sanki benim yüzümden yaşlanıyorlarmış gibi davranan güzel ve asabi kankilerim,
bu senenin yaşlanma döngüsünü başlatıyorum!

Doğum günü kızından (koronanın varlığına bir tık sevindiği için mahcup) arivederçii^^(Öz)


Hayatımın daha önce de nasıl kötü olduğunu görmek isterseniz:

2 yorum:

  1. :((((((((((( SENİ SEVİYORUM KÜÇÜK APTAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  2. KIYMETLİMİZ ÖZÜMÜZ.... BİZ ÇOK ŞANSLIYIZ.......... VE EVET BİZİ YAŞLANDIRIYORSUN..... -N-

    YanıtlaSil