23 Eylül 2016 Cuma

Ve klavye Öz'de...

Ne kadardır görüşmüyoruz? En son Samsun'a giderken yazdığıma göre 22 gün olmuş. Herkese selammm...

Samsun'dan döndüm ve İstanbul'a ayak bastığım an ders ekleme çıkarma haftası başladı. Hiçbir işim sorunsuz gitmediği için bu da düzeni bozmadı ve ben apar topar ders seçimi için okula geldim. Kısaca Gamga ve N'in evindeyim yine.

Geldiğimden beri blog yazmak istiyordum ama karmakarışık geçen günler bana asla izin vermediğinden ertelemek zorunda kalıyordum. Şimdi ise yeşil çayımı yanıma aldım abuk subuk şarkılarla klavyenin başına geçtim.

Size de bu yazıyı -HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ- planlamadan yazıyorum. O yüzden size yeni geldiğim için Samsun'dan bahsetmek istiyorum.

Her sene zilyon kez gitmekten kusasım geldiği için bu sene Bandırma vapuru ziyareti yapmadık çok şükür. O yüzden size Amisos tepesinden bahsediciğim.  Samsun tam bir doğal güzellikler şehri. Amisos tepeside bu güzellikleri en güzel görebildiğiniz yer. Tepeye hem teleferik hem de araba yolu var ve biz  ablam daha önce hiç teleferiğe binmediğini ve korktuğunu söylediği için koşa koşa teleferik bileti aldık. Biletler gidiş dönüş 3 TL.



3'er kabin var ve her kabine 6 kişi alıyorlar. Biraz sırası oluyor doğal olarak. Ve inanılmaz kısa sürüyor. Resimde yolun yarısını gitmişiz mesela.





Birkaç küçük şelale  ve bir kafe restaurant tarzı mekan var tepede. Ve en uçta ise bayrağın dikili olduğu minik tepe var.

Çok dik ve çok kaygan bir zirve ama çıkınca karşılaşılan manzaraya kesinlikle değer.




Amisos dışında turistik bir yer gezmedim bu sene. Peki başka ne yaptım?

Fındık topladım ve bol bol yedim.

İnanılmaz güzel gökyüzü resimleri çektim.

Mısır közledim.

Asla zamanı olmayan çok nadiren çıkan kara dut buldum.

Her sabah uyandığım mükemmel manzara karşısında, tam kitap okumalık olan sessizlikte zilyon kahve içip bol bol kitap okudum.

Bol bol komşumuzun yeni doğmuş yavru köpeklerini sevdim.

Çok güzel gün batımları izledim.

Bafra'nın meşhur iki şeyinden biri olan dondurmadan yedim. Elimdeki ballı cevizli. Sizce de 'ye beni ye beni' gözükmüyor mu?

Evet genel olarak tatil böyle geçti. Yaz okulu ve zilyon ödevle dolu bir yazdan sonra çok çok iyi geldi. Bulabildiğim her boş anı kendime ve dinlenmeye ayırdım. 

Umarım hepiniz mikkemel yazlar geçirmişsinizdir. Yakında bol bol yeni yazılarda görüşmek üzere kıslarım...

Arivederçii^^ (Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder