31 Mart 2016 Perşembe

Hi darlin'

Hi darlin'
Gecenin bir vakti, sabah dersi olan bir içmimar adayı olarak size boynumun borcu anlatacaklarım var.

İç mimarlık hakkında pektabiii....

Henüz siz bilmiyorsunuz ama beraber akbil sırası beklediğim insanlarla bile paylaştığım bilgi olan okul hikayemi paylaşmak istiyorum sizinle 😄
Yaşıtlarım mesleğinde 2.yıllarındayken ben neden hala okuyorum önce biraz ondan bahsedelim isterseniz..... yanlış tercih arkadaşlar.... bakın, tam da lys- tercih zamanıyken ne istediğinize, kalan hayatınızı ne şekilde geçirmek istediğinize karar verin. 10 yıl sonra kendinizi nerde görmek istiyorsunuz goygoyu var ya hani heh işte o aşırı doğru. Önce ona bi karar verin.
Sonra çalışın. Elinizden geleni yapın ama! Bu bilgiler benim ne işime yarayacak demeyin Trivia Crackte hepsi çıkıyor çatır çatır çözersiniz havanız olur 😂😂😂 neyse! İstediğiniz mesleğe karar verdiniz, hayvan gibi çalıştınız (bknz. 2016 ygs birincimiz),

sırada
''hangi şehir???'' var. Bu konuda söyleyebileceğim bir şey varsa o da ASSSLA sevgilinizle aynı şehri yazma salaklığına düşmeyin. Hepsi ayrılıyor. Gerçi uzak ilişki de zor ayrılsan haberin olmuyor sanırım ilişki yolda zaman aşımına uğruyor😂



Uzatma da söyle hangi şehri yazalım biz??
Valla kardeşlerim benim hayranlık duyduğum bir aile dostumuz hep der " küçük bir şehirde büyük bir bölüm okuyana kadar büyük bir şehirde küçük bir bölüm oku." Yine aşırı haklı bu kadın.. ha ben yapabildim mi hayır!Neyse konumuz ben değilim.....

Kısacası arkadaşlar... ailenizin peşini bi bırakın, kendi evinize alışverişinizi yapın, faturalarınızı ödeyin, gezin tozun arada bir de okuyun! O bir başınalığı bi tadın. Yoldan da çıkmayın. Arkadaşlığı, dostluğu öğrenin.( biz de seni çok özlüyoruz Öz)
Benden size tavsiye😄

Konuya iç mimarlık diye girip 40 yaşında üniversite anılarını bizim zamanımızda repliği eşliğinde anlatan teyzeye nasıl bağladım bilmiyorum ama kendimi şuan kerimcanın menajeri sinan minnoşu gibi hissediyorum.(merak edenler içim bknz. Snapchat: sinanconline)(önce ders çalış sonra izle hadi!!)




İçmimarlık sohbetlerimiz de bir dahaki blogumuza(siz yine de çok güvenmeyin.....)   (N)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder