1 Eylül 2016 Perşembe

Görüşmeyeli neler oldu? +Neden Gamga ve N yok? + Gamga ve N'in evinden

Merhabalar kıslarımmmm...
En son kendimi kampa alacağımı söylemiştim.Kampa girdim, dersimi çalıştım sınavlarıma da girdim.

 Ve en sonunda şükürler olsun ki EN SONUNDA boşum!

Bu akşam da 22.00 da memleketim Samsun'a yola çıkacağımdan gitmeden blog yazmalıyım dedim. Çünkü takdir edersiniz ki köyümüzde internet yok ve her gezmeye gittiğimde blog yazmaya çalışamam.
Öncelikle son yazımızdan bu zamana neler oldu?

[[[Piriviyısli on taş kağıt makas....]]]

-Gamga ablasının yasını tutarken abisi de tayini çıktığı için gitti ve gamgada kalıcı depresyon hali başladı.
-N stajını bitirdi, işine gitti parasını kazandı.
-Öz ve Gamga evde günlerce tıkılı kalıp ders çalışmaya çalışıp 23453 paket makarna tükettiler.

-N asla eve gelmedi. Önce staj bahanesiyle şehir dışındaydı ama aynı şehirde oldukları zaman da öz ile gamgayı evde aç bırakıp fıtı fıtı partiye gitti.
-Yaz okulumuz çok şükür ki bitti.

Ay bu arada ben blog yazıcam ama neyazıcağımı o kadar bilmiyorum ki inanamazsınız. Öyle rastgele başladım ki. Bir yandan da kendime kahvaltı hazırlıyorum. Aa şu an ki durumumdan bahsedeyim neden buradayım neden tek başımayım? Ben mezun olmuş edasıyla evi kapatıp ailemin yanına taşındığımdan bu şehirde bir evim kalmadı. Gamga ve N'de beni evlerinde misafir ediyorlar. Ama şu an ikisi de aile yanında olduklarından ben evde tek başıma kaldım. Hazır yeri gelmişken size Gamga ve N'in evinden sevdiğim minik şeylerden bahsetmek istiyorum.

İnanılmaz tatlış eşyalara sahipler gerçekten. Önce Gamga'nın eğer Gamga değilseniz asla dokunmamanız gereken kitaplığındaki Peter Pan'i göstericiiimm.

Tabiykiiii baykuşlu yastık <3

N'in totoro hastalığının buzdolabına yansıması :)

Duvardaki 345678 adet resim :)

Ailemizin ressamından bir yağlı boya tablo...

İnanılmaz tatlış bu cam demlik ve baykuşlu fincan <3

Gamga'nın bana aldırdığı bu Yoda bardağı :D 

Birbirinden güzel bardak altları :)

Neden orada olduğunu bilmediğim banyo aynasındaki Homer simpson :)

İnanılmaz yakışıklı bir bey :)

Gamga'nın yatak manzarası...

Ayy ne resimli yazı oldu. Her zamanki gibi de karmakarışık oldu. Benimle bir hafta yazılarına da benzedi biraz sanırım. Neyse artık benim otobüs yolculuğuma hazırlanmam gerek. Umarım size Samsun'dan mobil yükleme yapabilirim ama yapamazsam da bol bol resim çekip gelince gezi yazısı yazarım.

Hepinizi çok seviyorum kıslarım...<3

Ay lab yuu!!

Arivederçii^^ (Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder