3 Haziran 2019 Pazartesi

İyi ki doğdum #4, gördün mü bak 26 oldum! Öz hayatlarınızı renklendirmek için geri mi dönüyor?

Selamlar, selamlar.
Ansızın böğrüme saat 03.02 de BLOGGG YAZMALIYYIMMM diye bir ateş düştü manasızca. Ben de attım kendimi sizin karşınıza hem klasik doğum günü yazımı yazayım hem de  neler oluyorururu bir anlatayım dedim.
Başlığı neden böyle seçtin derseniz de biliyorsunuz ki ben bir eğitim baloncuğu örtmenim. Haliyle okullar yakında kapanacağı için sonunda istediğim huzur dolu ve boş günlere ulaşacağımı umuyorum. Eee eşşek değilsem blog sahalarına da geri dönerim değil mi? -dönmedi-
Son bir ayımız alınlarımıza -ramazan dolayısıyla kapalıyız- yazısı asmışız gibi geçti. Ekip sadece 3 kez - maybe 2? not sure- görüştü. Bunların da biri zaten benim doğum günümdü. Geçen sene neden hatırlamıyorum ama doğum günümü kutlamamıştık. Sanırım ben sınava hazırlandığımdan falandı. Ya da uyduruyorum bilemiyorum. Velhasıl kelam bu sene de ramazan olduğundan iftar ve sonrası planı yapalım dedik. Ben çok eğlendim açıkçası gülerek hatırlayacağım gecelerden biriydi.


Bu yazının ilk üçünü okudum az önce. Sanki yılda bir yazdığım bir günlük gibi olmuş bu seri. Hayatım çok değişmiş. Her sene de geçen seneden beri ne kadar değişmiş diye yazmışım :)  Durun durun unutmamışsam yazıları buraya bağlayacağım ki siz de gidip bakın :) İlk ikisinde full final haftası. Sonuncu da kpss çalışıyorum. Yıllardır ders çalışmadan geçirdiğim ilk doğum günüm bu seneki. 1. sınıftan itibaren hep sınavlara denk geldiğini düşünürsek 19 yıldır ilk defa :) Ay hakkımda yazımı da güncelleyeyim.Mezun olalı ne kadar oldu hala üniversiteden yakınan yazım var.

Bu arada konumuzla aşşşırı alakasız bir şey söylicem. Netflix'e Harry Potter serisi geldi 1 Haziran'dan itibaren. Bende aslında seri var altyazılı olarak. Düzenli de izliyorum okulda çocuklarla falan. Şimdi de dedim ki bir şeyle uğraşırken arkada dublaj açayım dublajı da fena değil diye. Kim-olduğunu-bilirsin-sen'i ismi lazım değil olarak anıyorlar ve ben her birisi ismi lazım değil dediğinde BENİ O ZALİM YIKTI diye şarkıya giriyorum. Ahahahahha tutamıyorum kendimi ya sıfır ciddiyet resmen.

Bu saçmasapan yazıyı gerçekten sonuna kadar okuduysanız size helal olsun be. Neyse saat 03.24 ben artık kaçayım. Yakında zaten daha ciddi bir şeyler yazarım diye düşünüyorum. -hayatta yazmadı-

Öpüldünüz çok.
Günü geçmiş doğum günü kızından arivederçii^^(Öz)



Not: Seçmen şapkaya seçici şapka, evlere de burç dendi az önce. Ahahahhahaha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder