21 Mart 2020 Cumartesi

O mu bu mu?

Herkese merhabaa.
Öncelikle size şu anki durumumuzdan bahsedeyim. Okullar tatil olduğu için ben evimdeyim. (-Öz) Gamga ve N de homeoffice çalışıyorlar ki bu iyi oldu. Şu günlerde kendimizi korumanın tek yolu evde kalmak ve dışarıda çalışmak zorunda kalmamak da büyük lüks. Bu uzun ev karantinası günlerimizde bir yazı yayınlayalım, komik de olsun ki evde okuyan yüzleri güldürsün dedik. Ama maalesef olmadı. Komikten çok iğrenç diyebiliriz sanırım.

Bu bir 'O mu Bu mu' tagi. İki seçenekten birini seçseniz hangisini seçersiniz soruları olan bir yazı kısacası. Üç ayrı yazı yayınlamayalım bu iğrençlik için dedik ve etkilenmemek adına üçümüz birbirimizin cevaplarını görmeden ayrı ayrı yazdık ve şu an düzenleyip birleştiriyoruz. (*Ben birleştiriyorum -Öz)
O zaman herkes hazırsa başlayalım. Ganiöz sırasıyla yayınlanacak. Gamga , N ve Öz.


Uyarı : Mide bulandırıcı sorular içerir.
Özür : Gamga'nın ablası, misafir yazarımız Büyükava. Hep bizden bir yazı bekliyordun ama beklediğin bu değildi biliyoruz. Senden özür diliyoruz. Lütfen bizi sevmekten vazgeçme.......

1. Sonsuza dek çırılçıplak gezmek zorunda olmak mı yoksa düşüncelerini herkesin görebilmesi mi?
G : İkisi de iiğğğğğğğreeennnnççççççç ve özel hayata aşırı saldırı değil mi ya. Bedenin mi zihnin mi senin için daha mahrem demek aslında. Aman yarabbbimmmmmmmm iğrenç bir soru. Sanırım düşüncelerimi saklamayı seçip cıbıl cıbıl gezmeyi tercih ederim. YAPACAK BİR ŞEY YOK!

N : Düşüncelerimin herkes tarafından görülebilmesi. Sizin hakkınızda düşündüklerimden ben sorumlu değilim, siz sorumlusunuz ve bu sorumluluğu almanızın vakti gelmiştir belki? Vücudumu incelemenizi tercih edemem.

Ö : Ayyyy bilemiyorum ki Ednan. Mahremimi paylaşmak istemiyoooruuuumm. Ama illa birini seçeceksem sanırım çıplak gezmeyi seçerim. Benim düşüncelerimden ben bile korkuyorum valla. Hem bu seçenekler herkesin seçmesi gereken seçenekler olursa etrafta bir sürü çıplak olur. Yalnız kalmazsam utanç verici de olmaz.

2. Ölene dek her uyuduğunda kabus görmek mi yoksa hiç uyumamak mı?

G : Zaten zırıl zırıl uyuyabilen bir insan sayılmam (zırıl zırıl nasıl bir tabir? burada kullanılır mı? hiç sanmıyorum) ama hiç uyuyamamak da çok iddialı. ÇEKEN BİLİR DOSTLAR. Kabus dediğin de uyanınca geçiyor sonuçta, amaaan zaten hayatımız olmuş kabus. Kabus görmeyi seçiyorum.

N : Uyuyamamak derken uykusuzluktan ölüp uyuyamamaksa bu büyük işkence! Kabus görürüm uyanırım oh rüyaymış derim bi' daha görürüm ona okeyim. Her gün korku filmi izlemek gibi bi'şey, en fazla uçuğum eksik olmaz o kadar, ölmem yani..


Ö : Bu soru benim kafamda soru işaretleri oluşturdu. Çünkü şu noktada bilgi vermemiş ; hiç uyumazsam uykusuzluk çekecek miyim yoksa vampirler gibi uyumasam da normal hayatıma devam edecek miyim?
Uykusuzluk çekmeyeceksem de kral gibi açık gözlerimle dolaşacaksam tabi ki uykusuzluk. Düşünsenize ne kadar çok vaktim olur uyumasam. Ne kadar kitap okunur, ne kadar müzik dinlenir, yeni bir dil ve enstrüman bile öğrenilir. 
Hee derseniz ki öyle değil uykusuzluk da çekeceksin. O zaman kabuslu uykularla dolu geceleri tercih ederm. Zira uykusuz bir Öz ancak bir ejderha kadar sakin kalabilir. Yemin ederim eşim dostum kalmaz, o kadar çekilmez olurum uyumazsam. Zaten kabuslarımı da görüp görüp hatırlamam ben, kabuslu da olsa uyuyayım.

3. Yavaş yavaş hızlanıyoruz: Bütün gün inanılmaz kaşındıran bir iç çamaşırı giymek mi yoksa bir kaktüsün üzerine oturmak mı?

G : Her türlü alerjiden muzdarip bir bünyeye sahip olduğumdan şunu rahatlıkla söylebilirim ki sürekli kaşınacağıma o kaktüsü yerim bile.

N :İç çamaşırını seçiyorum. Bir süre sonra beynimin onu ignore edebileceğine dair beylik bir inancım var. Kaktüsün düşüncesi bile gerdi.

Ö : Ben bunu nispeten daha az düşünerek cevapladım çünkü matematikçiyim :) Ahahaha şaka maka sadece süre açısından düşünüyorum. Kaktüsün üzerine oturmak ne kadar sürecek ki. 10 saniyede geçip gider ama sürekli kaşınsam kafayı yerim. Ben kaktüsü alıciyiiimm.

4. Önemli bir sunum yaparken yüksek sesle geğirmek mi yoksa patronunun yüzüne hapşırıp balgam yapıştırmak mı?

G : Bu kadar iğrençleşmeye gerek var mı ya...... Sadece soruyorum....... Geğirip toparlarım diye düşünüyorum balgamı bir de silmesi var :(((((

N :Balgam mııııı oh yoooooğğğ saçmalamayııınnnn!!!! Geğiririm, üstüne kahkaha atarım, pardon derim, herkese bi gülme gelir ve sunumumuz devam eder. Oh be!

Ö : Bence bu çok çok çok net. GEĞİRMEK. Ya konuşmamın içine gizlerim, gizleyemesem de özür dilerim. Balgam insanda özür dileyecek yüz bile bırakmaz.

5. Önünde iki seçenek var, ikisinden birini yemek zorundasın: Çürük yumurta mı yoksa kanlı çiğ et mi?

G : Bu da benim için çok net çünkü çürük olmayan yumurtayla bile aram yok, kokusu beni kusturmaya yetiyor. Kanlı çiğ et yerim. Çiğ et yemek vahşileştiriyormuş bunu biliyor muydunuz????

N :Kanlı çiğ et. Tartışmaya kapalı.

Ö : Ayy ben kusarım ki. Kanlı çiğ et diyeceğim maalesef.  Çürüğün sıkıntısı bitmez zehirler beni. Çiğ etin de derdi olacaktır illaki ama çürük yumurtadan azdır diye umuyorum.

6. Kesilmiş pis tırnaklarla dolu bir yatakta mı uyursun yoksa larvalarla dolu bir yatakta mı?

G : Pöhhhhhhh ya bu liste eğlenceli değil dümdüz iğrenç ya KİMİN FİKRİ LAN BU! En azından cansız oldukları için tırnakları seçiyorum.

N :umarım o kesilmiş pis tırnaklar bana aittir. Çünkü bu gece beraber uyuyacağız.

Ö : Direktttt tırnaklar diyorum. ASSSSSSSLLLLAA canlı, kımıl kımıl larvalarla uyuyamam. Ağzımdan mı gircekler, burnumdan mı gircekler, kulağımdan mı gircekler diye sabah o yataktan delirmiş olarak kalkarım. Tırnaklar pis mis hareket etmez en azından.

7. Peki kırık camların üzerinde çıplak ayakla yürümek mi yoksa içinde yılanların olduğu bir kovaya ayağını çıplak olarak sokmak mı?

G : Ayağımı bir saniye sokup çıkaracaksam yılanlı (ya da yeğenimin söylediği gibi İLANNNNNlı) su aksi halde kırık camlar üzerinde kısa bir dansı seçiyorum

N :Kırık camlar üzerinde yürür, yılanların olduğu tarafa gözümün ucuyla bile bakmam. Hem bi' süre sonra acı uyuşukluk getirir diye tahmin ediyorum?

Ö : Ya ben bu soruda ihtimallere sığınıcam. Kırık camın ayağımı yaralamama ihtimali yok. Ama yılanların ayağımı sokmama ihtimali var. Yılanları seçeceğim, tüm bu iyi niyetime rağmen sokarlarsa da canları sağolsun ne diyeyim. (Olmayan yılanlara duygu sömürüsü yapmam.........)

8. Kaynar suyu kafaya dikmek mi yoksa soğuk kan içmek mi?

G : İç organlarımı sevdiğim için mecburen soğuk kanı fondipliyorum.   

 N : Kaynar su güzel mikroplar ölür belki bi iki damla da limon sıkmama izin verirseniz yağlarım erir?


Ö : Kaynar suyu dikerim valla. Hafif öksürüğüm var yaka yaka iyileştirir belki.

9. Ölümcül bir hastalığın var ama tedavisi için 50 yıl boyunca seni donduracaklar, bu sürede bütün sevdiklerin, tanıdıkların ölecek. Ya bu tedaviyi seçeceksin ya da bir hafta içinde öleceksin. Hangisini seçersin?

G : Mantıklı bir bakış açısıyla bakarsak her türlü ayrılıyoruz, öldükten sonra kavuşacağımız da belli değil. Bari ben hayatımı kurtarayım değil mi canım sevdiklerim?? Amaaan zaten bi uyuyup 50 yıl sonra uyanasım var ne yalan söyleyeyim BENİM HOŞUMA GİDER

N : Dondurulmak. Tanıdıklarım ölse de güzelce yaşar ölürler, 50 yıl sonra da benim güzelce yaşayıp ölmem için iyi dileklerde bulunurlar. 50 yıl sonra ben de kendime yeni arkadaşlar edinirim belki eskileri yad ederim, insanlara anlatacak hikayelerim olur, severler beni he?

Ö : Allah aşkına buna kim bir hafta der ya. Bir hafta sonra zaten öleceksem ne anlamı var sevdiklerimle olmamın. UMMRUUMMDAA OLMAZ. Dondur kardeşim sen beni.

10. İçi kaynar yağ dolu bir havuza mı yoksa zehirli yılanlarla dolu bir havuza mı yüzün bakacak şekilde asılmayı tercih edersin?

G : Ya neden sürekli canımız tehlikede bu listede bana birisi bunu anlatabilir mi :( :( :( Yağ fokurdayıp yüzüme sıçrayabilir yılanlar da sıçrayıp üstüme çıkabilir. Ne mesafede asılıyım? :( Neyse bari yılanlara bakayım en azından canım sıkılmaz.

N :Ha asılıyorummm, yağa ya da yılan dolu havuza girmiyorum... Güzel... Kızgın yağ... Yılan varsa ben yokum anlamışsınızdır.

Ö : Yani bana hiç hiç hiç bir şey olmayacaksa sadece onlara doğru bakacaksam yağı tercih ederim. Yılanlar hareket edip beni korkuturlar suyun içinden. Ama içine düşeceksem işler değişir!

11. Birini seç! Elini piranalarla dolu bir havuza sokmak mı yoksa ayağını çim biçme makinesinin altına sokmak mı?

G : YA NEDEN ELİMİZ KOLUMUZ KOPUP DURUYOR LANET OLSUNNNNNNNNNN piranalar yesin beni öleyim de rahatlayın ya!

N :Bu soruda piranhaların midesinin bayram etme ihtimali yüksek dostlar.. Feda etmem gereken eli seçebiliyorsam sağ elimi piranha dolu havuza sokup dırırırırı şeklinde sürekli hareket etmek suretiyle şansımın yaver gitmesini umarak süremi doldurmaya çalışırım. Belki bi'kaç parmağımdan olurum. En azından %100 aksak kalmam.

Ö : Bunu çok düşündüm işte. Bir yandan diyorum ki kaybedeceksem ayağımı kaybetmeyi tercih ederim, sonuçta protez ayaklar var. Elin yerini protez tutamaz ama ayağı tutar. Ama sonrasında şu da var, kaybedeceğim ne malum? Piranacıklar iki ısırık anca alır ben sokup çıkarana kadar, çim biçme makinesiyle bir olmaz. O yüzden piranacıkları seçeceyim.

12. Bu çok zor: En yakın 5 arkadaşını eziyet ederek öldürmek mi yoksa en yakın 10 arkadaşını acısız bir şekilde öldürmek mi?

G : Acı bir gerçek var ki 10 tane yakın arkadaşım yok :DDDD 5 bile olmayabilir eee şaka mı yapıyoruz sandınız asosyalim derken :D O yüzden 10lu seti seçiyorum :))

N :Zor değil? 10 arkadaşımla acısız bir şekilde vedalaşırım. Tamam ben sonrasında çok acı çekerim ama top5'imi kaybettikten sonra kalan 5 çok da ehhh.. Ve acılar içinde ölmesindense kendim ölmeyi yeğlerim dediğim kankilerim var..

Ö : Buna diğerleri ne cevap verdi çok merak ediyorum. Ama adım kadar da eminim 10 kişi seçeceklerine. Ama şöyle bir durum var ki benim çok yakın çok arkadaşım var. Canımı al onları alma diyebileceğim 10 kişi çıkıyor. O yüzden üzgünüm kızlar, matematik konuşuyor. 5 kişinin hayatını kurtarmak için beşiniz daha acılı öleceksiniz............................

13. Son olarak: Gözlerinin matkapla oyulması mı yoksa el parmaklarının tek tek yavaş yavaş koparılması mı?

G : ULAAAAN ya ÖZzzzz seni duvardan duvara vurmak istiyorumm! Gözlerime lens takmak için bile dokunmak beni rahatsız ediyor o yüzden canım parmaklarım özür dileyerek sizden vazgeçiyorum :(((

N :Heeeee... Yüce rabbim kimseye yavaş yavaş acı çekmeyi yaşatmasın amin. Gözlerimi al kurtulayım diye çığlık atarak bitirmek istiyorum bu 13 soruluk uğursuz testi. 


Ö : Ayyy Allah'ım bu tagi neden yapıyoruz, nedennnnnnnn????? İlk olarak şunu soracağım pazarlık payı var mı? Mesela bir göz bir el versem olmaz mı? Uzun uzun düşünmeyeceğim şimdi gözlerini matkapla oyayım derken kesin beynimi de matkapla oyup beni öldürürler. (Gerçi ölsem daha mı iyi bilemedim ama) Parmaklarımı yavaş yavaş koparsınlar diyeceğim.


Açıkçası gifler ekleyecektim ama hem baktım yazı çoook uzun hem de gifler işi kat be kat iğrençleştiriyor, vazgeçtim. Hadi yine iyisiniz köftehorlar...

Sizi seviyorum, bu yazı ile döndüğümüz için bizi artık okumak istemezseniz anlayışla karşılarız :) Ama siz yine de bize mukayyet olmak adına bir yerlere kaybolmayın, ne yapacağımız belli olmaz.

Arivederçii (^Öz^)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder