7 Nisan 2016 Perşembe

İçimdeki iflah olmaz fangirl ^^

Fanfiction hakkında yazılar yazmak istiyorduk ne zamandır Gamga ile. Lakin kendisi beni beklemeden başladığı için bana açtığı yolu takip etmek kaldı :D Gamga fanfiction hayatına nasıl başladığını yazınca içim gitti 'bende yazmalıyımmmm' dedim. Evet kardeşlerim, bende o bataktayım...

Çok şükür ki ben gamga gibi erken yaşlarda düşmedim o batağa. Bir ara kore dizilerine çok sardığım bir zaman dilimindeydim ve o bataktan çıkmak istiyordum. Ve ne derler bilirsiniz. Çivi çiviyi söker. Dizi batağından kendimi zorla çıkarıp daha üstümü temizleyemeden fanfiction batağına battım.
2. sınıfta dizi batağının en doruklarındayken inernette geziniyordum. Diziler artık tükenmişti ve izleyecek bir şey bulamıyordum. Anlayacağınız bir yoksunluk krizindeydim. İzleyecek bir şey bulmak için blog blog geziyordum ki bir yerde fanfiction kelimesine rastladım. Allah allah neydi bir yerden duymuştum diye düşünüyordum. Sonra aklıma geldi Heh dedim 'kore fanları sevdikleri ünlüler ve idol grupları üzerine hikaye yazıyorlar onlara deniyordu'.  Bende bakmak birkaç hikaye okumak istedim.Ve evet kardeşlerim bir anda fanfictionın sadece koreyle alakası olmadığını hemen hemen herşey hakkında fanfiction yazılabileceğini farkettim. OO MAY GADD!!! NELER GÖRÜYORDUM!!! BU HAYATTA BİTTİĞİNE BELKİ DE EN ÇOK ÜZÜLECEĞİM SERİ HARRY POTTER!!!

İlk ben de fanfiction harry potter diye aratınca en başta çıkan awakencordy nin sahibeliğini yaptığı eski verankton.merkez-masa sı ile başladım. Duramadım. Hızımı alamadım. Sitedeki tüm hp ff'larını okumuştum. Açtım. Asla duramıyordum. VE ONU KEŞFETTİM!



Bence -altını çiziyorum bence- Harry potter fanfictionlarında çok rahat ilk üçe girmesi gereken seriye başladım.
KURINOONE- THE DARKNESS WİTHİN/ A PART OF ME/ DEEPEST REFLECTIONS
Bu seri öyle bir seri ki dostlar, insana orijinal hikayeyi (ff dilinde canon dünyayı) sorgulatır. Hikayeyi okumadıysanız ve en ufak hp hayranlığınız varsa mutlaka okumalısınız. Keşke hiç okumamış olsaydım o heyecanla baştan okusaydım. Bu arada hikayenin üç kitabını da pardus turkfanfiction.net de çevirdi. Ben ingilizce başlayıp türkçe devam edip ingilizce bitirdim. Daha sonrasında tüm seriyi baştan türkçe okudum ve seri gerçekten inanılmaz güzel. Yazdığı için yazarına, mükemmel çevirisi için çevirmeni pardusa binbir teşekkürler...

Daha sonra hep daha iyisini daha güzelini arayarak geçti. Evet TDW serisinden güzelini bulamadım ama en az onun kadar güzellerini buldum. En dibe düşüp saçma şeyler okuduğumda oldu. Hatta percy jackson fandomundan okuyabilmek için orijinal seriyi bir haftada okumuşluğum var. BATAKLIK DİYORUM KARDEŞLERİM DAHA NE DİYEYİM!!!

Bir de bu bataklığın krizleri olur ki, Allah'ım düşman başına. Sınav haftasıdır, ödev tesliminiz vardır, acilen yetiştirmeniz gereken bir projeniz vardır. Tam o anda ff kriziniz tutar. Bu çikolata krizi gibi değildir. Başlarda bir ki one-shot hikaye sizi tatmin edecektir. Ama zamanla her krizde yeni seri aramaya başlarsınız. Ben vize haftamda krizim geldiğinde gamgayı ararım. Ama gamga beni bataktan çıkarmaya yardım etmek yerine beni o batağa gömer. Kapatırken de bak sakın okuma tamam mı diye uyarır ama artık çok geçtir. Çoktan aramaya geçmişsindir. Bir de en sevmediğim şey ff okumayan insanlarla ff konuşmaktır. Çünkü herkeste bir anlayamamazlık, nasıl okuyorsun orijinali varkencilik, ayy ben hiç bir şeye bu kadar bağlanamamcılık falan sinirlerim zıp zıp zıplıyor böylelerini görünce.  
Velhasıl kelam şuan her ne kadar azalsada bence kriz bir başka sınav dönemini bekliyor. Ben hazırım COME ONNN BİTCHEESSS!!!!!

Arivederçi^^ (Öz)


1 yorum: