7 Kasım 2016 Pazartesi

Gamga ve N'in evinde hayatta kalma yolları!

Selamlar efenim selaamlarrrrr....

Daha önce bahsetmişimdir ben -Öz-, Gamga ve N'in evinin daimi misafiriyim. Bu evde zaman geçirdikçe de burada hayatta kalmak için bazı yollardan geçmem gerektiğini farkettim. Sonuçta takdir edersiniz ki  benim de hayatımı sürdürmem lazım.

Bu arada bu yazıyı yazacağımdan Gamga'ya bahsetmiştim ama N'in hiç haberi yok. Kendisi ben burada dedikodusunu yaparken  içeride mışıl mışıl uyuyor zira saat an itibariyle 04.05 am.

Şimdi gelelim benim hayatımı sürdürme çabalarıma. İlk olarak bu evde ana kural belli başlı Gamga eşyalarına dokunmamak. Örnek vermek gerekirse Gamga'nın kitaplığı ;

Hatta buradaki 1Q84'ün cildinin kapağı -tamamen raf sıkışıklığından- kopmuştu ve Gamga aylarca tüm arkadaşlarını sıkıştırıp Sherlock Holmes misali bunu yapanı aramıştı. (Korku dolu günlerdi diyemeyeceğim korku dolu aylardı.)

Bir diğer şey Gamga'nın Starwars bardakları. 


Hatta eve yeni gelip kuralı bilmeyenler için bardak rafında şöyle bir uyarı var.


Buradaki 4 bardaktan Yoda'lı olanları ben aldığım için özel bir yoda vizesine sahibim ve bu bardakları kullanabiliyorum. (Tabi Gamga'nın gözetimi dahilinde.) Ama Stormtrooper ve Darthvader için benim de iznim yok.

Evet bu evde nefes almanın ilk kuralını öğrendiniz artık. Bu kuralla rahat yaşamasanız bile hayatınızı sürdürebilirsiniz. Peki hayatınızı 'rahat ve mutlu' sürdürmek nasıl mümkün olur?

Yemek yemek ve bir şeyler içmek için misafir kartı bu evde geçerli değil. Gamga'dan ya da N'den rica etmek bir işe yaramaz. Kalkıp almalı, hazırlamalı, yapmalısınız. Belki duygu sömürüsü ile N'den bir şeyler isteyebilirsiniz. Ama bunu Gamga'dan istemek kendi işinizi kendiniz görmenizden daha yorucu olacaktır. Bu topa hiç girmeyin!

Ev çok fazla güneş almadığı için günün her saati uyumaya açık. Burada kendinizi 5 dk derse ara veriyim diyerek uzandığınız yerden 3 saatlik uykuyla kalkmış olarak bulabilirsiniz.

Bu evde en çok tüketilen şey inanılmaz bir zıtlıkla kahve ve yeşil çay. Bu ikisini çok sevmiyorsanız evde içecek çok bir şey bulamayabilirsiniz. Ben şanslıyım ki ikisine de bayılıyorum.

Gamga ve N'in aynı anda istediği bir şeye asla muhalefet olamazsınız. Sadece biri istiyorsa bir şekilde karşı çıkarsınız ama ikisi birlikte istiyorsa kendinizi uyumak için yatıp bir anda avm'nin birinde ayakkabı bakarken veya sakat ayağınızla kahve içmeye giderken bulabilirsiniz. 
(Test edildi, onaylandı!)

Kıyafetlerinizi burada bırakabilirsiniz. N onları yıkar katlar kenara koyar. (Bebeğim benim, muckks) Ama burada asla ama asla çoraplarınızı bırakmayın! Valla biraz özellerine girmiş gibi oluyoruz ama bu ev tam bir çorap kara deliği. Buraya zilyon tane çorap getirmişimdir ama şuan birkaç tanesi duruyor. Birkaç tanesinin sadece teki var. Geriye kalanların ise başına ne geldiğini kimse bilmiyor.

Eve son giriş saati 23.00 pm dir. Eğer bu saati birkaç dakika geciktirdiyseniz Gamga sizi tokatlamaya hazır halde kapıda bekler. Hatta beni sadece dört dakika geciktim diye kapıda bekletip 'istersen komşulara sor belki biri seni evine alır' demişliği bile vardır. Düşünün, ailemin evinde bile eve son giriş saatim 00.00 iken bu eve girmek için 22.50de yanımda kim olursa olsun salıp yolu koşa koşa aşarak giderim.

Bu evde -pizza hariç- fast food tüketilmez. Teklif bile edilmez zira bu evin sahipleri dışarıdan alınan her türlü et çeşidine karşıdır. Etsiz ve güzel yapılan fast fooda karşı değillerdir ama böyle bir fast food dünya üzerinde henüz bulunmadığından genel olarak tüketmezler.

Eğer bir şey yapmanız gerekiyor ama yapmak istemiyorsanız ve Gamga ile N bunu yapmanız gerektiğini biliyorlarsa size bunu zorla yaptırırlar. Ama aynı durumda iseler kendileri yapmazlar. Onların bu konudaki genel mottosu 'dediğimi yap yaptığımı yapma'dır.

Bu eve geldiyseniz bunları kabul ederek gelmiş sayılırsınız. Sonra 'vay efendim ben geç gelicem aman ben star wars bardağıyla kahve içicem yok efendim ben ders çalışmıcam' deme hakkına sahip değilsiniz.

Tüm bu anlattığım absürd ve creepy özelliklerine rağmen sizi sizden fazla düşünürler ve ona göre ağırlarlar.

Her medineye varamadığımız anlarda son özelliklerini düşünerek şükrederim çünkü iyi ki varlar.

Ay lab yu guys.♥♥♥

Arivederçii^^(Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder