28 Kasım 2016 Pazartesi

Golden Rose Velvet Matte 6'lı Mini Ruj Seti

Geçenlerde bim aktüele indirimli gelen ürünlerden vaseline ve Golden Rose Velvet Matte 6'lı mini ruj setini aldım. Vaseline 4,95 TL, rujlar ise 9,90 TL idi. 


İki farklı renk skalası varmış Gamga ile sonradan farkettik. Bizimkisi daha ten rengi odaklı gibi. Diğeri daha pembe ağırlıklıymış sanırım.


Renklerin numaraları böyle. 25 ve 16'ya aşığım resmen bu aralar elim sürekli onlara gidiyor.

Renkleri aynı sıralama ile gösterdim yani numaralar soldan sağa

25    -    18    -    12    -    16    -    27    -    04

Rujların yorumuna gelirsek bir kere sürümü çok güzel ve çok yumuşak. Velvet Matte serisinin 02 numarası var bende onu da çok seviyorum. Kalıcılığı ortanın üstünde.

Her bir rujun 12 sürüm ömrü var denmiş ve 6 ruj olduğunu düşünürsek 9,90 için epey uzun ömürlü bir ürün diyebiliriz.

Buradaki rujlardan bir tek 04 numarayı sevmedim fazla pembe geldi bana göre. Benim ten rengim biraz esmere kaçtığından pembe rujlar bana çok yakışmıyor ama beyaz tenlilere yakışabilir bir renk. Kırmızısı bile çok güzel ve kadife bir kırmızı. Zaten 25 ve 16  EF-SA-NE! Mutlaka onların tam boylarını edinmem lazım en kısa zamanda.

Sanırım hala Watsons'larda satılıyor 14,90 TL'ye. 
İsterseniz oradan satın alabilirsiniz.

Uzun zamandır kozmetik yazısı yazmamışım zevkle yazdım :D

Ay lab yu guyss

Arivederçii^^(Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder