8 Aralık 2016 Perşembe

***2016 Favorileri***

Evet millet. Yıl sonuna yaklaştığımız bu günlerde size şöyle genel bir bu yıl en çok neleri sevdiğimi anlatayım dedim. Tabi ki sadece kozmetik ve bakım ürünleri değil soyut favoriler de olacak. O zaman vakit kaybetmeden başlayalım.

Önce kozmetik ürünleri tabi ki. Bilirsiniz bu blogda her zaman öncelikleri var.


Açıkçası başta biraz 'aman eşit olsunlar, her kategoriden en azından bir tane favori koyayım' diye kasmıştım ama sonradan saldım çünkü mesela bu sene favorim diyebileceğim bir maskaram olmadı. Bütün maskaralarımı kullandım özellikle biri öne geçmedi. Yada birden fazla oje ve ruju çok sevdim. Dolayısıyla bu çabamdan vazgeçip öylece koydum.
Daha önce blogda anlattıklarımı tekrar tekrar yazmayacağım. Sadece değineceğim.

*********************

Loreal Paris Micellar Makyaj Temizleme Suyu ve Üç Etkili Cilde Işıltı Kazandıran Arındırıcı Tonik
Ben bu muhteşem ikilinin önce toniği ile tanışmış ve toniğini çok sevmiştim.  Gerçekten cilde çok hoş bir parlaklık ve ışıltı veriyor. Sonrasında ise temizleme suyunu denedim ve gerçekten bayıldım. Öncesinde Diadermine'in çift fazlı göz makyaj temizleyicisini kullanıyordum ve tüm cilt tipleri için yazmasına rağmen bana çok yağlı geliyordu. Tamam çift fazlı bu normal dedim ama gözümü inanılmaz yakıyordu. Şişenin daha %10unu bile kullanamadan bıraktım. Loreal'inki ise inatçı eyeliner ve maskaralarda bile çok iyi ve benim gözümü hiç yakmadı.
Fiyatlarını hatırlamıyorum ama 20 TL civarındadır diye tahmin ediyorum.

******************
Bu sene ruıjlarda birden fazla favorim var. Bu rujlar gerçekten elimden düşmedi ara ara değiştirsemde dönüp dolaşıp hep bunları kullandım.
Golden Rose Velvet Matte 02 Numara
Şu yazıda bahsetmişim ama fazla üstün körü geçmişim. Fiyat ve kolumdaki swatch görüntüsü için yazıya gidebilirsiniz. Benim eklemek istediğim beklediğimden daha kalıcı bir ruj olması. Matlığı da tam kararında. Rengi ben biraz koyu tenliyim bana gitmez diye düşünsemde sürünce çok güzel oldu koca yazı bu rujla geçirdim diyebilirim.
Wet n Wild E918D Cherry Bomb
Bu rujdan ise burada bahsetmiştim. Alışveriş yazısı olduğundan deneyimlememiştim sadece fiyat ve swatch var. Gelelim deneyime. Resimden anlaşılmaz belki ama şu an epey yıprattım onu ve diplere yaklaştım. Yapısı ve kalıcılığı çok güzel. Rengine ise bayılıyorum. Uygun fiyatlı bir üründen bu kadar performans almak beni çok mutlu ediyor gerçekten. Bu rujda kışımın vazgeçilmeziydi anlayacağınız üzere.
Golden Rose Velvet Matte 6'lı Mini Ruj Seti
Bu setten daha geçenlerde şurada bahsetmiştim. Koca senenin favorilerine eklesem mi eklemesem mi diye kararsız kaldım ama aldığımdan beri hep yanımda olduğu için eklemeye karar verdim. Makyaj çantama ruj olarak sadece bu mini seti atıyorum çok pratik oluyor. Rujların fiyatı swacthları ve genel bilgileri yazıda olduğu için sıkmamak adına tekrarlamayacağım.

*******************
Gelelim kapatıcılara. Şuaradaki kapatıcı yazımda hakkında pek de iyi bahsetmediğim iki kapatıcı sonradan favorim oldu. Nedir bunlar?
Note Mineral Concealer 203
Yazıda ürünü beğendiğimi ama tasarımını beğenmediğimi söylemiştim. Sonradan farkettim ki o başındaki demir başlık çıkabiliyormuş. Onu keşfettikten sonra kapatıcıyla bir sorunum kalmadı. SPF15 içeren çok kullanışlı yaz kapatıcısı. Bütün yaz kullandım.
Essence Stay Natural Concealer 04
Yine tasarımını beğenmediğim bir kapatıcıymış. Bu alttan sıkma düzeneğine yavaş yavaş kullandıkça alıştım. Fırça aplikatör çok hijyenik ve sağlıklı bir uygulama yöntemi gibi gelmediğinden kullanmadım. Önce elime aldım elimden yüzüme uyguladım. Rengi tam benlik ve fiyatına göre kapatıcılığı ortanın üzerinde. Şu an bir tüpü bitirdim bile yenisini alacağım. 

********************
Diğer bir favorim H&M Makyaj Süngeri. Hakkında kocaman bir ayrı yazım olduğundan buraya bir şey yazmayacağım hepinizi yazıya alalım.

*********************
Bu yıl favori ojelerim genel olarak iki markaya hatta iki seriye ait. 
Pastel'in Nude Serisinden Buff, Camel, Rose
Bu nude ojelere bayıldım. Seriden baya bir ojeye de sahibim ama bu üçü benim favorim. Buff zaten inanılmaz bir renk daha önce blogda bahsedip bahsetmediğimi hatırlamıyorum. Ojeler 2 gün kalıcı daha ötesini bilmiyorum. Genelde iki günden fazla oje kullanmıyorum. Camel ve Rose birbirine çok benziyor gibi ama Camel daha turuncu alt tonlu Rose daha pembe alt tonlu.
Flormar Full Color Serisinden FC07 FC26 FC29 FC30
Renklerin isimleri uzun olduğundan sadece numaralarını yazdım. Yorumlarını şurada bulabilirsiniz. Koyu renkler vaad ettiği gibi tek katta renk veriyor ama 07 numarasını iki kat sürmek gerekiyor. Tek katlı olduğu için de çok kalıcılık beklememek gerekiyor. İkinci günün yarısında uçları kalkmaya başlıyor.

***********************
Eyeliner olarak ben bu zamana kadar gel eyeliner ve dipliner hastasıydım. Keçeler çok çabuk çıkıyor kalıcı olmuyor gibi geliyordu bana. Daha sonra hiç planlamadan bu eyelinerı aldım.
Maybelline Master Precise Black
Şurada swatch ve fiyat bilgisi bulabilirsiniz. Bu eyeliner gel eyelinerın pabucunu dama attı gerçekten. Diplinerdan hala vazgeçemedim ama gel eyelinerı yendi. Kalıcılığı gel ile aynı olmasına rağmen sürümü elbette kat kat kolay. Stokladım bile çoktan kendisini.

************************
 Buradan sonra bahsedeceklerim blogda daha önce bahsetmediğim ürünler.
Xp Matte 5'li Far Paleti

Gördüğünüz gibi bu palette aslında bir far benim favorim. Palet 5 yada 7,5 TL idi. Sağdan ikinci renge aşık oldum resmen çok kısa sürede dibini gördüm. Palet kullanışlı. Kalıcı, renkleri güzel, sürümü kolay. Sadece biraz tozutuyor.

Pastel Show By Pastel 402 Pudra

Bu pudra da bu seneki favorilerime girmeyi başardı. Rengi bana mükemmel uydu. Sürünce öyle çok bariz pudra varmış gibi de durmuyor. Fiyatı da uygundu. Renk avantajı nedeniyle elimden hiç düşmedi gerçekten.

Solait Maxi Bronzer
Bu bronzer da rengini inanılmaz beğendiğim yüz ürünlerinden. Sürer sürmez rengi direk suratınıza kusan bronzerlardan değil. Kademeli şekilde artıyor. Ve inanılmaz büyük bir ürün. 18gr. Ömürlük de denilebilir. Kontüre yeni başlayanlar için ideal bence.

Sinema olarak senenin favorilerine yeni gittiğim Doctor Strange ve Fantastik Canavarlar'ı eklemek istiyorum. Gerçekten senenin favorilerine girmeye değecek filmlerdi.

Kitap ve yazar favorisi olarak da Bakele - Sezgin Kaymaz'ı eklemek istiyorum. Mutlaka daha fazla Sezgin Kaymaz okuyacağım.

Film favorim ise (yani yeni çıkmamış sadece benim bu sene izlediğim filmlerden) The Detachment olacak. Herkesin izlemesi gereken bir film olarak görüyorum.


Bu senenin favorileri genel olarak böyle. Hepinizi seviyorum gençler, umarım içlerinde sizin de favoriniz olanlar vardır.

Lab yu guysss..
Arivederçii^^(Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder