25 Kasım 2016 Cuma

DIY / Süngerli Oje Çıkarıcı

Kıslarımmm, yavrularımmm, dostlarımmm...

Uzun zamandır (uzun zaman oldu dimi ya emin olamadım şimdi, bana çok uzun gelen bir zamandır diyelim) burada yoktum. Her zamanki gibi hayat bizi duvardan duvara vurduğu için bir süre kendimize gelemedik. Ama geçtiğimiz son iki günüm boş geçtiği için bir şeyler yapayım dedim. Bekleyen bir kaç diy vardı yapmak istediğim ama malzemelerde hep birer ikişer eksik olduğu için  az malzeme ile yapabileceğim bir şey yapmak istedim. Ve süngerli oje çıkarıcı ile karşınızdayım...

Dediğim gibi pek bir malzeme yok.
Tüm ihtiyacınız boş bir kavanoz ( ne kavanozu olduğu ve boyutu farketmez ben küçük mama kavanozlarından kullandım), herkesin evinde olan bulaşık süngeri ve aseton.

İlk adım olarak süngeri üstündeki sert yeşil tabakadan ayırıyoruz.
Elinizle biraz çekiştirdiğinizde makasa ihtiyaç kalmadan ayrılıyor.

Daha sonra üstünde yeşil kalan yerleri makasla temizliyoruz.

Temizlediğimiz süngeri katlayarak kavanozun içine yerleştiriyoruz.

 Asetonu içine boşaltıyoruz.

Kapağını kapatıp yuvarlayarak asetonun hepsini süngerin emmesini sağlıyoruz.

Böylece asetonlu oje çıkarıcımız tamamlanmış oluyor.
Tam bu sırada tırnaklarımın ojesiz olduğunu farkedip deneme amaçlı hemen oje sürüyorum :D
 

Gördüğünüz gibi çok güzel temizliyor.

Bakınca çok çirkin geldiğinden dışını biraz süsleyeyim makyaj masamda güzel dursun dedim.
Mama kapağını kırmızıyla boyadım.

Ama tahmin edemediğim bir şekilde kapağı kapatmadı kırmızı :D

Sonra siyah mat oje ile boyamaya karar verdim.

Kavanozun cam kısmının alt kısmını da sünger fırça ile boyayıp üstlere puantiye deseni yaptım.

Ortaya böyle tatlış ve kullanışlı bir şey çıktı.

Mutlaka deneyin az malzeme ile yapımı çok kolay bir oje çıkarıcınız oluyor.

Yakında Gamga'ya bir asa yapıcam. Resimleyip paylaşmayı planlıyorum.

Ay lab yu guyss..

Arivederçii^^ (Öz)

1 yorum:

  1. Yazının sonunda kalp atışı 837376328a çıkan bir adet gamga koyalım

    YanıtlaSil