5 Şubat 2017 Pazar

Biriken alışveriş, özledik be gülüm !

Selamlar kafalarcokkarisik okuyucuları. Taş kağıt makas ekibi bu aralar ayrı olduğundan grupça bir şeyler yapamıyoruz- yapmıyoruz. Ama blogu da boş bırakmak istemediğimden uzun zamandır aklımda olan -verdiğimiz bu arada aldıklarım-ı yazayım dedim. Bir de nedenini anlayamadığımız bir şekilde alışveriş yazılarının okuru çok. E bende yazması hem seviyorum hem çok özlemişim. O yüzden umarım seversiniz.

Yazmadığım bu zamanın çoğu sınavlar ve sunumlar ile geçtiğinden çok fazla alışveriş yapmadım. Çoğu vaktimi evde ve kütüphanede çalışarak geçirdim malesef :(
Neyse bana acımayı bırakırsak aldıklarıma bakalım.


10'lu Fırça Seti

5 adet yüz 5 adet göz fırçasından oluşuyor. Ben bu fırça setini aliexpressten satın aldım.
Gayet yumuşak ve kullanışlılar. Kıllarında bir dökülme, kopma olmadı.
Fiyatı 4.49 $ Linkini buraya bırakıyorum. 

Note Long Lash Maskara

Benim az sayıda favori maskaramdan biri. Benimkinin dibini gördüm o yüzden gidip yenisini aldım. Daha önce buradaki maskara karşılaştırması yazısında ayrıntılı incelemiştim. Fiyatı 19.90 TL

Essence quattro 4'lü Far paleti
Bu farları alacağım diye aklıma yazmıştım ama sonra unutmuşum. Geçenlerde görünce yine aklıma düştü ve bu Greys n Roses olanını aldım. Farların pigmentasyonu gayet iyi ve her 4lü palet de tam bir göz makyajı renklerini içeriyor. Çantaya atıp çıkmalık yani. Fiyatı 7-8 TL arasıydı.

Wet n Wild Rujlar

Aslında bu rujlar 3 tane ama ben alışverişteyken bende olanları unuttuğum için iki farklı alışverişte aynı ruju almışımm. Bunlar da Spike with Rum ve Cinnamon Spice. Üstte daha parlak ve açık olan renk Spike with Rum, altta daha koyu ve mat olan ise Cinnamon Spice. Fiyatı tanesi 8,90 TL idi sanırım.

Rival de Loop Rujları
                         

Bu rujlar uygun fiyatlı rujlar arasında en bayıldıklarımdan. Daha önce de birkaç tanesini satın almıştım en son gittiğimde de bu ikisini aldımç Koyu olan 18 açık olan 04 numara. Fiyatları da tanesi 8 TL.

Flormar Dudak Kalemleri


Son zamanlarda tüm dudağıma dudak kalemi uygulamayı seviyorum ve o yüzden de yeni dudak kalemlerini denemeye başladım. Buradan 205 numarayı daha önce de kullanıyordum ama diğer ikisi yeni. 231 daha morluk içeren bir renk ve 222 de gül kurusu açık kahvelik içeren bir renk. Bu kalemlerin fiyatı da 6 TL idi sanırım.

Eveeettttt. Yazının sonuna geldik. Yeni bir yazıda görüşmek üzere kıslarım.

Arivederçii^^(Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder