23 Mart 2016 Çarşamba

H&M Precision Sponge / Ürün Yorumu



Evettt sonunda Öz'ün makyaj hastalığının kapılarını açıyoruz. 

Şimdi size bir makyaj süngeri tanıtacağım sanıyorsanız yanılıyorsunuz. O bir makyaj süngeri değil, o genç kızların sevgilisi, iz bırakan fırçaların ezeli ve ebedi düşmanı, tüm makyaj severlerin ellerinde olsa dahi satın almaktan geri duramadığı bir mucize!   

Makyaj yapmaya eyeliner ile üniversitenin ilk senesinde başlamış olsam da şu an cilt makyajına aşık olan bir insanım. BB krem de olsa fondöten de olsa fırçalarla uğraşma çilesinden kurtulmak adına bir buçuk sene önce süngere geçmiştim. Neden bilmiyorum ama bazı insanlar fırçada bazıları süngerde daha rahat ediyor. Ben süngercilerdenim. Neyse işte sünger arayışıma başlayıp watsons  ve gratislerde bulunabilecek süngerlerden deniyordum ve en sonunda kendi ruh eşimi bulamayıp vazgeçmiştim. Beauty Blender almama ramak kala (ki profosyonel makyaj yapmayan biri için bir süngere yaklaşık 60 TL vermek ne kadar mantıklı diye düşünmekten şişmiştim) H&M in bu tatlış süngerinin başka bir blogdaki yazısını okudum. Sonra 'bu son umudum, ne kaybederim ki' düşüncesiyle bu süngeri aldım ve şu an çevremdeki herkese aldırmak için çalışıyorum. (Balayı çifti olarak Gamga'yla el ele alışveriş yaparken Gamga için baktım  lakin kalmamıştı. Bu başıma ilk kez de gelmiyor napıyolar bu kızlar süngerleri alıp alıp yiyorlar mı anlamadım.)



Şu ana kadar süngeri alış maceralarımı dinlediniz. Gelelim ben neden bu süngere aşığım? Altı üstü bir sünger nasıl bu kadar iyi olabilir?


Bir kere hayatınızda görüp görebileceğiniz en yumoş sünger kendisi. Nasıl oluyor bilmiyorum ama diğer bütün süngerlerle zımpara gibi yüzümü kazıma evresine gelen ben bu süngerde sanki ipeklere sarınıyormuş gibi hissediyorum.(Evet biraz abartıyor olabilirim ne var? Çok yumuşak diye iki edebiyat yapıyoruz yani nolmuş? Ne baktın? - Şşh Nefes al nefes ver. Al ver al ver...)

Evet anladık yumuşak. Başka? Ürünü minimum düzeyde emiyor. Emmiyor diyemem her sünger ürün emer ama bu benim gördüğüm en az emen sünger. Bu yüzden de rahatça eşit bir şekilde yayabiliyorum ürünü yüzüme. 

Diğer bir artısı da temizlenmesi. Süngerlerin neredeyse hiçbiri yıkandıktan sonra tam olarak eski haline dönmüyordu sanki. Bu da bana hep bu süngerler pis imajı veriyordu. Ne yalan söyleyeyim tedirgin oldum ilk beyaz beyaz bana göz kırpınca ama resimleri çekmeden önce iki hafta falan kullandım ve hala ilk aldığım renkte. Bu da çok ürün emmemesinden kaynaklanıyor bence.

Hoşuma gitmesinin bonus nedeni ise paketi. (Süngeri ıslak koyduğum için üzerinde damlacıklar görebilirsiniz onun için kusura bakmayın.) Paketinin açılır kapanır bir ağzı var böylece hem süngeri kullandığınız süre boyunca içinde muhafaza edebiliyorsunuz hem de bir makyaj çantasına süngeri öylece atmaktan rahat etmeyen (sonuçta yüzümüze sürüyoruz ve çok rahat mikrop barındırabilecek yapıya sahipler) ben gibi takıntılılar gönül rahatlığıyla taşıyabiliyorlar süngeri.




Kısacası ben ruh eşimi buldum kızlar. Bence mutlaka deneyin bu fiyata bu kalitede başka bir sünger ben bulamadım. Yeni bir yazımda görüşmek üzereeee..... (Öz)

Bu süngeri H&M mağazalarından 9.99 TL'ye edinebilirsiniz...

***Bu yazı tamamen kişisel düşüncelerden oluşur. Özellikle kozmetik ürünlerde herkesin tercihi farklı olabilir.

2 yorum: