15 Nisan 2016 Cuma

Ev ziyareti, yılların dostluğu^^

Evet blogdaşlarım doğru duydunuz... Benim gamga ve N'den başka arkadaşlarım da var. Her ne kadar balayı çifti ruh eşim gamga olsa da bir de liseden ikizim var. Şimdi size ikiz kimdir onu anlatıcam. Kendisi benim aklımdan geçeni benden önce tahmin edip bana cevap veren, lisede ranzamı paylaştığım, paraları birleştirip 4 tl ile bir hafta geçindiğim ezeli ve ebedi dostum Fn. Evet bu kadar yakınız ama 8537386 yılda bir kez görüştüğümüzden  vaktimizi bir avmde çarçur etmeyelim diyerek pijama partisi yapmaya karar verdik. Evet verdik ama mübarek kendisi fizanda oturduğu için
yaklaşık 625267 saatimi yola verdim. Kah teyzelerle kanka oldum, kah amcalara pis pis baktım. İnerken en son bir dedenin elini öpüp hayırlı cumalar dedecim dedim. Dede de hayır dualarıyla gönderdi beni.

Neyse epey zorlukla da olsa geldim çok şükür. Bir güzel salatalarla kurabiye ve böreklerle karşılaştımki sormayın. Bilgisayardan yazıyor olsam tam şuan buraya bir gif koyardım :) Ama mobildeyim maalesef. Evet şimdi de bir avuç okuyucumuzdan çok memnun olduğumu anlattım ve ikizimi de blog için heveslendirdim. Ona blog açma macerasına girince blogdaşlarım anladım ki ben blog düzenlemeyi falan unutmuşum. Biraz daha pratiğe ihtiyacım varmış da haberim yokmuş.

Bu arada genel olarak hayatımdan bahsedersem evime geldim ailemi göreyim diye. Ama ailemi bulamadım enteresan bir şekilde. Onun yerine gıcık kardeşim ve her şeyi dert olan yeğenimi buldum. Evet çok bunaldım evet BIKTIM NE VARR? Evimi özledim yatağımı özledim. Gamga ile konuştum kendisi bugün saykoluğunu ispatlamak içim poligona gitmiş. Yazar heralde...

Evet blogdaşlar en son bunlar oldu. Dönünce daha mutlu yazılar yazabilirim. Gerçi bugün ikizle buluştuğum için yine mutlu sayılabilecek bir yazı. Bak uzatıyorum hala hadi ben susayım. Arivederçii^^ (Öz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder