31 Mart 2016 Perşembe

Lanet gün, peşimi bırakmayan arkadaşlar, eve asla dönememem, MNG Kargo sorunsalı!

Yine çıldırarak evim olmayan bir yerden gizli sinirimin tavan yaptığı ve  artık gizli olmama halinde bulunduğu lanet bir günden merhaba...

***Buraya hayvan gibi bir yazı yazmıştım ama arkadaşım kendi resimlerini beğenmek için telefonumu gasp edince ne yaptıysa hepsi gitmiş. Sinirimin sonlarındayım!!!

Baştan yazıcam mecbur.

Bildiğiniz üzere son 4 gündür internetsiz bir öğrenci evinde çalışma kampındaydım. Bugün evime döneceğim gün olacağı için yatakta güler yüzle güne başladım. Sonra çevreme bir baktım ki kimse kalmamış! Herkes okuluna, notuna, kütüphanesine gitmiş. Bir an gözümün saate takılmasıyla yataktan fırlamam bir oldu. GEÇ KALACAKTIM! Ve bugün halletmem gereken milyon tane işim vardı. Neyse efenim öyle bir hızla çıkıp okula kanat takıp gittim ki erken bile vardım. Daha sonra ezeli ve ebedi bro kategorimin sahibi, lisede tahta sıra ortağım olan şahsiyetle buluşup bir kahvaltı yaptım. Arkadaşlarımın not getirmesini beklerken vaktimi değerlendirdim kendimce. 10 dk diyen arkadaşlarım bir süre sonra 15 dk dediler ve 20 dk sonra geldiler.

Bu noktada sinir katsayım bir tık arttı zaten... Neyse sakinim diyerek kendimi sakinleştirdim.



Sonra arkadaşlarım beni derse girmeye ikna ettiler ve 1,5 saatimi de derste ziyan ettim. Ders sırasında sürekli telefonum çaldı ve derste olduğumdan açamadım. Ama öyle bir ısrarla aranıyorum ki görmelisiniz yani alıcaklılar arıyor sanki. sonra bir mesaj 'Mng kargo Öz hanım'
Sanırım numarayı tanımayıp türk kızı tribiyle açmadım sandılar. Sonraki mesajları aynen aktarıyorum.
-Müsait değilim açamıyorum.
-Kargonuzu getirdik size ulaşamadık.
-Daire 33 'e bırakır mısınız? (yan dairemde arkadaşlarım oturuyor o yüzden yana bıraksınlar bari dedim.)
2 dk sonra...
-Evde yoklarrrr (aynen mesajı aktardım yemin ederim bu şekilde 4 r ile yazıldı bu mesaj 😂 )
-Kusura bakmayın rica etsem kapıcıya bırakır mısınız?
-Malesef bırakamıyoruz hanfendi (HANFENDİ? WHAT DO YOU MEAN?)
-Peki neyse teşekkür ederim ben şubeden teslim alırım.
-Peki (şimdi de türk kızı tribini o atıyor)
Böyle anlamlandıramadığım saçma bir konuşma geçti mng kargo ile aramızda.
 Kargomu almak için taa şubeye gitmem gerektiğini öğrenince sinir katsayım iki katına çıktı. Sonra istediğim notları bulamadım, üç katına çıktı. Sonra salak bir kız (bana söz vermesine rağmen) notu getirmediği için ve getirmediğini söylemediği için yarım saat daha bekledim. Sinirim dört katına çıktı. Gereksiz yere fakülte ve kırtasiye arasında 2 tur attığımda sinirimi ölçemez haldeydim. Bu insanların plansızlıkları beni çıldırtıyo gerçekten.  İki saatlik plan yapamayan bu insanlar nasıl üniversite mezunu olacak da iş bulacak anlayamıyorum.

En son çıkarımın hiç olmadığı sevap için insan çalıştıracağım bir eve yol alırken üzerime köpek atladı. (Fakülte kırtasiye arasında 2 tur atınca çok terlemiş ve su almıştım.) Köpek bildiğin elimdeki suya doğru koşunca panik oldum ve yan döndüm. O sırada köpek kolumu adam akılı bir çizdi taa ki ben suyu bırakmayı akıl edene kadar. Durağa gittiğimde lanet otobüs yoktu 20 dk da onu bekledim.

Anlatırken iki katı sinirlendim Allah'ım bu ne lanet gün yaaa!!

Neyse parça parça yazılan bu yazıya 21.42 de başlayıp 04.59 da son veriyorum. Benden bu kadar! (Öz)

Bu günü özetleyen tek resim -_-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder