9 Nisan 2016 Cumartesi

Alışverişşş!!! (Alışveriş #1)

Duyduk duymadık kalmasın. Tüm makyaj severler koşsun. Alışveriş yazısı geliyorrrr!!!

***Bu sefer uyarılarımı yazıdan önce yazacağım. Öncelikle bu alışveriş tek seferde yapılmış bir alışveriş değil. Kadınlar günü indiriminden başlayarak bir ay içinde yapılmış bir alışveriş. Hepsini bir yazıda çıkarayım dedim. İkinci olarak da (bu uyarı gamganın içi rahat etsin diye) burada bahsettiğim her ürün bolca kimyasal içeriyor. Lütfen küçük yaştakiler kullanmasın ve büyükler de kimyasal içerdiğini bilerek kullansın.

Evett en sevdiğim 3. şey alışveriş yapmak. Nedendir bilinmez ama kadınlar üstünde mutlu edici bir etkisi var alışverişin. Gelelim benim alışverişime...


Öncelikle yaz geldiği için delicesine bir ruj arayışındaydım. Çok şükür şu an biraz köreldi bu isteğim :) Resimdekilerin tam listesi;


Golden Rose Color Expert Oje / 06 numara
Gördüğüm en güzel ten rengi oje. Sürmek fırçası nedeniyle biraz zor ama yinede eliniz alışıyor. Kalıcılığı konusunda bir şey diyemeyeceğim ama ben 2 gün kullandım çıkma yapmadı. Yalnız 2 gün sonunda çıkarırken hemen çıktı o nedenle birkaç gün daha durur muydu bilemiyorum. (2.5 TL)

Flormar Oje / 320 Rose Taboo
Rengi güzel kalıcılığı güzel her zamanki flormar ojesi. Sadece bir şey dikkatimi çekti tek kat kesinlikle kullanılamaz. İlk kat o kadar şeffaftı ki tırnağımı gayet rahat görebiliyordum. Ben 3 katta çok güzel koyu bir renk elde ettim. (2.5 TL)

Maybelline Gel Eyeliner / 06 Black Pink Diamonds
Aşık olduğum bir ürün diyebilirim. Ben aslında black rengini alacaktım ama kadınlar günü indirimindeydi ve stok durumu olmadığından bu renge mecbur kalmıştım. Ama şimdi iyiki stok sıkıntısı yaşamışım diyorum. Renk yine siyah ama içinde çok minik pembe ışıltıları var. Dikkatli bakılmasa farkedilmeyecek kadar küçük olasalar da ayrı bir hava katıyorlar. (Kadınlar günü indiriminden 13.90 TL)

Note Mineral Concealer /  203
Note'un yeni serisiymiş. İnce yapılı bir kapatıcı arıyordum. Malum yaz geliyor. Bu da ince yapılıydı ve SPF 15 içerdiği için denemeden geçmeyeyim dedim. Orta derecede bir kapatıcılığı var. Aslında daha kapatıcı olsaydı daha memnun olurdum ama dediğim gibi aynı zamanda ince yapılı bir kapatıcı istediğimden bunun hayal olduğunun farkındayım. (Yanlış hatırlamıyorsam yeni seri olduğu için indirimdeydi ve fiyatı 17-18 TL gibi bir şeydi.)

Essence Stay Natural Concealer / 04 Soft Honey
Evet ince yapılı kapatıcı arayışıma bir blogda gördüğüm essence'in bu kapatıcısını da dahil ettim. Aslında memnun kalabilirdim AMAAA!!! Kapatıcının dışına gıcık olmaktan nasıl bir kapatıcı olduğuna dahi bakmadım. Bir kere ben böyle kendinden fırça aplikatörlü kapatıcıları sevmiyorum. Hiç hijyenik değilmiş gibi geliyor bana. Ayrıca alttan çevirmeli bir yapısı var ki o da nefret ettiğim bir diğer özelliği. Alttan çevirirken başta hiç gelmiyor ben de çevirmeye devam ettiğim için bir anda bir yığın ürün çıkıyor. Ne kadar istiyorsam hep ya çok fazlası ya çok azı çıkıyor. Kısacası kapatıcı nasıldır bilemem ama ambalajı ve yapısı sınıfta kaldı! (indirimsiz 8-9 TL gibi bir fiyatı vardı.)

Animal Panda Whitening Mask
Aslında bunu bugün aldığım için daha denemedim. İnternette sık sık karşıma çıkan bir şeydi ama Türkiye'de olduğunu bilmiyordum. Yurtdışına hatta Uzakdoğuya giden birini arıyorum birkaç bir şey sipariş vermek için. Hazır bunu görmüşken attım sepetime bir tane. Yapınca güncellerim burayı. (Fiyatı 3.90 TL)

Evettt gelelim rujlaraaa^^^


Golden Rose Velvet Matte Ruj / 02
-Kendisinin aşığıyım. Rengi, yapısı, kalıcılığı fiyatına göre dört dörtlük. Bu fiyata mükemmel bir ruj bence. (Kadınlar günü indiriminden 11 TL)

Golden Rose Perfect Shine Ruj / 239
-Pek memnun kalmadım açıkçası. Swatch resimindeki gibi bir renk vermiyor dudağa. Daha çok bir parlatıcı gibi. Kalıcı da değil pek. ( 6 TL idi sanırım)

Rival De Loop Ruj / 57
-Ben sadece Rossman'larda bulabileceğiniz Rival de Loop markasını seviyorum. Özellikle kapatıcısının ayrı bir yeri var bende ama rujları da hiç fena değil. Sürümü kolay ve rengi güzel. Çok kalıcı değil ama uygun fiyatı bunu da oldukça telafi ediyor. (İndirimsiz 7.90 TL)

Rival De Loop Ruj / 36
-Tek kırmızı rujum :D Sürebileceğim tek kırmızı ruj^^ (7.90 TL)

Pastel Pro Fashion Matte Ruj / 572 Desert
- Rengine ve yapısına bayıldığım bir ruj daha. Bu alışverişte Velvet Matte ruj ile beni en çok mutlu eden ilk iki ürün oldular. (Yine indirimden 11 TL idi sanırım.)

Rimmel London Lasting Finish By Kate Ruj / 45
- Bugün aldım. Koldaki ve dudaktaki hali çok farklı. Sürümü kolay ama renk vermeyen bir ruj. Kolumdaki bile dudağımdakinden daha renkli diyeyim siz anlayın. (İndirim varmış 11.90 TL)


Evett sonunda alışveriş yazımın sonuna geldik :) Yeni bir seri de buna yapacağım. Bütçem yettikçe tabi. Gerçi kullandığım ürünlerin hepsi uygun fiyatlı ve hemen herkesin alabileceği ürünler.
Neyse kızçelerim, seviyorum sizi... Arivederçi^^ (Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder