4 Ocak 2017 Çarşamba

Lanet 2016'da Neler oldu? Lanetliğine Henüz Karar Vermediğim 2017'den Neler Bekliyorum?

Hi...
Koca seneyi devirdik bee. Kimler geldi kimler geçti?.. Neler oldu neler...

Öncelikle hepimizin lanet yılı ama bana ayrıca spesifik bir düşmanlık besleyen 2016'da neler olduğundan bahsedeceğim size. Bu lanet yıl başladığında ben, birkaç ay sonra mezun olacak, evinde huzurlu, arkadaşlarıyla eğlenen - gülen - mutlu olan, hayatı tıkırında giden tatlı mı tatlı bir kızdım. Alışveriş yapar,sinemaya tiyatroya gider, arkadaşlarımla eğlenir, arada sırada okula giderdim.

İlk darbeyi de bana nefretim olan okul vurdu. Mezun olamadım. Ondan sonra sıkıntılar artarak büyümeye devam etti. Okuldan yediğim tokattan sonra diğer yanağımı çevirmemle ev hayatım bir tokat geçirdi çünkü ev arkadaşım mezun olduğundan evi kapatmak zorunda kaldık. Doğal olarak ben ailemin yanına döndüm.


Şimdi yanlış anlamalar olmasın 'ne var bunda ailenle yaşamak kötü mü' diye gelmeyin bana çünkü olay aileyle yaşamak değil. Olay var olan bir düzenin üstüne sünger çekip başka bir düzene kaynak yapmaya çalışmak. Aileyle 5-6 senedir ayrı yaşadıktan sonra birden ne siz onlara alışabiliyorsunuz ne onlar size alışabiliyor. Siz o evden çıkarken 18 yaşında olduğunuz için döndüğünüzde 18 yaşında sanılıyorsunuz. Neyse bunları uzun uzun anlatıp can sıkmak istemiyorum...

Tamam mezun olamadım, tamam evi kapattım. Sıkıntı yok. Ama bir de üzerine yaz okulu çıktı. Ya ben hiç ara veremeyecek miyim? Yaz okulunda her hafta 4 ödev verdim. HER HAFTA!!! 4 ÖDEV!!!! İnsanlar tatil yaparken benim gündüzlerim okulda, gecelerim ödevle geçti.


En sonunda kaçtım. Yaz okulu biter bitmez kendimi Samsun'a attım. Ailemle güzel bir 15 gün geçirdim ve bu senenin sadece o 15 günü güzel geçti.

Samsun tatilimiz bitti ve ben eve döner dönmez yine okula gelmek zorunda kaldım çünkü ders seçiminde sıkıntılar çıktı. Tam onu hallettim dedim kısa sınavlar, sunumlar, ödevler, projeler ve seminerler derken son 3 ayın nasıl geçtiğini, pek anlamadım açıkçası. Bu sırada canımın parçası birinin de duygusal bir buhrana girmesi beni iyice mahvetti. 2016 giderken dayanamayıp son tekmeyi de hastalıkla attı bana hıncını alamamış sanırım.

EVET 2016 BÖYLE BÖYLE DELİRTTİ BENİ !!!

Peki ben 2017den neler istiyorum?

-Öncelikle bizi yormasın. Biz geçen sene yeterince yorulduk.

-Lütfen, lütfen ama lütfen mezun olayım. Artık buradan ve bu okuldan nefret ediyorum. Burada olduğum her an karnıma bir bıçak saplıymış ve sürekli daha derine bastırıyorlarmış gibi hissediyorum.

-Hayatta daha az dram olsun! Entrikalar sadece dizilere ait olsun. Gerçek hayatta sadece gülelim.

-Gamga ile Gossip Girl'ün 3.sezonunu bitirelim artık. Kağnı hızında ilerliyoruz da.

-Daha çok kitap okuyalım. Yani daha çok boş vaktimiz olsun.

-Boş vaktimiz olsun derken işsiz de olmayalım. Okul bitince seveceğimiz işlere başlayalım.

-Jk Rowling Harry Potter'ın gerçek 8. kitabını yazsın, ama kendi yazsın ona buna yazdırıp sonradan kötü tepki alınca fanfiction kabul edin demesin.


-Big Bang (bilmeyenler için açıklama; bir kpop grubu) saç şekillerini olabilecek en kısa zamanda düzeltsin.

-Bölümümün lanet hocaları Gamga'yı geçirsin ve Gamga'da artık mezun olsun. Sonra el ele verip söve söve okuldan çıkalım.

-Daha sık blog yazalım.

-Daha çok yüzelim.

-Daha çok yürüyelim.

-Daha çok piknik yapalım.

-Bir fanfictiona başladığımızda ya bölümleri düzenli gelsin ya da daha önceden tamamlanmış olsun.

-Gamga'ya düzenli poz alabilecek kadar paramız olsun.

Sanırım bu kadar. Çok da zor değil, dimi 2017 ???!!!

Blogun düzenli okuyucuları büyükavaya ve büyükava lakabının isim annesi olan niloşumuzun annesine bol bol selamlar efenim...

Daha sık görüşmek dileğiyle.......

Arivederçii^^(Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder