19 Mart 2016 Cumartesi

18 Mart 2016'da Neler Oldu?

Deneme yayını tarzında bir yayın geliyor şu an. Blog alemine selam olsun :)

Şimdi Gamga ve Öz olarak bu bloğu açış hikayemiz hakkında konuşacağız. Biz aslında 3 kişiyiz gardaş (Bunu kullanmasak olmazdı zira Öz ciğerimi çürüttü 1265351 kez söyleyerek). Bu fikrin babası olan şahıs şuan evimize ekmek getirmek için çalıştığı için blog açma düzenleme ve ilk yayını yapma şerefi biz geri kalan ikiliye düştü.

Kısacası fikri atıp kaçtı..

Dün gece ismi lazım değil bir avmde, kim olduğunu bilirisin sen bir kahvecide kahvelerimizi yudumlarken hayalperest N her şey hakkında non-stop 62 saat konuşmamızdan yola çıkarak keşke böyle bir şey yapsak dedi. N genelde bir şeyler yapmak ister ve bunlar için hiçbir şey yapmayıp konuşarak bizi darlar. Şaka şaka istediğini alma konusunda bir profesyonel olduğu ortada ki şu an bu blog karşımızda.

Dün gece de Gamga ve Öz için tıpkı böyle bir geceydi...

N'in bitmek bilmeyen talepleri karşısında hunharca sohbetlerine devam ederken Öz'ün yumuşak kalbi N'nin sahte gözyaşlarına kanarak bu teklifi kabul etti. Gecenin ilerleyen saatlerinde N "Hadi siz şu blog işini halledin" diyerek uyumaya gitti.

İşte bu tam yukarıdaki son cümle arkadaşlığımızın özeti.. Şaka şaka..Değil..Şaka.. (Şşşşh sakinim -Gamga)

Şimdi klavye Öz'de.

N'in fikrine uyup kendimizi bu yola attık atmasına da bizim blog uzantımızdan da belli olduğu üzere kafamız çok karışık. Yani her şey hakkında bilgimiz var lakin bunları nasıl toparlarız da kendimize bir arşiv yaparız orası bilinmeyen bölge. Ben genelde kendimi onların yanında akışa bırakırım onlarda beni oradan oraya sürükler. (Örneğin dün ismi lazım değil avm ye yola çıkmadan 28 saniye önce uyuyordum. Ne ara ne oldu bilmiyorum ama gözümü açtığımda otobüsteydim.)
Bu blog için de aynısı yapmayı planlıyorum.

Ama zevkli olacak biliyorum. Okuması da yazması da... Gamga bir nebze olsun bizi kitaplarla darlamayacak. Ben artık bu ikilinin 'sana alışveriş videosu çekelimm' ısrarlarına maruz kalmayacağım. N artık bizi 'sana procemi anlatmam lazım, çok kısa' diyip 85 saat tutsak almayacak. Bence arkadaşlığımız blogdan sonra daha katlanılır olacak. Yani tamam arkadaşlarımı seviyorum ama ısrarın bizim arkadaşlığımızın kilit noktası olduğu da bir gerçek :) Gamga'nın ısrarına dayanamayıp az yola çıkmadım veya N'nin ısrarlarıyla projelerini az dinlemedim. Israrsız dostluklar için el ele savaşalım!

Karmaşık da olsa gerçekten aradığınız her şeyi bulabileceğiniz bir platform kurmak istiyoruz. Kitaplar, diziler, filmler, hobiler, alışveriş, makyaj... Kısacası hemen her şey hakkında yazılar olacak.


Sonuç olarak biz hem anılarımıza bakıp mutlu olalım hem de görüşemediğimiz zaman burada buluşalım diye böyle bir platform oluşturduk. Bu da bu bloğun ilk gönderisi. Yakın zamanda görüşmek üzere... :)



Dipnot: Aslında biz 4 kişiyiz ama kendisi (4 numara) bizim hayali arkadaşımız olduğunu sanıyor. 3-4 ayda bir yüzünü gösterip 'benim hayatımda bunlar bunlar oldu sizde de şunlar şunlar olmuş aa ne güzel' diyip köşesine çekiliyor. Bazen öyle abartıyor ki bir gün bizi arayıp saçımı ne renk yapsam muhabbetinin içinde 'aa ben söylemeyi unuttum bu arada evlendiiimm' diyecek diye korkmuyor değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder