29 Kasım 2016 Salı

Xp Cosmetics Likit Mat Rujları


Selam millet! 
Uzun zamandır Xp Cosmetics likit rujlarının methini duyuyorum. Zaten biliyorsunuz ki Xp Cosmetics son zamanlarda çığ gibi büyüdü. Ee bu kadar yerde görüp duyunca birkaç tane alayım deneyeyim dedim. Bulmak kolay olmadı açıkçası ama sonunda emelime ulaştım :D

Japon pazarı tarzı bir yerden aldım. Her biri 5 TL idi. 

Soldan sağa numaraları 90 (06 da olabilir), 106 ve 05


Bunlar da kolumdaki duruşları.

Açıkçası sürümünü beğendim. Normal likit rujlar gibi extra bir zorluğu yok. Yapı olarak da güzel, kalıcılığı mükemmel, zaten ben likit rujların kalıcılığına hastayım marka ne olursa olsun bu değişmiyor.

Rujlarda iki beğenmediğim şey var. 

Birinci 05 numaranın rengi.  Elimde deneyip almıştım, resimdeki kolda duruşunu da beğendim. Ama dudaktaki rengi bu renk değil. Dudağa sürdüğünüzde garip pembemsi grimsi ama hiç hoş durmayan saçma bir renk oluyor. Belki benim dudağımın rengindendir belki herkes için bu durum geçerli değildir bilemiyorum açıkçası. Ama ben bu kusurundan dolayı kullanamıyorum.

İkinci problemim de 90/06 (hangisi bilmiyorum açıkçası ruj yuvarlak olduğundan ikisi de olabilir) rujun sürümünde. İyi olarak bahsettiğim tüm özelliklere sahip ama gelgelelim bu rujda homojenlik sağlamak çok zor. Rujun ne tarafında oynama yapsam koyulaşıyor diğer tarafını düzelteyim desem o taraf koyulaşıyor. Homojen olarak sürmek inanılmaz zor. Kolda bile o kadar rastgele ve kolay sürülmesine rağmen homojen olmadı. Belki de benim beceriksizliğimdir bilemiyorum.

106 numarada hiçbir sıkıntı yaşamadım. Hatta aralarında tek kullandığım o. Diğer ikisine elim gitmiyor gerçekten. He 5 TL gibi bir fiyata göre nasıl diye düşünürsek hakkını veriyor diyebilirim.

Evet kıslar Xp Cosmetics likit rujlar hakkındaki düşüncelerim bunlar.
Şimdi izninizle fıtı fıtı ayrılıyorum buradan.

Ay lab yu guyss

Arivederçii^^(Öz)

1 yorum: